gondooli

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tunnetko gondoolin?

Olen nainen ja tunnen
10
33%
Olen nainen ja en tunne
1
3%
Olen mies ja tunnen
12
40%
Olen mies ja en tunne
3
10%
Seksiä? Ei kiitos, olen kitinäläinen!
4
13%
 
Ääniä yhteensä: 30

CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

NuoriD kirjoitti:No itse asiassahan homma on niin päin, että olen ollut ilman gondoolia asialla viimeksi joskus silloin, niin koskas se nyt olikaan. Viime vuosituhannella varmaan.
No ilmankos et tiedä paremmasta. Et muista? Siksi et tunne eroa?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kyllähän tuon huomaa
- kitka hieman erilainen
- tunto hieman erilainen

Lisäksi flow ja spontaanius kärsii jonkin verran.

Kokonaisuutena kuitenkin aika pikku juttu.
Gaia

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti: No itse asiassahan homma on niin päin, että olen ollut ilman gondoolia asialla viimeksi joskus silloin, niin koskas se nyt olikaan. Viime vuosituhannella varmaan.
Miksi? :shock:

Eikö teidän avioliitossa ole seksiä? :shock: :shock: :shock:
Zeb

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Eikö muka löydy parempaa ehkäisyä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun käyttää kortsua, eikö saman tien voisi tyytyä runkkaamiseen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No koska kumiukko ei ole ainakaan mulle mikään ongelma, niin miksi vaimon pitäisi e-pillereitä rouskuttaa.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oonkin aina ihmetellyt miksi Dave suosittelee kondoolin käyttöä kun oon käynyt hakemassa siltä uutta antibioottikuuria syyhyyn. Eihän se saatana huomaa itse mitään eroa!
CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

NuoriD kirjoitti:No koska kumiukko ei ole ainakaan mulle mikään ongelma, niin miksi vaimon pitäisi e-pillereitä rouskuttaa.
No pane nyt edes kerran ilman että muistat eron ja raportoi sitten tänne. Mut pane sitten siinä oikeassa asennossa ettei lauma kasva ;)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Manaaja kirjoitti:Oonkin aina ihmetellyt miksi Dave suosittelee kondoolin käyttöä kun oon käynyt hakemassa siltä uutta antibioottikuuria syyhyyn. Eihän se saatana huomaa itse mitään eroa!
Mitä odotit sisäfileen marinoijalta!?
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Oonkin aina ihmetellyt miksi Dave suosittelee kondoolin käyttöä kun oon käynyt hakemassa siltä uutta antibioottikuuria syyhyyn. Eihän se saatana huomaa itse mitään eroa!
Mitä odotit sisäfileen marinoijalta!?
Pitääkö se file muuten ottaa pois siitä paketista? En huomaa mitään eroa.
Zeb

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Oonkin aina ihmetellyt miksi Dave suosittelee kondoolin käyttöä kun oon käynyt hakemassa siltä uutta antibioottikuuria syyhyyn. Eihän se saatana huomaa itse mitään eroa!
Mitä odotit sisäfileen marinoijalta!?
Pitääkö se file muuten ottaa pois siitä paketista? En huomaa mitään eroa.
:D
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Tietysti, jos seksielämä on siinä vaiheessa, ettei ole muuta vaihtelua kuin erilaisten kondomien käyttö, niin mikä ettei.
Muutoin ehdoton ei.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä luulen että seksielämä kuivuisi aika nopeasti tasolle 1-3 kertaa kuussa "kun ei nyt runkatakaan jaksa", jos siinä olisi kondomipakko, eli toisin sanoen spontaanisuudentappo. Tulee vissiin vähän harvemmin otettua naarasta tiskipöytää vasten takaapäin, jos joutuu lähteä tonkimaan yöpöydän laatikoita kesken komentojonon suorittamisen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tosimiehellä ois aina taskussa valmiina, eikä ehtis ees vanhentua!11

Joskus esmes lääkekuurin takia voi mennä kumin kanssa, saattaa siis heikentää pillerien tehoa. Ei se nyt niin tuskallista ole, mutta silti halimista sadetakki päällä.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tosimies tai tosimiehen vaimo sujauttaa sadetakin päälle ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Säälittävät räpiköijät ovat tietysti asia erikseen.
Dumis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Dumis »



Kerran suheessa joutui ehkäisyn vaihdon takii käyttää kumia jonkusen viikon, oli aika tuskaa ja just se spontaanius kärsi siitä aika saatanasti.
Yhen yön jutuissa toki cumii cehiin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:NOOOOOOO!!!
Pieni mies kertoi, että no on englantia ja tarkoittaa ei. Noin nuori ja jo länsimaisen kulttuurin kyllästämä. :dream:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriD kirjoitti:Pitääkö se file muuten ottaa pois siitä paketista? En huomaa mitään eroa.
Riippuu ihan siitä onko marinadit jo paketin sisällä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuka toi toinen jannu on joka ei tunne? :shock:
NuoriD

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pulkannaru kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pitääkö se file muuten ottaa pois siitä paketista? En huomaa mitään eroa.
Riippuu ihan siitä onko marinadit jo paketin sisällä.
Musta on siistimpää, kun marinadit ei roisku ympäriinsä.
CeDell Davis

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

NuoriD kirjoitti:Tosimies tai tosimiehen vaimo sujauttaa sadetakin päälle ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Säälittävät räpiköijät ovat tietysti asia erikseen.
Pikkukikkelin puheita.
Manaaja

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

CeDell Davis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tosimies tai tosimiehen vaimo sujauttaa sadetakin päälle ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Säälittävät räpiköijät ovat tietysti asia erikseen.
Pikkukikkelin puheita.
Ei välttämättä. Onhan se ihan tutkittu juttu että kondomeista voi olla suurta apua myös ennenaikaisesta ejakulaatiosta kärsiville.

Taisin juuri keksiä miksi Dave halusi lääkäriksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja aasi »

RP

Re: gondooli

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tosimies tai tosimiehen vaimo sujauttaa sadetakin päälle ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Säälittävät räpiköijät ovat tietysti asia erikseen.
Pikkukikkelin puheita.
Ei vaan ihan tutkitusti (muistelen näin lukeneeni) miehet ostaa tosi usein väärän kokoisia kondomeja, ihmekös se jos räpellyttää.
Vastaa Viestiin