gondooli

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tunnetko gondoolin?

Olen nainen ja tunnen
10
33%
Olen nainen ja en tunne
1
3%
Olen mies ja tunnen
12
40%
Olen mies ja en tunne
3
10%
Seksiä? Ei kiitos, olen kitinäläinen!
4
13%
 
Ääniä yhteensä: 30

Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Mayah »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Paljon kätevämpää niin, koska voi lähteä milloin haluaa ja sotkut jää miehen siivottavaksi :wink:
Sotket toisten kodit!? Mies sentään kerää sotkunsa muovikassiin.
No en sentään koko kotia, sängyn joskus vain! Mutta en yksin sitäkään.
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

CeDell Davis kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Paljon kätevämpää niin, koska voi lähteä milloin haluaa ja sotkut jää miehen siivottavaksi :wink:
Sotket toisten kodit!? Mies sentään kerää sotkunsa muovikassiin.
Bollocks! Tosimies pyyhkii verhoon mennessään.
Se onkin varmin tapa saada nainen kirkumaan sängyssä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Riippuu ihan siitä onko marinadit jo paketin sisällä.
Luin tästä pari kertaa että mandariinit, ja meinasin jo tulla huutamaan että ei näin!
Onhan siellä paketissa fileen lisäksi yksi mandariini, mutta ei kai nyt useampia !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suurin osa miehistä käyttää liian isoja kumeja? Siis...onko tavalliset kumit suurimmalle osalle miehistä liian isoja? Mä olen kuvitellut että ne tehdään tahallaan reilusti liian pieniksi ihan jo keskivertomoloon nähden, ettei ne luiskahtelisi pois niin helposti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Joku taisi saada davelta myöhäisen joululahjan...
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:Suurin osa miehistä käyttää liian isoja kumeja? Siis...onko tavalliset kumit suurimmalle osalle miehistä liian isoja? Mä olen kuvitellut että ne tehdään tahallaan reilusti liian pieniksi ihan jo keskivertomoloon nähden, ettei ne luiskahtelisi pois niin helposti.
Jos nyt viittaat siihen, mitä mä tuolla aikaisemmin sanoin, niin sanoin että suurin osa niistä JOTKA käyttää vääränkokoisia kumeja käyttävät liian suuria. Oman kokemukseni mukaan.
Suurin osa miehistä käyttää kuitenkin suurinpiirtein sopivia kumeja, edelleen oman kokemukseni mukaan.

Ja mainittakoon, että minun otantani on vielä melko vähäinen, ei kelpaa viralliseksi tutkimustulokseksi :?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:Erotiikkaketjun avaaminen kitinässä on vähän kuolleen hevosen hakkaamista, mutta so not.

Eli viitaten tähän:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=9463&start=75
viitaten... siis koko ketjuhan on käytännössä sama! Taavetti oli mustis mun ketjulle ja narcismus iski, mutta Dave, siis tämä oli ihan hyvä, koska valmentajiakin vaihdetaan ja sitten alkaa taas uusi jakso uusin voimin. Olen sen huomannut aiemminkin! Hyvää Uutta Vuotta eikä Suotta toivoo Stadinpoika
Viimeksi muokannut Stadinarska, 30.12.2010 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Suurin osa miehistä käyttää liian isoja kumeja? Siis...onko tavalliset kumit suurimmalle osalle miehistä liian isoja? Mä olen kuvitellut että ne tehdään tahallaan reilusti liian pieniksi ihan jo keskivertomoloon nähden, ettei ne luiskahtelisi pois niin helposti.
No mikä se seksiohjelma oli kun tulee voicelta.... anyway siinä mitattiin jalkapallojoukkoeen penikset, koska "suuri osa miehistä käyttää liian isoja kondomeja". Olisko ollut tyyliin kymmenestä miehestä yhdeksän käskettiin siirtyä pienempään ja yksi isompaan kokoon. About näin muistelen.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ :shock:
elco

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: No mikä se seksiohjelma oli kun tulee voicelta.... anyway siinä mitattiin jalkapallojoukkoeen penikset, koska "suuri osa miehistä käyttää liian isoja kondomeja". Olisko ollut tyyliin kymmenestä miehestä yhdeksän käskettiin siirtyä pienempään ja yksi isompaan kokoon. About näin muistelen.
Tuo pienemmän juidarin osto ei vaan oikein istu miehen psyykeeseen. Funtsi nyt jotain Vinnie Jonesin kaltaista (mutta karumpaa) futaria ostamaan R-kioskin tädiltä niitä pienempiä kondomeja. Ei toimi. Isoimpia tietenkin tai korkeintaan normaaleja, muttei pieniä ikinä.

