Saatko helposti vai et?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Elätkö puutteessa?

Kyllä
14
34%
En
27
66%
 
Ääniä yhteensä: 41

Boner

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli kirjoitti:Ihme runkkareita, jos pitää vetää tumppuun, vaikka olisi liukasta lihaa tarjolla.
No jos kumppani on kylmä lahna, suikkareita ei tipu ja seksiakti on kuin rullalle käärittyä lattiamattoa naisi, ei kai se ole ihmekään jos käteenveto houkuttaa enemmän?


********

Vastauksena kysymykseen. Jos poika ja tyttö nukkuu, ja äiti on nukkunut edellisenä yönä enemmän kuin 3 tuntia, saan.
Viimeksi muokannut Boner, 24.01.2011 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti:Olen alkanut olemaan tyytyväinen seksielämääni ilman suikkareita.
:shock:

En pystyis ikinä. Katoaa mielenkiinto kumppania kohtaan het, jos ei huulihölkkää ole tarjolla. Se on niinkun must have.
Boner

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Pihtaus on sinänsä väärä sana; jos ei haluta niin ei haluta.
Paskat. Pihtaamista se on. Aina voi antaa käsihoidon tai huulihölkän. Ei sillä ole halujen kanssa mitään tekemistä. Se on mielihyvän tuottamista toiselle.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Yhteistä kahdenkeskistä aikaa on niin vähän ettei silloin ehdi panemaan :oops:
Priorisointikysymys.
Niin, mutta enkö ihan selvästi sanonut, ettei seksi ole tärkeimpänä listalla? Vastoin yleistä harhaluuloa se ei ole parasta mitä ihminen voi tehdä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Vastoin yleistä harhaluuloa se ei ole parasta mitä ihminen voi tehdä.
Näin. Jos arvotetaan asioita niiden pitempiaikaisella vaikutuksella omaan oloon, on seksi kaukana kärjestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta se ei ole mikään ongelma, koska maailmassa on erittäin monia mielenkiintoisia asioita.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ihan hetkellisestikin. Kyllä mä olen elämäni parhaat kicksit saanut muualla kuin sängyssä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Dave kirjoitti:Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta se ei ole mikään ongelma, koska maailmassa on erittäin monia mielenkiintoisia asioita.
Seksi muuttuu vuosien varrella. Ei se mullakaan ole enää pissaelinten himokasta hinkkaamista vaan enemmän hellyyttä ja fyysistä läheisyyttä. Mikään harrastus tai muu mukava puuhastelu ei tuota samanlaista nautintoa.
Toistaiseksi mä kuulun siihen ihmisryhmään, joka väittää, että seksi paranee iän myötä.
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta...
...sama ei päde tumputtamiseen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Cavallo kirjoitti:Toistaiseksi mä kuulun siihen ihmisryhmään, joka väittää, että seksi paranee iän myötä.
Tämä on sellainen lausuma, jonka jokainen wanhempi ihminen allekirjoittaa. Olisihan se wanhana kamalaa todeta, että seksi on nykyisellään laimeaa ja laimenee edelleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta...
...sama ei päde tumputtamiseen?
On sekin aika tylsää, IMHO. Harrastan nykyään harvoin.
Boner

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämä on sellainen lausuma, jonka jokainen wanhempi ihminen allekirjoittaa. Olisihan se wanhana kamalaa todeta, että seksi on nykyisellään laimeaa ja laimenee edelleen.
Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti: Pihtaus on sinänsä väärä sana; jos ei haluta niin ei haluta.
Paskat. Pihtaamista se on. Aina voi antaa käsihoidon tai huulihölkän. Ei sillä ole halujen kanssa mitään tekemistä. Se on mielihyvän tuottamista toiselle.
Hmm, eli jos sun lapset on olleet vaikka molemmat itkuisia sen 12h, eikä vaimosi ole saanut nukuttua vaikkapa vuorokauteen ja tästä syystä sitä ei haluta niin se on siis pihtaaja. Kaikkea tässä oppii kun vanhaksi elää.
Boner

