gondooli

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tunnetko gondoolin?

Olen nainen ja tunnen
10
33%
Olen nainen ja en tunne
1
3%
Olen mies ja tunnen
12
40%
Olen mies ja en tunne
3
10%
Seksiä? Ei kiitos, olen kitinäläinen!
4
13%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Ei vaan ihan tutkitusti (muistelen näin lukeneeni) miehet ostaa tosi usein väärän kokoisia kondomeja, ihmekös se jos räpellyttää.
Niitä ei ihan tutkitusti ole mitenkään kamalan paljon eri kokosia. XXXXXL-kondomitkin ovat joo ehkä sen 25-senttiä pitkiä niin että sinne mahtuu sukeltamaan kyynärvartta myöten, mutta halkaisijassa niissä on vain muutamien millien eroja. Ja nekin halkaisijat ovat ilmoitettu kaksiulotteiseksi litistettynä. Kun katsotaan vaikutus todelliseen halkaisijaan (kerrotaan kahdella ja jaetaan piillä) niin valinnanvara on millimetreissä vieläkin vaatimattomampi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kuva
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Nainen ja tunnen.

Voi pitkässä parisuhteessa harrastaa seksiä ihan hyvällä frekvenssillä vaikka kumia käyttääkin. nih!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Manaaja kirjoitti: ennenaikaisesta ejakulaatiosta kärsiville.

Taisin juuri keksiä miksi Dave halusi lääkäriksi.
Ennenaikaista ejakulaatiota ei tietenkään ole olemassa. Dave lääkärinä tietää tämän, mutta valehtelee vaimolleen. Tiedä kuinka paha "neurologinen häiriö" Davella on jos vaimolta kysytään. Minkähänlainen toi sen vaimo oikeasti on, kun sen takia käydään plastiikkakirurgilla, käytetään kortsua jotta ei 2 minuutin aktilla keskeytettäisi sen runkkausta, ei uskalleta pelata xboxia, hoidetaan lapsia jne.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Crowbar kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: ennenaikaisesta ejakulaatiosta kärsiville.

Taisin juuri keksiä miksi Dave halusi lääkäriksi.
Ennenaikaista ejakulaatiota ei tietenkään ole olemassa. Dave lääkärinä tietää tämän, mutta valehtelee vaimolleen. Tiedä kuinka paha "neurologinen häiriö" Davella on jos vaimolta kysytään. Minkähänlainen toi sen vaimo oikeasti on, kun sen takia käydään plastiikkakirurgilla, käytetään kortsua jotta ei 2 minuutin aktilla keskeytettäisi sen runkkausta, ei uskalleta pelata xboxia, hoidetaan lapsia jne.
:) Kauheaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Todellakin tunnen ja epämukavuusasteen perusteella olen diagnosoinut itselleni vähintään lievän yliherkkyyden lateksille. Onneks kumisaappaita voi kuitenkin käyttää. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Todellakin tunnen ja epämukavuusasteen perusteella olen diagnosoinut itselleni vähintään lievän yliherkkyyden lateksille. Onneks kumisaappaita voi kuitenkin käyttää. :wink:
Kävelen aina paljain jaloin, kun saappaat vie kaiken herkkyyden.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Olen nainen ja tunnen.

Ja yllättävän moni mies käyttää ihan vääränkokoisia kortsuja. Se on jokseenkin epämiellyttävää kun paneskellaan ja liian iso kortsu lähtee pois miehen kikkelin päältä ja jää pimpsan suulle. Siihen loppuu paneskelu.
Liian pienessä taas on aina rikkoutumisvaara, ei kiva sekään. Tosin olen vain kerran tavannut miehen jolla oli liian pieniä kumeja, suurin osa väärää kokoa käyttävistä käyttää liian isoja.
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mayah kirjoitti:Olen nainen ja tunnen.