Markkinointidivari voisi hanskata tuon niin, että myynnissä olisi kokoja murhakulli, sikaiso ja iso (ison, normin ja snadin sijaan). Tai jtn.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onneks voi naisena ostaa niitä pienimpiä. Sillä enhän mä voi mitään murhakulleja panskella, menee mun superkireä simpukka halki.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Miten mä en ole koskaan edes huomannut paketeissa mitään kokomerkintöjä?
Enemmän katson merkkiä (Sultan) ja paksuutta (ultra thin).
Niissä kumeissahan on nykyään sarjanumerotkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Plöööö. Wanha!
Tymä! Oisit odottanut, et joku peelo tarttuu tohon...yleensä on aina joku, joka tarttuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ostinpa Ultra Thin-gondooleja ekaa kertaa, täytyy raportoida miltä tuntuu kun pääsee käyttää :twisted:
Dumis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:^ Nyt kaikki jännittävät milloin dumis saa pesää. Muista mainita, että raportoit tuntemuksistasi nettipalstalle. :)
Raporttia luvassa kesäkuun ekana päivänä, en taho paljastaa kuin usein saan zekziä :D

Tietty jossen siihen mennessä ole saanut, niin muutan Blytlyn kämppään ja alan hiusmuotoilijaksi.
Dumis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pertti, hyi!
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Nyt kaikki jännittävät milloin dumis saa pesää. Muista mainita, että raportoit tuntemuksistasi nettipalstalle. :)
Raporttia luvassa kesäkuun ekana päivänä, en taho paljastaa kuin usein saan zekziä :D

Tietty jossen siihen mennessä ole saanut, niin muutan Blytlyn kämppään ja alan hiusmuotoilijaksi.
Kumpi teistä sitten raportoi, vai molemmat?

Kiinnostaisi nimittäin myös se tieto noin niinkuin naisen näkökulmasta, että huomaako sen gondoolin ultra-thin -versiona, vai onko siellä vaan kaksi Davea makuuhuoneessa.
Dumis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti: Kiinnostaisi nimittäin myös se tieto noin niinkuin naisen näkökulmasta, että huomaako sen gondoolin ultra-thin -versiona, vai onko siellä vaan kaksi Davea makuuhuoneessa.
No kesäkuuhun joudut venaa empiirisiä todisteita, yritän muistaa kysyä miltä naisesta tuntui :D

Kun kuitenkin sanoo että ihanalta, niin onko järkeä alkaa kyselemään? :twisted:
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:yritän muistaa kysyä miltä naisesta tuntui :D
Ymmärrän. Ei sitä aina voi kaikkea muistaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No jos sä kerta vaadit!
Dumis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Kiinnostaisi nimittäin myös se tieto noin niinkuin naisen näkökulmasta, että huomaako sen gondoolin ultra-thin -versiona, vai onko siellä vaan kaksi Davea makuuhuoneessa.
Vähän unohtunut tuo raportointi, joten tässä olkaat hyvät;
Kuulemma tuntui ihan siltä kuin ei gumia olis ollut (varmaan riippuu myös naisesta jonkun verran)
Kyllä se itestäkin paremmalle tuntui, ylläri.
Ainoa vaan että Sultanin kumit ainakin oli tosi fittejä, oli vähän vaikeuksia saada pelittää se. Jonkun harjoittelun jälkeen alkoi toimia, mutta semmoinen tutina jäi että jos on hirmu iso meisseli niin kandee varmaan ostaa "normeja" varalle tai muuten voi baarireissun jälkeen olla vaikeuksia tiedossa. Tai sitten en vaan osannut :D
Vastaa Viestiin