Mitä mun pitää tehdä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Seksuaalisesti Eläimiin

Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

Oon tuntenut seksuaalista suuntaumusta eläimiin, kun vain näenkin kotieläimistä naaraspuolisen eläimen (aikuisiin, eläinten iässä 1-4v oleviin naaraspuolisiin eläimiin) esim. kissan,koiran tai hevosen minulle tulee seksuaalinen halu, minulla on eläin fantasioita ja kun olin kävelyllä nostin naaras kissan syliin jonka näin. Minulle tuli siitä seksuaalista nautintoa. Päästin kissan 10 sekunnin päästä sylistäni kun huomasin minulla oli seksuaalisia haluja sitä kissaa kohtaan. En ole puhunut tästä asiasta yhtään mitään. Mitä minun pitäisi tehdä jotta saisin tämän seksuaalisuuden pois minusta. Minä haluan olla ihan tavallinen ihminen enkä mikään eläimiin sekaantuva sekasikiö. Kertokaa mitä minun pitäisi tehdä?
Viimeksi muokannut Seksuaalisesti Eläimiin, 04.11.2010 12:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
RP

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsän sanoin: "kiikkaa, kiikkaa, kiikkaa".
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^^^ Tix, oletko se sinä?
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^^^ Tix, oletko se sinä?
Olen tietty.
Oh behave!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manala LOPETA! :D Ei saa naurattaa.

(Manala olis ainoa, joka kirjoittais yhdyssanat oikein!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Gaia »

:facepalm:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kuva
Seksuaalisesti Eläimiin

kuitenkin

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

onko neuvoja miten saisin nämä halut pois? minä en haluaisi olla tällainen sekasikiö joka haluaa naida eläimiä.
NuoriD

Re: kuitenkin

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Seksuaalisesti Eläimiin kirjoitti:onko neuvoja miten saisin nämä halut pois? minä en haluaisi olla tällainen sekasikiö joka haluaa naida eläimiä.
Onko sinulla seksuaalisia haluja ihmisiä kohtaan?
Seksuaalisesti Eläimiin

apua

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

Kyllä minulla ihmisiäkin kohtaan on, naiset ikä luokkaa 17-25v. mutta eläimiin minulla on eniten seksuaalisia haluja. Olkaa hyvät ja auttakaa. mitä mun pitää oikeasti tehdä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: apua

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seksuaalisesti Eläimiin kirjoitti:Kyllä minulla ihmisiäkin kohtaan on, naiset ikä luokkaa 17-25v. mutta eläimiin minulla on eniten seksuaalisia haluja. Olkaa hyvät ja auttakaa. mitä mun pitää oikeasti tehdä?
Relax and DO IT! Kaikki mitä tapahtuu on inhimillistä ja luonnollista..
Jos ihminen tekee jotain, ei siinä voi mitään väärää olla? Hän toteuttaa vain ihmimillistä itseään? Ei syytä paniikkiin, eläimiä syntyy koko ajan lisää.. 8)
Viimeksi muokannut Niba, 05.11.2010 1:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Seksuaalisesti Eläimiin

hä?

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

tarkoitatko että minä voin naida kissaa,koiraa tai hevosta ilman mitään tunnontuskia? Jos eläin suostuu siihen onko se ok? Selittäkää minulle selvästi. Olkaa kilttejä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
Seksuaalisesti Eläimiin

törkeää

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

en ole mielenvikainen jos niin kuvittelette.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyse onkon mielenTERVEYSseuran kriisipuhelimesta. Soita sinne.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: hä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Seksuaalisesti Eläimiin kirjoitti:tarkoitatko että minä voin naida kissaa,koiraa tai hevosta ilman mitään tunnontuskia? Jos eläin suostuu siihen onko se ok? Selittäkää minulle selvästi. Olkaa kilttejä.
Koira ja kissa ovat liian pieniä eläimiä. Hevosta voit mielestäni naida, jos hevosella on vapaa mahdollisuus poistua tilanteesta, eli se on esim. vapaana niityllä.
Seksuaalisesti Eläimiin

hmph

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

mielenterveys ongelma on aivan sama asia kuin mielisairas kuitenkin lievempänä.
Gaia

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Sait kuitenkin vinkin mitä sun pitää tehdä. Jos neuvo ei miellytä, mene muualle kyselemään. Yksinkertaista.
Seksuaalisesti Eläimiin

Re: hä?

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

NuoriD kirjoitti:
Seksuaalisesti Eläimiin kirjoitti:tarkoitatko että minä voin naida kissaa,koiraa tai hevosta ilman mitään tunnontuskia? Jos eläin suostuu siihen onko se ok? Selittäkää minulle selvästi. Olkaa kilttejä.
Koira ja kissa ovat liian pieniä eläimiä. Hevosta voit mielestäni naida, jos hevosella on vapaa mahdollisuus poistua tilanteesta, eli se on esim. vapaana niityllä.

kiitoksia tästä neuvosta, minä sain vihdoin mielenrauhan. Nyt voin keskittyä normaaliin elämään. Kiitän teitä avusta jota voin hyödyntää jos on tarvis. Kiitän muistakin avuista mitä olette antaneet. Pistän mieleeni apunne ja neuvonne.
Viimeksi muokannut Seksuaalisesti Eläimiin, 04.11.2010 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Ihan vakavasti. Jos kysyjä haluaa naida hevosta, lehmää tai jotain muuta isoa eläintä, ja eläimellä on vapaa mahdollisuus poistua tilanteesta, niin mikäs siinä.
Seksuaalisesti Eläimiin

tiedän

Viesti Kirjoittaja Seksuaalisesti Eläimiin »

minä tiedän vakavat asiat. En minä ole mikään joka pelleilee ajatuksilla vaan otan ne vakavasti. Jopa tämä minun eläinseksuaalinen haluni oli vakava asia ja siksi tulin kysymään apuja. Minä en leiki asioilla jotka ovat vakavia.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Piraijat ottaa hyvin suihin. :hep:

Nojoo, kokeile ihmisnaista. Ne ovat yllättävän mukavia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ja hevoiset!

Kuva
Manaaja

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Manala LOPETA! :D Ei saa naurattaa.

(Manala olis ainoa, joka kirjoittais yhdyssanat oikein!)
No kiitti nyt vaan. Mut kyllä noin huonoon provoon täytyy olla jo esim. turkulainen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kyl tää on EW.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin