Saatko helposti vai et?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Elätkö puutteessa?

Kyllä
14
34%
En
27
66%
 
Ääniä yhteensä: 41

Boner

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti: Minä ajattelisin että mies on lopullisesti seonnut jos tulisi tunkemaan munaa suuhun 3.5 tunnin unien jälkeen. Ja epäilisin vielä päälle homoksi jos ei seksi ilman suuseksiä kiinnosta.
?

No, myönnetään että 3h olikin tarkoitettu ärsykkeeksi, ja se myös näytti toimivan.

Ja vai että homoksi. Oliko tämä nyt taas joku Hitler-korttiin verrattava juttu?

Minusta seksi ilman suikkaria on kuin syöminen ilman makuaistia. Täysin typerää hommaa. Ja eikä tietenkää aina ja joka kerta, mutta jos ei koskaan, niin sitten.
Viimeksi muokannut Boner, 24.01.2011 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kottarainen kirjoitti:
RP kirjoitti:Mulla ei juuri mikään vie seksuaalisia haluja pois; ei vähäinen uni, ei aina edes sairastelu (silloin ei vaan mies suostu heruttamaan, etten saa sydäriä), mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki innostu.
No joo, siis nämä vähän riippuu. Ei välttämättä yksi yö jos tietää että saa jatkossa levätä. Sitten kun niitä kolmen tunnin öitä on useampi peräkkäin ja tietää, että seuraavakin on todennäköisesti samanlainen, niin sitten ei todella kiinnosta.
Niin, ymmärrän kyllä esim. teidän tilanteen.

Itse taas olen aina väsynyt, ollut jo varmaan useamman vuoden. Se taas johtuu siitä, että mun pitää säätää kaikenlaista pientä kivaa. Nyt lapsen kanssa se on vaan pahentunut koska päivät vastaa fyysistä urheilusuoritusta. Nukkuu toki hyvin yönsä. Mutta mun pitää edelleen puuhastella kaikenlaista koska mä haluan puuhastella. Yöunet siis jää neljän - viiden tunnin mittaisiksi.

En mä vaan anna sen vaikuttaa, pikkupuuhasteluistani en luovu. Enkä siitä hyvästä seksielämästä mitä on.

Jos ennen tytsää sekstailtiin laadukkaasti minimissään 7krt/vko niin en mä nyt oikein tykkäisi jos oltaisiin jossain pari kertaa "laadukkaasti" kuukaudessa tahdissa. Olisin tyytymätön, samoin mies.

Aikaa seksille "normaalissa" (eli ei sairauksia yms.) perhe-elämässä luulisi olevan seksiseikkailulle. Ainakin siinä vaiheessa kun lapsi menee unille.

Mä vaan olen sitä mieltä että mitä kauemmin sieltä satulalta on pois, sen hankalampi sinne on palata.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Kottarainen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Suuseksi tutkitusti (tutkimuksen mukaan muuten miehet myös kuulemma pitävät isoista rinnoista) pidentää yhdynnän kestoa ja parantaa miehen potenssia ja toimintavarmuutta yhdynnässä. Ei siis kannata naisena ylenkatsoa huulihoitoa, jos on kiinnostunut omasta nautinnostaan.
Voi olla että tuo yleisellä tasolla pitää paikkansakin, mutta yksilötasolla välttämättä ei.
Joo, jos se on huonoa niin vaikutus voi olla toistekipäin!
Liisalotta
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 14.01.2011 14:34

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Liisalotta »