Ja yllättävän moni mies käyttää ihan vääränkokoisia kortsuja. Se on jokseenkin epämiellyttävää kun paneskellaan ja liian iso kortsu lähtee pois miehen kikkelin päältä ja jää pimpsan suulle. Siihen loppuu paneskelu.
Liian pienessä taas on aina rikkoutumisvaara, ei kiva sekään. Tosin olen vain kerran tavannut miehen jolla oli liian pieniä kumeja, suurin osa väärää kokoa käyttävistä käyttää liian isoja.
Sähän voisit hommata valmiiksi sellaisen lajitelman yöpöydänlaatikkoon. Alkaen aasialaisista ja päätyen negridisen rodun edustajia varten varattuihin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oudosti nimetty ketju. Oletin, että täälläkin keskustellaan Vagabondon ja Cavallon avatar-kuvien erityispiirteistä. Ihmettelin vain erotiikka-aluetta. No, tästä mielleyhtymästä löytyi sitten aasinsilta siihenkin, että voin tänne kuitenkin jotain kirjoittaa:
Lilo kirjoitti:Onneks kumisaappaita voi kuitenkin käyttää. :wink:
Kun nyt toisessa ketjussa puhellaan nimimerkkien mieleenjäämisestä ja mielikuvista nimimerkkien takana olevista henkilöistä, niin tämä winkkaileva kirjoittelu kumisaappaiden käytöstä erotiikka-aiheistossa lienee tosiaan strategisesti aika hyvin mietitty kontribuutio.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mayah kirjoitti:Tosin olen vain kerran tavannut miehen jolla oli liian pieniä kumeja
En se ollut minä vaikka moni niin luuleekin, mutta siis meni kokolailla 30 vuotta tajuta että niitä isompiakin on ylipäätään olemassa. Kun en ole ollut mikään kumien kestokäyttäjä, vaan pikemminkin satunnainen sukkuloija, niin mistä ketusta noita voi tietää. Tänä keväänä havahduin ongelmaan juuri tuon rikkoontumisherkkyyden takia. Olinhan mä siihen aikaisemminkin törmännyt, mutta panin kuivan pillun piikkiin. No... Oppia ikä kaikki.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lilo kirjoitti: Onneks kumisaappaita voi kuitenkin käyttää. :wink:
:shock: Siis miten väljä pillu sinulla on? Kehtaatkin tunnustaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Mayah »

NuoriD kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Olen nainen ja tunnen.

Ja yllättävän moni mies käyttää ihan vääränkokoisia kortsuja. Se on jokseenkin epämiellyttävää kun paneskellaan ja liian iso kortsu lähtee pois miehen kikkelin päältä ja jää pimpsan suulle. Siihen loppuu paneskelu.
Liian pienessä taas on aina rikkoutumisvaara, ei kiva sekään. Tosin olen vain kerran tavannut miehen jolla oli liian pieniä kumeja, suurin osa väärää kokoa käyttävistä käyttää liian isoja.
Sähän voisit hommata valmiiksi sellaisen lajitelman yöpöydänlaatikkoon. Alkaen aasialaisista ja päätyen negridisen rodun edustajia varten varattuihin.
Se oiskin tosi kätevää, jos mä joskus toisin miehiä kotiini. Mutta kun en ole tainnut kuin pari kertaa niin tehdä, niin ei ehkä oikein toimi.

Edit: Siis jos omia poikaystäviä ei lasketa. Ja niiden kanssa on käytetty jotan muuta ehkäisyä yleensä :P
Viimeksi muokannut Mayah, 29.12.2010 11:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Riippuu ihan siitä onko marinadit jo paketin sisällä.
Luin tästä pari kertaa että mandariinit, ja meinasin jo tulla huutamaan että ei näin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CeDell Davis kirjoitti:Tänä keväänä
Nyt on joulukuun loppu?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:...
:lollero: :jee:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Mayah »