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Hmm, eli jos sun lapset on olleet vaikka molemmat itkuisia sen 12h, eikä vaimosi ole saanut nukuttua vaikkapa vuorokauteen ja tästä syystä sitä ei haluta niin se on siis pihtaaja. Kaikkea tässä oppii kun vanhaksi elää.
No ei tietenkään päde. Mutta jos em asiat ovat reilassa on pihtari. Siis jos itseä ei haluta ja kieltää kumppaniltaan käsikaasuavun.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Boner kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämä on sellainen lausuma, jonka jokainen wanhempi ihminen allekirjoittaa. Olisihan se wanhana kamalaa todeta, että seksi on nykyisellään laimeaa ja laimenee edelleen.
Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Cavallo kirjoitti:
Boner kirjoitti: Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.
Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:
Boner kirjoitti: Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.
Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.
Kuulostaa raskaalta.
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Cavallo kirjoitti: :D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.
Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.
Kuulostaa raskaalta.
Yllättävän kevyesti siinä aika kuluu kun on 17-vuotias megabeibs kikkelin ja patjan välissä. Jos nyt oikein muistan.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.
Kuulostaa raskaalta.
Yllättävän kevyesti siinä aika kuluu kun on 17-vuotias megabeibs kikkelin ja patjan välissä. Jos nyt oikein muistan.
Kauheeta.
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Kauheeta.
Ei oikeastaan. You should try sometime. Olithan sä tyttären kaverinkin mielestä, hmm, nuorekas, vai miten se nyt oli.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kauheeta.
Ei oikeastaan. You should try sometime. Olithan sä tyttären kaverinkin mielestä, hmm, nuorekas, vai miten se nyt oli.
:D Jos se ei ole rikki, ei pidä korjata. Elämä siis. Parempi näin.
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kauheeta.
Ei oikeastaan. You should try sometime. Olithan sä tyttären kaverinkin mielestä, hmm, nuorekas, vai miten se nyt oli.
:D Jos se ei ole rikki, ei pidä korjata. Elämä siis. Parempi näin.
Tiedät kuitenkin alitajuntaisesti koko ajan ajavasi isolla ja kankealla mersulla, etkä sellaisella tehokkaalla, suorituskykyisellä ja värisemään pistävällä Ferrarilla, jonka kanssa tekisi mieli elvistellen kaasutella aina naapurien kohdalla. Kyllähän se väkisinkin pistää miettimään että miltä sellainen käytössä tuntuisi.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla ei juuri mikään vie seksuaalisia haluja pois; ei vähäinen uni, ei aina edes sairastelu (silloin ei vaan mies suostu heruttamaan, etten saa sydäriä), mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki innostu. Ei tulisi mieleenkään miehelle narista jos ei kovassa kuumeessa tai kuoleman väsyneenä jaksa rouvaa hoidella tai anna rouvan hoidella sitä.

Takuuvarma halujen tappaja on suuri huoli.

Aina on olemassa vibraattori!
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suuseksi tutkitusti (tutkimuksen mukaan muuten miehet myös kuulemma pitävät isoista rinnoista) pidentää yhdynnän kestoa ja parantaa miehen potenssia ja toimintavarmuutta yhdynnässä. Ei siis kannata naisena ylenkatsoa huulihoitoa, jos on kiinnostunut omasta nautinnostaan.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Suuseksi tutkitusti (tutkimuksen mukaan muuten miehet myös kuulemma pitävät isoista rinnoista) pidentää yhdynnän kestoa ja parantaa miehen potenssia ja toimintavarmuutta yhdynnässä. Ei siis kannata naisena ylenkatsoa huulihoitoa, jos on kiinnostunut omasta nautinnostaan.
Oliko tuossa tutkimuksessa että miten; eli annettiinko suuhoitoa laukeamisen kera vai ilman laukeamista? Koska mun mielestä ilman laukeamista se yhdynnän kesto ei suinkaan pitkity. Potenssin voin kyllä allekirjoittaa.
Vastaa Viestiin