RP kirjoitti:
Aikaa seksille "normaalissa" (eli ei sairauksia yms.) perhe-elämässä luulisi olevan seksiseikkailulle. Ainakin siinä vaiheessa kun lapsi menee unille.
Periaatteessa toki näin, mutta lapsetkin nukkuvat eri tavoin ja seksin harrastaminen samalla toisella korvalla koko ajan lapsen heräämistä kuulostellen ei aina ole niin nautinnollista.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Liisalotta kirjoitti:Periaatteessa toki näin, mutta lapsetkin nukkuvat eri tavoin ja seksin harrastaminen samalla toisella korvalla koko ajan lapsen heräämistä kuulostellen ei aina ole niin nautinnollista.
Lapset nukkuvat kotona ehkä 20-vuotiaaksi asti, joten joku kompromissi kannattaa kehitellä aika pian esikoisen syntymän jälkeen.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Liisalotta kirjoitti:
RP kirjoitti:
Aikaa seksille "normaalissa" (eli ei sairauksia yms.) perhe-elämässä luulisi olevan seksiseikkailulle. Ainakin siinä vaiheessa kun lapsi menee unille.
Periaatteessa toki näin, mutta lapsetkin nukkuvat eri tavoin ja seksin harrastaminen samalla toisella korvalla koko ajan lapsen heräämistä kuulostellen ei aina ole niin nautinnollista.
Missä vitun rinnakkaismaailmassa mä oikein elän. Kyllä jollain tämä elo on vaan niin helvetin hankalaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei oo kyllä koitunna lapsellisuus ongelmaksi täälläkään. Nykyisin huutaa vaan muksulle että pistä ovi kiinni ja anna meidän jutella vähän aikaa rauhassa, se on siinä. Toki pyritään ajottaan sillain, että on jo nukahtanut, mutta esim. vkl lapsi herää ennen aikuisia ja saa sitten touhuilla omassa huoneessaan "jonkin aikaa", ja usein saa myös jotain herkkua/pelata nintendoa että ovi pysyy kiinni. *evil grin*

Varmaan herkemmillä ihmisillä on hankalampaa, ja jos kovasti pelkää että lapsi traumatisoituu esim. sängyn satunnaisesta nitinästä. Kylppärin oven lukko on myös aika kätevä. Eikä koskaan olla jääty rysän päältä/alta kiinni, nykyisin muksu tajuaa jo että kandee pysyä omassa huoneessa kun käsketään ;) Raakalaismaista, mutta elämä joskus on.
Prepare for the worstest.
Liisalotta
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 14.01.2011 14:34

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Liisalotta »

sivustahuutaja kirjoitti:
Liisalotta kirjoitti:Periaatteessa toki näin, mutta lapsetkin nukkuvat eri tavoin ja seksin harrastaminen samalla toisella korvalla koko ajan lapsen heräämistä kuulostellen ei aina ole niin nautinnollista.
Lapset nukkuvat kotona ehkä 20-vuotiaaksi asti, joten joku kompromissi kannattaa kehitellä aika pian esikoisen syntymän jälkeen.
Noh, todistettavasti olen harrastanut seksiä esikoisen syntymän jälkeenkin kun toinenkin lapsi on saatu aikaan. Ja mä luotan ettei mun enää parikymmpistä tarvii kesken aktin lähteä imettämään / muuten syöttämään. Omat hankaluutensa tietysti sitten senkinikäisten kanssa samassa taloudessa asuessa.
Liisalotta
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 14.01.2011 14:34

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Liisalotta »

RP kirjoitti:
Liisalotta kirjoitti:
RP kirjoitti:
Aikaa seksille "normaalissa" (eli ei sairauksia yms.) perhe-elämässä luulisi olevan seksiseikkailulle. Ainakin siinä vaiheessa kun lapsi menee unille.
Periaatteessa toki näin, mutta lapsetkin nukkuvat eri tavoin ja seksin harrastaminen samalla toisella korvalla koko ajan lapsen heräämistä kuulostellen ei aina ole niin nautinnollista.
Missä vitun rinnakkaismaailmassa mä oikein elän. Kyllä jollain tämä elo on vaan niin helvetin hankalaa.
No lapset on aika erilaisia, samoin niiden vanhemmat. Ja jos mä olisin sitä mieltä, että tietty määrä seksiä on elintärkeää parisuhteen kannalta, niin kyllähän sitä aikaa ja tilaa ja paikkaa sitten jotenkin varmaan tulis kehiteltyä. Mä vaan jotenkin pidän tätä seksin vähenemistä luonnollisena osana pikkulapsiarkea ja luotan että kyllä se taas sitten tästä (joo ja sitten kyllä harmittaa kun mies lähtee nuoremman matkaan kun ei kotoa saanut, mutta se on sitten sen ajan murhe :)