CeDell Davis kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Tosin olen vain kerran tavannut miehen jolla oli liian pieniä kumeja
En se ollut minä vaikka moni niin luuleekin, mutta siis meni kokolailla 30 vuotta tajuta että niitä isompiakin on ylipäätään olemassa. Kun en ole ollut mikään kumien kestokäyttäjä, vaan pikemminkin satunnainen sukkuloija, niin mistä ketusta noita voi tietää. Tänä keväänä havahduin ongelmaan juuri tuon rikkoontumisherkkyyden takia. Olinhan mä siihen aikaisemminkin törmännyt, mutta panin kuivan pillun piikkiin. No... Oppia ikä kaikki.
En ole mikään ekspertti minäkään tässä aiheessa, mutta veikkaisin että ongelma on juurikin tuo satunnaiskäyttö. Kukapa sitä jaksaa kauheasti aiheeseen perehtyä, jos vain muutaman kerran vuodessa sattuu tositilanteen eteen.
CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

urpiainen kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Tänä keväänä
Nyt on joulukuun loppu?
Just. No tämän vuoden keväänä. Mä olen insinööri - älä pyydä liikoja. Ja sitäpaitsi meidän kulmilla kaikki olisivat tuon ymmärtäneet. Stana.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CeDell Davis kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Tänä keväänä
Nyt on joulukuun loppu?
Just. No tämän vuoden keväänä. Mä olen insinööri - älä pyydä liikoja. Ja sitäpaitsi meidän kulmilla kaikki olisivat tuon ymmärtäneet. Stana.
No ei tässä varsinaisesti ymmärtämisvaikeuksia ollut, vaan pikemminkin arvelin, että aihepiirin aktualisoitumisen harvinaisuus näkyisi hauskasti siinä, että vielä joulukuun lopussa muistelet menneen talven lumia kuin eilistä päivää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

urpiainen kirjoitti: No ei tässä varsinaisesti ymmärtämisvaikeuksia ollut, vaan pikemminkin arvelin, että aihepiirin aktualisoitumisen harvinaisuus näkyisi hauskasti siinä, että vielä joulukuun lopussa muistelet menneen talven lumia kuin eilistä päivää.
Sä oot mies lennossa! Onhan se totta, että latexin kanssa kikkailu on ollut kovin harvinaista herkkua, onneksi. Niin että kyllä ne nolot tilanteet, joissa sitä latexia yritetään kahden ihmisen voimin saada jäykän varren takiksi, jää iloisiksi muistoiksi mieleen. Ja niist on sit kiva jutustella :) :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mayah kirjoitti:Ja yllättävän moni mies käyttää ihan vääränkokoisia kortsuja...

Se oiskin tosi kätevää, jos mä joskus toisin miehiä kotiini. Mutta kun en ole tainnut kuin pari kertaa niin tehdä, niin ei ehkä oikein toimi.
Ethän sä usko itsekään jälkimmäiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Ja yllättävän moni mies käyttää ihan vääränkokoisia kortsuja...

Se oiskin tosi kätevää, jos mä joskus toisin miehiä kotiini. Mutta kun en ole tainnut kuin pari kertaa niin tehdä, niin ei ehkä oikein toimi.
Ethän sä usko itsekään jälkimmäiseen.
No uskonpas. Minä lutkailen niiden miesten kotona, en omassa kodissani. Paljon kätevämpää niin, koska voi lähteä milloin haluaa ja sotkut jää miehen siivottavaksi :wink:
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mayah kirjoitti:Paljon kätevämpää niin, koska voi lähteä milloin haluaa ja sotkut jää miehen siivottavaksi :wink:
Sotket toisten kodit!? Mies sentään kerää sotkunsa muovikassiin.
CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Paljon kätevämpää niin, koska voi lähteä milloin haluaa ja sotkut jää miehen siivottavaksi :wink:
Sotket toisten kodit!? Mies sentään kerää sotkunsa muovikassiin.
Bollocks! Tosimies pyyhkii verhoon mennessään.
Vastaa Viestiin