Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Sekstailut firman pikkujouluissa

Olen sekstaillut sinkkuna sinkun kanssa
2
6%
Olen sekstaillut varatun kanssa
3
9%
Olen sekstaillut varattuna
2
6%
En ole sekstaillut
15
44%
En ole sekstaillut, vaikka keski-ikäinen ylipainoinen assistenttirouva yritti väkisin saada
2
6%
Vihaan nussivaa maailmaa
4
12%
En ole sekstaillut pikkujouluissa, muistaakseni.
6
18%
 
Ääniä yhteensä: 34

So Hard

Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Yleinen käsitys pikkujouluista on, että siellä jörkitään huolella. Mikähän on kitinätotuus? Jotta ei tule hiusten halkomista, niin sekstailuksi lasketaan myös suuseksi.

Laitetaan vaihtoehdot kurjuusjärjestyksessä parhaasta huonoimpaan!

Itse pallotin tuon toisiksi alimmaisen. En syö kuormasta eikä irtojutut oikeen edes maistu, mutta paikat mustelmilla on tanssilattialta tultu useamman kerran kun kolmessatoista promillessa oleva onneton assari päättää parantaa maailmaansa nuore(hko)n miehen viettelyksellä.
RP

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja RP »

En ole sekstaillut pikkujouluissa, muistaakseni. En ole ihan varma tästä.
So Hard

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:En ole sekstaillut pikkujouluissa, muistaakseni. En ole ihan varma tästä.
xD Tälle pitää saada oma vaihtoehto.
Gaia

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ei sekstailua pikkujouluissa.

Silloin kun vielä olin töissä firmassa, joka järjesti pikkujouluja, olin useimmiten bileissä selvinpäin kameran kanssa. Sain muuten aina aika paljon sähköpostia pikkujoulujen jälkeisellä viikolla... :twisted:
RP

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
RP kirjoitti:En ole sekstaillut pikkujouluissa, muistaakseni. En ole ihan varma tästä.
xD Tälle pitää saada oma vaihtoehto.
Hei, mutta se johtuu siitä, että silloin kun olin "nussivan maailman"-listoilla niin noita juhlia ja häppeninkejä oli aina niin paljon loppuvuodesta... en oikein muista tapahtuiko joku kohtaaminen juuri pikkujouluissa, siihen aikaan ei syötävää kiNkkua tarjoiltu! Ja näin vanhana.... en mä voi muistaa! Ainoa vihje olisi kiNkku.

*selittelee*
Manaaja

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vastasin toisiksi alimman, vaikka keski-ikäinen ylipainoinen assistenttirouva olikin reilu parikymppinen suht slimmi ja isotissinen keittäjä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulle oma vaihtoehto!! Kiitos.
Muistaakseni, kun "töissä" olin, meidät kerran komennettiin klo 16 jälkeen yhdistyksen toiseen toimipisteeseen, jossa oli alkoholitonta glögiä ja piparia (siis leivonnaisia). Sitten mentiin koteihimme.

Toisen kerran asiakas tarjosi meille kisojen järjestäjinä ja minullekin nettisivuntekijän ominaisuudessa muutaman tunnin sisävesiristeilyn. Pikku höyrylaiva jonka kylkeen oli pultattu proomu jossa oli sauna ja viinaakin sai vapaasti. Valitettavasti naiset eivät tulleet saunaan ollenkaan.
Manaaja

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Valitettavasti naiset eivät tulleet saunaan ollenkaan.
Sulla on niin timanttinen tatsi että saat homman mokattua vaikka naiset tulisivat saunassa syliin istumaan. Ainoa vain että tossa tapauksessa jää suuremmat, vuosia viiltävät traumat.

Ehkä ihan hyvä etteivät naiset tulleet saunaan ollenkaan.
Dumis

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Firmat ovat olleet niin miesvaltaisia eikä pikkujouluja niissä ole paljoa järkkäilty, joten nöy.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työpaikat ovat olleet naisvaltaisia (poislukien yrittäjäaika), joissa työntekijöitä nelinumeroisesti. Eli on ollut mistä valita sinkkuja, kuorma on laaja. Joskus jopa yksin kotiin itk eikun oksentamaan aamuun asti. Nykyään osaa juoda vaan ne kaksi tai kolme annosta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vastasin, että en ole sekstaillut, muistaakseni. Työpaikat ovat yleensä olleet naisvaltaisia, ja tuoreimpana tulokkaana olen yleensä ollut töissä silloin kun muut juhlivat, varsinkin laitostyössä. Yhden työkaverin kanssa oli juttua joskus, ja jos meillä sattui olemaan pikkujoulut niin tod. näk. sielläkin on otettu kontaktia. Muistaakseni ko. lafka ei kuitenkaan pikkujouluttanut henkilökuntaa.
SikaMika

