Saatko helposti vai et?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Elätkö puutteessa?

Kyllä
14
34%
En
27
66%
 
Ääniä yhteensä: 41

RP

Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemiksen mieliksi. Oikeasti, ihan vakavasti puhuen, moni ihminen elää jollain tasolla seksuaalisesti epätyydyttävässä suhteessa. Kärsii joko määrän vähyydestä, osa liiasta. Osa laadusta, osa ei.

Tähän voi sitten laittaa myös vinkkejä miten saada, ollaan sitten kaikki tyytyväisiä. Tai siitä miten seksielämää voi parantaa, sytyttää kipinää.

Olen ennenkin kertonut, mutta olen joskus ollut pihtari miehen kanssa. Ja asia on sillä tavoin että toista kertaa ei tule.

Oma vinkki: älkää koskaan missään vaiheessa lopettako suutelemista, stimuloivaa. Liian usein suhteessa suutelu vaihtuu pussailuun. Suudelkaa, suudelkaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En saa, mutta olen iloinen muiden puolesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En saa, mutta olen iloinen muiden puolesta.
Et saa helposti, mutta saat kuitenkin riittävästi? Vai että mitä.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Saan jos haluan. En paljoa halua.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:Saan jos haluan. En paljoa halua.
Eli todennäköisesti kumppanisi on se puutteellinen osapuoli? Jos saa kysyä niin miksi et halua? Ja voisko sun nainen tehdä jotain sen eteen että haluaisit?
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä saan riittävästi mutta aina väärään aikaan. Kun mä pelaan, vaimo tulee hieromaan tuheroaan mun hiirikäteen ja mulla menee pelit päin persettä.
Illalla kun mä sovittelen omaa joystickiä vaimon käteen, tulee telkkarista joku romanttinen hömppä ja pelkkä sexistä puhuminen saa vaimon ärähtämään.

Sitten meillä on se advanced level, jossa tiskaus, pyykkäys ja siivous tuo bonuspisteitä niin paljon että pääsee oikein kunnolla scorettamaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joo ei. Toivottavasti myös naiset kommentoivat. Oma vajaa käsitykseni on, että koska nykyään kaikki on naisen tahdosta kiinni, he eivät koskaan elä puutteessa.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 22.01.2011 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
CeDell Davis

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kaikki ok, melkein. Taas sama tarina. Olen alkanut olemaan tyytyväinen seksielämääni ilman suikkareita. Ei noita Rva Pupuja kasva joka puun oksalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CeDell Davis kirjoitti:Taas sama tarina. Olen alkanut olemaan tyytyväinen seksielämääni ilman suikkareita.
Niinku mitä ihmettä? Kyllä mä ymmärrän ettei randomeja poskihoideta, mutta että parisuhteessakin niitä pihdataan? Pitääkö kuitenkin pillua nuolla vai onko sekin nartun mielestä inhottavaa?

Ja sitten omat vastaukseni: tällä hetkellä olen onnistuneesti pihdannut itseäni kaikilta jo aika pitkään. Liiankin pitkään, mutta siihen on ollut hyvä syy. Ehkä jo ensi kesänä hyppään jälleen satulaan (ehe ehe).
Olen kahdesti ollut parisuhdepuutteessa, ei enää koskaan. Hetkelliset duunipaineet tai muut huonot selitykset hyväksyn, mutten mitään kovin pitkäkestoista. Sitten pitää hakea apua. Mulle kun se pihtaaminen yhdistyy siihen, etten ole tarpeeksi haluttava/rakastettu. Enkä enää koskaan ala vastaavaan suhteeseen.
Viimeksi muokannut Vesper, 22.01.2011 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hiljaista on ollut lapsen syntymän jälkeen. Enää ei viitsi edes vongata. Runkkaan mieluummin.

Oisko vaimon aloitteesta noin kerran kuussa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja saira »

Koms Vesperille viimeiseen kappaleeseen, tosin oon ollu suhteessa kerran pitkällä tauolla toisen vuoksi ja kerran ei vaan miehellä ollut haluja. Ei enää ikinä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oikein tunne pihtaamisen käsitettä parisuhteessa. Itsellä on joskus ollut lyhyitä kausia kun ei ole tehnyt työstä tai sen puutteesta johtuvan stressin takia kunnolla mieli (tyyliin että 2-4 kertaa kuussa on riittänyt), mutta ei mitään sen vakavampaa.

Toisinpäin ollut vielä harvinaisempaa. En muista että kukaan nainen olisi koskaan kieltäytynyt suhteessa seksistä vuorokautta pidemmäksi ajaksi menkka-aikoja lukuunottamatta.
AngryBird

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vastaan vaihtoehdon En tiedä.

Tarttis varmaan kokeilla.
LUULEN, että saisin vaikka puolen tunnin päästä jos soittaisin yhden puhelun mutta en lähde sille tielle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kylhän tuota sais lähestulkoon aina kun haluais; tällä raskauskerralla mies ei enää pelkää tökkivänsä vatsaeliötä, ei oo sitä 3kk kylmää kautta..

Noin yleisesti ottaen mä olen se joka enemmän "pihtaa"; käynnistyn tarpeen vaatiessa nopeastikin ja useimmin oma-aloitteisesti, mutta vaadin myös sitä vahausta ja huoltoa niinQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Yleensä saan silloin kun haluan, vaikka suhteessamme seksuaaliset tarpeemme eivät välttämättä aina kohtaakaan. Toisinaan on kausia, jolloin menkat, lapset, työ, stressi tai joku muu häiritsee seksuaalielämää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Kyllähän tuota heruupi aina kun jaksaa edes vähän pussata ja pyllyä kouraista.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Joo ei. Toivottavasti myös naiset kommentoivat. Oma vajaa käsitykseni on, että koska nykyään kaikki on naisen tahdosta kiinni, he eivät koskaan elä puutteessa.
No "pihtaavia" miehiä on siinä missä naisiakin. En tunne yhtäkään naista jolle ei tämmöstä tapausta olisi koskaan vastaan tullut. Pihtaus on sinänsä väärä sana; jos ei haluta niin ei haluta.

Olishan se tosi ideaalia jos kaikki löytäisi sen "samalla seksitasolla" olevan kumppanin.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti: Ei noita Rva Pupuja kasva joka puun oksalla.
Mun tarjous yksityisistä opetustunneista on edelleen voimassa, siis sille naikkoselle. Oppisi itse mestarilta. Ja loppuis herrankin narina :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sellaistakin on kuitenkin puhuttu, että naiset eivät aina tiedä haluavansa ja kuitenkin kiihottuvat, kun aletaan hommiin. Ja joku vieläpä väittää, että haluaminen on tahdon asia, sitä haluaa jos haluaa.

Biologiselta kannalta naisella ei liene muuta funktiota kuin synnyttää ja hoitaa lapsia ynnä laittaa ruokaa. Eli luulisi, että halujakin on, kunhan vain feminismi ja tasa-arvoajattelu eivät tunkisi makuuhuoneeseen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Sellaistakin on kuitenkin puhuttu, että naiset eivät aina tiedä haluavansa ja kuitenkin kiihottuvat, kun aletaan hommiin. Ja joku vieläpä väittää, että haluaminen on tahdon asia, sitä haluaa jos haluaa.
Yhdyn tähän. Silleen viattomasti, ettei vaimo suutu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti: Eli luulisi, että halujakin on, kunhan vain feminismi ja tasa-arvoajattelu eivät tunkisi makuuhuoneeseen.
Tämä alkaa taas kuulostamaan siltä VHM-narinalta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sinkkuna elellen on saanti vähäisempää kuin mitä haluja on.
Tarjokkaita on, mutta kaikki ei kelpaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä kyllä muistan semmosen ajan jolloin olin täysin kykenemätön, henkisistä syistä johtuen, harrastamaan seksi kumppanini kanssa. Fyysisiä haluja taas oli liikaakin.

Se oli silloin kun tämä sohvalla pelaava mies oli vielä mun salainen rakastaja, silloin ei pystynyt sen "oikean" kumppanin kanssa sekstailemaan.

Se oli harvinaisen outo tunne. Mutta sillekin on toki selitys. Se o rakkaus.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mutta eikö olekin rakentavaa hakea syyllistä? Toki mies on aina syypää kaikkeen, kunhan nyt lämpimikseni pölisin.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Mutta eikö olekin rakentavaa hakea syyllistä? Toki mies on aina syypää kaikkeen, kunhan nyt lämpimikseni pölisin.
Mä taas ajattelen sen niin yksinkertaisesti ettei halut kohtaa. Tietysti voi etsiä syytä miksi eivät. Mutta se voi vaan olla ettei kohtaa, ei muuta.

Eikös jokaisella ole oma libidonsa.
Vastaa Viestiin