Kuka on kuumin?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Guumin popnarttu?

Jenni
19
66%
Laura
6
21%
Chisu
4
14%
 
Ääniä yhteensä: 29

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenni

Kuva

Laura

Kuva

Chisu
Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

hirvijän paha kun kaikki niin erilaisia!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:hirvijän paha kun kaikki niin erilaisia!
Emmäkään vielä tiedä. Olen vasta siinä ajatusprosessini pisteessä, että luultavasti antaisin kaikille, ehkä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Gaia

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Laura :h:

Jenni on liian tuote ja Chisu aiheuttaa mulle huonoja kylmiä väreitä. Tai siis sen ääni. Tai ääntäminen oikeastaan. Jaiks.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jenni oli Gimmelissä ihan horrori ja Chisu taas Baden-Baden videossa ihku ja Laura just semmonen kaikkein luomuin. Täytyy vielä pohtia, ja hei, aina ei tärkeintä oo voitto vaan hyvännäköiset kisailijat!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei mikään noista kuvista mitään isoja tuntemuksia aiheuta, mutta eipä tässä voi nuuka olla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Noista valinta on Laura.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
So Hard

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jenni niin kauan kun se ei puhu. Tituleeraisin tällä hetkellä Suomen kauneimmaksi naiseksi. Ei ainakaan tule ketään nätimpää mieleen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Laura on ehdottomasti seksikkäin, haettiinko tässä sitä? Sehän taas ei tarkoita samaa kun vaikka kaunein tai ihkuin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja saira »

Jenni=Geetsu, Chisu=Vesper. (Laurasta ei tule ketään mieleen.) Mä pidän kaikista, eritavoilla seksikkäitä, kauniita jne. Ei kykene valitseen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Chisu tippuu ekana kyydistä, vaikka kyl sillekin antaisin sen "sama nainen"-videon perusteella. Jennin ja Lauran välillä osaa oikein päättää... ehkä pieni aavistus menee enemmän Lauralle, tosin siltä ole tullut mitään uutta matzkua vähään aikaan! Vaikee!
Manaaja

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chisu pään sisältä, Jenni ulkopuolelta. Laura on mun makuun jollain tapaa vähän mitäänsanomaton.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:ehkä pieni aavistus menee enemmän Lauralle, tosin siltä ole tullut mitään uutta matzkua vähään aikaan! Vaikee!
Et oo vissiin kuunnellut radiota...
saira kirjoitti:Jenni=Geetsu, Chisu=Vesper. (Laurasta ei tule ketään mieleen.)
Laura on ilmetty exat :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:ehkä pieni aavistus menee enemmän Lauralle, tosin siltä ole tullut mitään uutta matzkua vähään aikaan! Vaikee!
Et oo vissiin kuunnellut radiota...
Vaikutanko siltä että kuuntelen muutakuin radio rockia töissä?
Enkä kyl mitään videoitakaan ole nähnyt missään, laita juutuupi-liNkkiä jos löytyy.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja saira »

Vesper kirjoitti:
saira kirjoitti:Jenni=Geetsu, Chisu=Vesper. (Laurasta ei tule ketään mieleen.)
Laura on ilmetty exat :]
Kun mä vähän mietin exatia, mut siitä on vuosia kun oon kerran tainnut tavata. En uskaltanut nojata muistiini...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Jenni=Geetsu, Chisu=Vesper. (Laurasta ei tule ketään mieleen.) Mä pidän kaikista, eritavoilla seksikkäitä, kauniita jne. Ei kykene valitseen.
En minäkään kykene ellei mun Kitinärakkaani kykene! :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jenni on näistä ainoa hottis. Mut se onkin sitten niiden muidenkin edestä. Suunnattoman kaunis nainen.
Zeb

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jos noista pitäis ulkokuori itelle valita niin ehdottomasti Jenni. Persoonana sydäntä lähinnä on Chisu. Molempien musasta tykkään. Tuo kolmas taas ei kuulu näiden kahden sarjaan millään tasolla.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Jenni=Geetsu, Chisu=Vesper. (Laurasta ei tule ketään mieleen.) Mä pidän kaikista, eritavoilla seksikkäitä, kauniita jne. Ei kykene valitseen.
En minäkään kykene ellei mun Kitinärakkaani kykene! :h:
:h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Yäk. En panis.
Dumis

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Chisu tippuu ekana kyydistä, vaikka kyl sillekin antaisin sen "sama nainen"-videon perusteella. Jennin ja Lauran välillä osaa oikein päättää... ehkä pieni aavistus menee enemmän Lauralle, tosin siltä ole tullut mitään uutta matzkua vähään aikaan! Vaikee!
KVG kertoi että onhan siltä Lauralta tullut jotain uutta albumia, mutta video oli paska. Korjaan statementtini järjestyksen seuraavaksi 1. Jenni 2. Laura 3. Chisu...
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Zeb kirjoitti:Jos noista pitäis ulkokuori itelle valita niin ehdottomasti Jenni. Persoonana sydäntä lähinnä on Chisu. Molempien musasta tykkään. Tuo kolmas taas ei kuulu näiden kahden sarjaan millään tasolla.
Mä niin toivon, että sä puhut ihan vaan ulkonäöstä, etkä mitenkään pyri vähättelemään Kemopetrolin musiikillisia ansioita :pliis:

Ontopic: Helppo valinta. Äänestin Lauraa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

No nää kun on laulajia, niin pakostikin täytyy ajatella musiikkia. Jennin biisit kuulostaa siltä, että joku levy-yhtiöpomo keksi Johanna Kurkelan olevan kuuminta hottia ja katsoi että Jenni on tallissa eniten samannäkönen. Äkkiä lappiin promokuvia ottamaan jossain shamaaniryijyssä ja musiikista tehään eteerisen kuulosta taiteilua, jossa tuuli sanoja kuljettaa.

Chisu on kans semmonen taiteilija, mutta tuntuu että se on ihan ite keksiny olevansa sellanen. Tulee mieleen graafikkokoulun tytöt, jotka pyöräili Jopoilla koulun käytävillä suomiverkkareissa "kun me ollaan vähän tällasia outoja ja tehdään kreisejä juttuja. Se tekee meistä enemmän taiteilijoita!".

Lauran englanninlausunta vitutti Kemopetrolissa ja Child is my name oli älyttömän yliarvostettu biisi. Nythän se vetää suomeksi, mutta siirtyi sitten samantien iskelmään.

Eli en panis ketään!
Pröötprööt
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon kyllä loukkis tuon Chisun puolesta. Jäädä nyt ilman palstakyrpää :(
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka on kuumin?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti: kemopetrolilla oli tasan yksi kuunneltava laulu ja sekin suoraan kopioitua "bristol-soundia".
Täytyypi tunnustaa, että tää meni mun tietämyksen ohi :oops:
Voitko laittaa jotain hyviä esimerkkejä johonki musiikkiketjuun. Sivistäisin mielelläni itseäni.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin