Karvoilla vai ilman?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Miten preferoit kumppanisi alapään karvoituksen

Olen mies ja haluan, että seksikumppanini on posliini
11
13%
Olen mies ja haluan, että seksikumppanini on trimattu
26
30%
Olen mies ja haluan, että seksikumppanini on a naturel
0
Ei ääniä
Olen mies ja kumppanin karvoituksella ei ole mitään väliä
5
6%
Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on posliini
3
3%
Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on trimattu
28
32%
Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on a naturel
2
2%
Olen nainen ja kumppanin karvoituksella ei ole mitään väliä
13
15%
 
Ääniä yhteensä: 88

Pikku-Akka

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on trimattu
Puskat aiheuttaa oksureaktion.
bedlam

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Trimmattu, kiitos.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Kyllä mies saa mun puolestani nähdä vähän trimmatakseen itseänsä alapäästäänkin. Sitäpaitsi kikkeli näyttää tunnetusti isommalta karvattomalla juurella. Tosin, sänkiset pallit ovat melkoisen villin tuntuiset!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Herra Manala

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Voisin sanoa, että poslari mies on yhtä paha kuin puskapimppa nainen. Kyseessä siis pahapaha tyylirikko.
Siis hä? Eikö ne karvat kasva luonnollisesti molemmilla ihan samaan tapaan, ja niiden leikkely ole siten sukupuolesta riippumatta ihan samanlainen "rikko"?
tuike kirjoitti:Sitäpaitsi kikkeli näyttää tunnetusti isommalta karvattomalla juurella.
Väärin. Kikkeli näyttää tunnetusti PIENEMMÄLTÄ karvallisella juurella. Karvattomalla juurella se näyttää juuri siltä mitä on.



Ja FagHag, sano nussulle että alkaa käymään miesten kanssa saunassa, jos pikkupojat kerran nauraa. :twisted:
Angita

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Hankin juuri uusimman härpäkkeen karvojenpoistonsaralla: Gilletten Venus Vibrancen eli höylän vibraattorilla. Bikinialueen ajosta tullee jännää... Kaikkea ne keksii ja kaikkea uuttahan on kokeiltava... :roll:
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Angita kirjoitti:Hankin juuri uusimman härpäkkeen karvojenpoistonsaralla: Gilletten Venus Vibrancen eli höylän vibraattorilla. Bikinialueen ajosta tullee jännää... Kaikkea ne keksii ja kaikkea uuttahan on kokeiltava... :roll:
Miltäs vekotin vaikutti?
Truth fears no trial
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Ann »

[x] Olen nainen ja haluan että koirani on trimmattu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:[x] Olen nainen ja haluan että koirani on trimmattu.
Tästä tulikin mieleeni, että pitäisikö minun Mirriäni trimmata? Minkä ikäisenä Mirrin trimmaaminen olisi hyvä aloittaa? Entäs kun Mirriäni kutsuttiin Mustikseksi pienenä sen tumman värin takia, mutta nyt se on aika vaalea. Onko se värin vaaleneminen vaarallista? Millä Mirri kannattaisi trimmata, onko siihen jotain erikoisvälineitä? Onnistuuko trimmaaminen ihan itse vai pitäisikö ammattilaisen suorittaa trimmaaminen?

Kertokaa epätietoiselle karvaiselle Mirrille??!!11
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti: Kertokaa epätietoiselle karvaiselle Mirrille??!!11
Pitkäkarvaista mirriä on hyvä aina silloin tällöin kammata, eikä se harjaaminen tee pahaa lyhytkarvaisillekaan. Ja sitten on niitä semmosia hanskoja, joilla voi silitellä.. Mutta mun mirrikokemukset onkin rajoittuneet raapimiseen ja puremiseen kontaktia haettaessa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen taas miettinyt elämän tärkeitä asioita. Karvojen osalta olen tullut siihen tulokseen, että selkeästi trimmattu tussu on jotenkin tyylitön, vähän samalla tavalla kuin viivaksi nypityt kulmakarvat, jos tyyli ei ole muuten kuin Marlene Dietrichillä. Silti sanoisin, että vaihtelu virkistää eikä trimmattu tussu (vaikka näyttääkin Hitlerin viiksiltä) ole poissuljettu vaihtoehto minunkaan alapäässäni.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mutta vaikka ei trimmaisikaan, kyllä se tulisi silti kammata ja imuroida silloin tällöin, niin pysyy puhtaana.
sinkkumatti

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Karvattomat naiset

1. Alankomaat 93 %naisista ajaa karvojaan
2. Iso-Britannia 91 %
3. Ranska 89 %
4. Norja 89 %
5. Ruotsi 89 %
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:Karvattomat naiset

1. Alankomaat 93 %naisista ajaa karvojaan
2. Iso-Britannia 91 %
3. Ranska 89 %
4. Norja 89 %
5. Ruotsi 89 %
Ota huomioon, että kyseessä voi olla pelkkä kainalokarvojen ajelu. Tai että on kerran trimmannut säärensä. Nuo luvut ovat varmaan Gilletten virallisilta sivuilta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sellanen missä ei karva vielä kasva, slurps :oops:
Nyt penikseni on fantastinen!
sinkkumatti

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Ota huomioon, että kyseessä voi olla pelkkä kainalokarvojen ajelu.
Juu en tiedä mistä ovat. Tuolta tuli vastaan moinen:

http://www.city.fi/lehti/article.php?id=1199

Vaikka kyseessä olis pelkkä kainloiden ajelu, taitaisi saksalaisten kohdalla olla miinusmerkkinen luku.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ota huomioon, että kyseessä voi olla pelkkä kainalokarvojen ajelu.
Juu en tiedä mistä ovat. Tuolta tuli vastaan moinen:

http://www.city.fi/lehti/article.php?id=1199

Vaikka kyseessä olis pelkkä kainloiden ajelu, taitaisi saksalaisten kohdalla olla miinusmerkkinen luku.
Mutta toisaalta saksalaisiakin on ainakin kahta tyyppiä: karvaisia idunpurijoita ja sitten niitä überpuunattuja, solariumissa (Saksassa on solarium jokaisessa kadunkulmassa) itsensä tiristäneitä mammoja, jotka ovat varmaan ajaneet joka ikisen karvan vartalostaan. Sulle lähetän joululahjaksi viimeksi mainittuja.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:(Saksassa on solarium jokaisessa kadunkulmassa)
Niin totta, ainakin silloin oli kun viimeksi (=kauan sitten) siellä kävin. Jopa tätini kotona oli kokovartalosolarium. Ei ihmekään että siellä on niin paljon mutiaisia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:(Saksassa on solarium jokaisessa kadunkulmassa)
Niin totta, ainakin silloin oli kun viimeksi (=kauan sitten) siellä kävin. Jopa tätini kotona oli kokovartalosolarium. Ei ihmekään että siellä on niin paljon mutiaisia.
Sanoisin ennemminkin, että ei ihme, että siellä(kin) on niin paljon ennen aikojaan rupsahtaneita naisia. Rypyt tulevat varmaan 95-prosenttisesti auringosta.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Juu-u, varsinkin kun solariumista saa lähinnä vain auringon huonoja puolia (ihon vanheneminen, lisääntynyt ihosyöpäriski jne.) eikä hyviä (ihmisen tärkein D-vitamiinin lähde). Olisi luullut että tuo solariuminnostus olisi jäänyt sinne 80-luvulle.
Vastaa Viestiin