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En edes muista, milloin olisin ollut viimeksi jonkun firman pikkujouluissa. No, olin Nokian varjopikkareissa jokunen vuosi sitten, mutta siihen reissuun liittyy liikaa kepulaista muistamattomuutta. Olin kuulemma tanssinut pöydällä alasti, mutta mistään sekstailuista kukaan ei ainakaan maininnut mitään. Väittäisinkin, etten ole (firman) pikkujouluissa koskaan hypännyt olkipukille.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kerran on firman pikkujouluissa tullut naisihminen liki, mutta lähinnä vain pysyäkseen pystyssä.
masa

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja masa »

En ikinä. Kuormasta ei syödä siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei johda kuin ongelmin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:En ole sekstaillut pikkujouluissa, muistaakseni. En ole ihan varma tästä.
Mulla vähän sama, en ihan muista mitä kaikkea tapahtui. Sisäisessä postissa tuli kuitenkin paperipussi, jonka mukana viesti "Laita tämä päähän, lutka!" :P (itse asiassa Dumarin firman laskutuksen eukot lähettivät sen mulle).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen ollut yhtenä ainoana työelämäni vuotena sinkku pikkujoulujen aikaan ja todennäköisesti en edes osallistunut sinä vuonna.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

masa kirjoitti:En ikinä. Kuormasta ei syödä siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei johda kuin ongelmin.
Niin. Meidän työpaikalla moni on päätynyt avioon työkaverinsa kanssa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pulkannaru kirjoitti:Meidän työpaikalla moni on päätynyt avioon työkaverinsa kanssa..
Pahin mahdollinen rangaistus viattomasta pikkujoulupelehtimisestä :shock:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mutta jos kiima ja rakkaus kohtasivat ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pulkannaru kirjoitti:^
Mutta jos kiima ja rakkaus kohtasivat ?
Kyllä ne avioliitossa kuolevat tuotapikaa!!! :mrgreen:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gaia kirjoitti:Kyllä ne avioliitossa kuolevat tuotapikaa!!!
Ton suhteen mä elän vielä lapsenuskossa !!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En muistaakseni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gaia kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Meidän työpaikalla moni on päätynyt avioon työkaverinsa kanssa..
Pahin mahdollinen rangaistus viattomasta pikkujoulupelehtimisestä :shock:
Täällä! Täällä!

Miehekäs ja minä lähdettiin pikkujouluista samalla taksilla. Sitä ennen oli pussailtu mummotunnelissa. Mutta lasketaanko tätä? Yölläkin vaan pussailtiin, kopeloitiin ja nukuttiin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Vain yhdet firman pikkujoulut koettuna. En päätynyt sekstailemaan kenenkään muun kuin oman poikaystäväni kanssa, hiemanko tylsää. Tai oli ne muuten ihan kivat pikkarit.

Sen sijaan erään toisen firman tilaisuuden jälkeen päädyin paneskelemaan varattua työkaveria, hyihyi paha tyttö. Itse olin silloin vielä sinkku.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Edellisissä joissa olin, aloitti kollega keskustelun kanssani sanoilla "Shulle mä en olekaan vielä ushkaltanut jutella. Mä yritän olla kähmimättä shua tänä iltana." (Ko. herra oli silloin vielä vapaalla emmekä siis olleet tavanneet, koska talonrakennusprojekti oli kesken ja vaimo juuri saanut kaksoset. Onnistui kyllä olemaan kähmimättä, että pisteet siitä.)

Samana iltana toinen setä, joka vielä alkuillasta puhui lastensa futismatseista, aloitti keskustelun: "Kohta toi bändi soittaa oikeen hitaan biisin, sit me mennään tanssimaan että voidaan olla oikeen lähekkäin" tjsp. (Ei tanssittu, lähdin ajoissa kotiin.)

Meniskö tää vaihtoehtoon "En ole sekstaillut, vaikka keski-ikäinen ylipainoinen assistenttirouva yritti väkisin saada"? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin