Karvoilla vai ilman?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Miten preferoit kumppanisi alapään karvoituksen

Olen mies ja haluan, että seksikumppanini on posliini
11
13%
Olen mies ja haluan, että seksikumppanini on trimattu
26
30%
Olen mies ja haluan, että seksikumppanini on a naturel
0
Ei ääniä
Olen mies ja kumppanin karvoituksella ei ole mitään väliä
5
6%
Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on posliini
3
3%
Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on trimattu
28
32%
Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on a naturel
2
2%
Olen nainen ja kumppanin karvoituksella ei ole mitään väliä
13
15%
 
Ääniä yhteensä: 88

Chap

Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gallupi alapään karvoitusmieltymyksistä: pidätkö enemmän, että kumppanisi on posliini, trimmattu vai luonnollisen karvoittunut vai onko tällä asialla mitään väliä? Itseäni lähinnä kiinnostaa miten naiset suhtautuvat tähän asiaan.

Itse suosin posliinia ja trimmattua, mutta eipä sillä sinänsä ole niin väliä kunhan ei ihan hirveästä puskasta ole kyse.
Exsat

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

"Haluan" on aika vahva ilmaisu, mutta sanotaanko vaikka, että siistittyä miestä on mukavampi koskea kuin siistimätöntä. Sillä, siistiikö vain pahimmat pehkot vai suorilta kaikki pois, ei ole juuri merkitystä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kyl hieman edes trimmattu naisen alaosa voittaa ison pehkon. On se vaan näin. Sekä esteettisesti että käytännöllisesti. Jos hammaslankaa haluaa suosittelen sellaisen ostamista kaupasta. Se että onko siellä sitten kapia kiitorata vai posliini on aika yhdentekevää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

M-ojo kirjoitti:Kyl hieman edes trimmattu naisen alaosa voittaa ison pehkon. On se vaan näin. Sekä esteettisesti että käytännöllisesti. Jos hammaslankaa haluaa suosittelen sellaisen ostamista kaupasta. Se että onko siellä sitten kapia kiitorata vai posliini on aika yhdentekevää.
Juuri näin.
muru-78
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 25.10.2005 12:46

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja muru-78 »

ehdottomasto trimmattu versio mut ei posliini... must se ei ole miehekästä!!! ja miehen pitää näyttää mieheltä ollakseen hot and sexy!!!!!
tonttu8

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

No sellainen hieman trimmattu on kivempi kuin puska.
Gina

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Gina »

tonttu8 kirjoitti:No sellainen hieman trimmattu on kivempi kuin puska.
Kompskomps tähän.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Naturelli-ellit ja -kallet minun makuun pienellä siistimisellä höystettynä. Ei mitään tyttömäistä tai poikamaista karvattomuutta saati modernia tupsu siellä, tupsu täällä tyyliä :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kyllä jaksaa ihmisiä nuo karvat kiinnostaa..................

Enää ei varmaan käytetä sitä sanontaa, että "Ei kiinnosta perskarvan vertaa" :D No joo, trimmattu näkyisi olevan suositelluin malli. Jee, ratsastan vittukarvatrendien aallonharjalla!

(Niin, ja kun tämä nyt kai sitten kerran kiinnostaa, vastasin, että olen nainen, ja partnerin olisi syytä olla trimmattu. Posliineista en tykkää, en miehillä enkä naisilla. Jotain pientä pitää jättää.)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Leilah

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Täysin karvaton mies olisi aika erikoinen. Suosin itse karvoiltaan ihan naturellia miestyyppiä.
Itse olen karvainen, tumma nainen. Minulla on Veetiä, epilaattori, teriä ja pinsetit. Käytän kaikkia em. tuotteita säännöllisesti, mutta silti jossakin päin vartaloani on aina liikaa karvoja. Plääh. (Edellinen on off topic, mutta halusin vaan kertoa...)
ninnithequeen

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En mie voisi vaatia miestäni itseään ajelemaan...Sehän ois ihan homoa! (ainakin sen mielestä)
Feiz

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Bon VOyage fiilis. Eikös tämäkin threadi ole ollut jo pariin kertaan.
Olen miäs ja haluan että kumppani on porsliini.
Filovirus

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

mies siistittynä kiitos, mutta ei se maailma siihen kaadu jos välillä jostain hiukan rehottaa.
nypari

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Voisin sanoa, että poslari mies on yhtä paha kuin puskapimppa nainen. Kyseessä siis pahapaha tyylirikko.
Avatar
JohnnieD
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 07.11.2005 7:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja JohnnieD »

Trimmatusta tykätään täälläkin... Täysin posliiniksi ajeltu voi olla ajoittain hyvinkin piristävä ilmestys (kun taidan olla jonkin verran mieltynyt tuohon tyttömäiseen karvattomuuteen... :oops: ), mutta yleensä pidän eniten siitä, että kumppanillani on siistimisen tuloksena kuitenkin jotain vielä jäljellä. Ja suuseksin kannalta trimmaus kyllä luonnollisesti lisää sen nautinnollisuutta, ainakin minusta...
They spun a web for me.
Hebuli

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kiva että kysyit.

Pidän erittäin karvaisesta aitokiinalaisesta porsliinista.
DeliriumTremens

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

en silleen hirveesti ole tätä asiaa pohtinut, koska se on minulle aivan sama... ihan yksi paskanhailee!
Hebuli

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kun nakki tai pipari heiluu naaman edessä, luulis alkavan vähitellen kiinnostaa.
DeliriumTremens

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

no eipä kyllä häiritse on karvoja vaiko eikö
Tiikeriankka

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Pienen pieni kiitorata saa olla. Pikkurillin levyinen. Haittaa muuten kielitieteilyä.
Avatar
Rive
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 10.11.2005 13:32

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Rive »

En puutu toisten karvoituksiin, eli karvoituksella ei väliä.
Itse sheivailen millon mitenkin (joskus vain siistin, joskus jätän tupsuja, joskus kokonaan pois), muttä kumppanilta en odota muuta kuin ettei perse olisi karvainen.
Maailman epäeroottisin asia on tuuhealla karvoituksella varustettu perse, tälläinen ikävä kyllä oli entisellä. :shock:
En siis puutu karvoitukseen, vaihdan vain parempaan. :wink:
^kipu on kivaa^
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja martza »

Kyllä se tuo eka vaihtoehto on paras.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Kyllä se oma kulta kelpaa ihan karvojen kanssa kuin ilmankin.
Olen rakastunut hänessä oleviin täysin muihin seikkoihin.
Faghag

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

"Olen nainen ja haluan, että seksikumppanini on trimattu."

Olen myös itse ollut vuosia täysposliini ja minä meillä nussunkin pallit sheivaan ja karvoituksen leikkelen aistikkaasti.

Rehottavat karvat niin naisilla kuin miehillä ovat kuvotus. Nih!

Nimimerkki Kotiparturi_N

EDIT: Ajelisin nussun posliiniksi, mutta hänen toivomuksestaan olen antanut karvoituksen olla, sillä muuten kuulemma saunassa :".. toiset pojat nauraa." :shock:
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Karvoilla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Tykkään eniten posliinista ja sellainen on myös naisellani ja kun itse siitä tykkään ajelen myös omastani karvoituksen. Näin on hyvä olla eikä muut pojat ole saunassakaan naureskellut. Että nih!!
Truth fears no trial
Vastaa Viestiin