Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:...Täydestä meni, uskomatonta... ...Tietty provoilun lisäksi minulla oli kysymys... ...Kerro ihan tarkkaan mitä lääkärileikeissä teitte. :jouden:... ...niin ilmiselvä provo täkyineen...
Tältä se siis näyttää kun valahtaa pedosyytteistä vetelät pöksyyn, mutta kiero vietti on silti niin voimakkaana läsnä, ettei pysty hetkeäkään olla vonkumatta lisäinfoa samaan hengenvetoon.

Provo mun karvanen perse.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ihan oikeasti minusta olisi pikkupoikana ollut syvän vastenmielistä riisua tyttöä ja hiplata genitaalejaan jossain "lääkärileikissä". (Korostan että vieläkin, siis pikkutyttöä) Oli tarpeeksi kamalaa kun viisivuotiaana yhden kerran jouduin leikkimään kotia hoitopaikan tytön kanssa. Minä puolustin kotia hyökkääviltä krokotiileilta, mutta se duunariperheen likka vaati minua antamaan piiskaa vauvanukelleen, hyi helvetti.

Jotta ihan kylläkin kuvotusperverssi uteliaisuus, että mitä helvettiä ne kakaroiden "lääkärileikit" ovat ja miksi? Dave tietänee, sillähän oli pimpin- ja kikkelinkoetussessio naapurintytön kaa pienenä. Yöks.
Manaaja

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Ihan oikeasti minusta olisi pikkupoikana ollut syvän vastenmielistä riisua tyttöä ja hiplata genitaalejaan jossain "lääkärileikissä". (Korostan että vieläkin, siis pikkutyttöä)
(Hienoa että muistit myös korostaa että se siis olisi ollut vastenmielistä silloin pikkupoikana.)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ihan oikeasti minusta olisi pikkupoikana ollut syvän vastenmielistä riisua tyttöä ja hiplata genitaalejaan jossain "lääkärileikissä". (Korostan että vieläkin, siis pikkutyttöä)
(Hienoa että muistit myös korostaa että se siis olisi ollut vastenmielistä silloin pikkupoikana.)
(En minä vieläkään haluis kattoo jos Siellä ei olisi karvan ujettakaan. Tai siis trimmattua tuheroa tai potentiaalia kasvattaa sellainen.)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minullapa oli neli-, viisivuotiaana yhden tytön kanssa monia hiplailusessioita. Hän tykkäsi leikkiä pippelilläni, mutta ei antanut silti sitä pimppaansa työntää. Vakipartnerini lisäksi tykkäsin sormeilla ja katsella muidenkin tyttöjen pimppoja. Suuri Rakkauteni tuolloin kuitenkin oli n. 30-vuotias lastentarhanopettaja. Jo nuorena siis ymmärsin naisten olevan kolmikymppisinä parhaimmillaan, eikä käsitykseni ole muistaakseni koskaan muuttunut. Seksi kävi siis jo silloin nuorempienkin kanssa, mutta ei enää sentään yhtä nuorten kuin tuolloin aikoinaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

"Lääkärileikkejä" voi leikkiä ihan hiplaamattakin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pikkutytöt, pimppa, pippeli ja laittaminen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

nowaysis kirjoitti:"Lääkärileikkejä" voi leikkiä ihan hiplaamattakin.
Niinkö? Kuvaile ihan tarkkaan :jouden:
Liittyykö siihén todella, että leikitään "lääkärissä käyntiä"?

Tyttöparein, poikaparein, sekaparein vai porukassa?
Vastaa Viestiin