Ja mä nyt muutenkin olen tämmöinen laiskanpulskea tyyppi, joka on sitä mieltä, että tilanteet muuttuu, suhde elää ja aika aikaansa kutakin. Ja jos parisuhde vaatii kauheesti työtä ja tsemppausta, niin se on väärä parisuhde mulle.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kottarainen kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Eiköhän tässä sänkyhommat vilkastu ennen kuin poika kotoa pois muuttaa :D
Nyt jäi kyllä vaivaamaan. Niin miten vanha se lapsi on? Kerrokerro, heti!
Eipä tuo vielä montaa vuotta ole. Yhden käden sormet riittää hyvin.

Vitsin ideana ennemmin, että tässä olis tarkotus elellä yhdessä vielä pitkään :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Liisalotta kirjoitti:
RP kirjoitti:
Aikaa seksille "normaalissa" (eli ei sairauksia yms.) perhe-elämässä luulisi olevan seksiseikkailulle. Ainakin siinä vaiheessa kun lapsi menee unille.
Periaatteessa toki näin, mutta lapsetkin nukkuvat eri tavoin ja seksin harrastaminen samalla toisella korvalla koko ajan lapsen heräämistä kuulostellen ei aina ole niin nautinnollista.
Tilanne usein saattaa olla myös eri, jos on yksi lapsi, kaksi lasta tai useampi lapsi.
Mitä useampi lapsi (ja mahdollisia yöheräilijöitä), on seksin ajalle ja paikalle nähtävä joskus ehkä vaivaakin, tai sytyttävä todella herkästi, mutta samalla oltava valmis lopettamaan koko touhun kuin seinään, jos tilanne vaatii.

Oma seksielämämme on tainnut olla ilmeisen vilkaskin siihen nähden, että lapset tälläkin hetkellä pieniä (1- ja 2-vee), ikäero tasan 11kk, esikoinen koliikkivauva ja kuopus refluksinsa ansiosta heräili 9kk ikään saakka säännöllisesti 1-3 tunnin välein. Onneksi ovat aina nukkuneet edes päiväunet samaan aikaan. Nyt meillä sentään jo melkein nukutaan yöt! :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kottarainen kirjoitti:Varmaan pitkä totaalipaussi seksissä onkin pahasta suhteelle. Ei meidän suhteeseen silti ainakaan ole tuo seksin väheneminen heijastunut, siihen kun on selvä syy joka kestää rajatun ajan.
Rajatuista ajoista tapaa tulla rajoittamattomia aikoja. Niin kuin RP sanoi, kaikkeen tottuu ja jos frekvenssi on muutaman vuoden kerran vkossa, niin miten sitä yhtäkkiä naitaisiin joka paikassa kaiken aikaa? Haluaminen on mielentila ja seksi ajanviete siinä kuin joku muu. Lapsen herääminen väsyttää, mutta ei se sinänsä aikaa vie. Ja väsyneenä seksi voi olla oikein mukavaa, kun ei ajattele liikaa, jolloin voi keskittyä juuri siihen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kottarainen kirjoitti:Ken ei ole sitä itse elänyt ei ilmeisesti voi ymmärtää että joskus univelkaakin voi olla niin paljon, että sen itse seksiinkin kuluvan ajan käyttää mieluummin nukkumiseen.
Tämä on vähän sama kuin sanoisin, että ken ei ole armeijaa käynyt, ei tiedä johtamisesta tai ylipäänsä mistään mitään. Lapsi on valvottanut minuakin ja toisin kuin äidin, minun piti mennä töihin. Isyyskuukausi oli todella leppoisa, sai nukkua päikkäreitä ja muuta ei tarvinnut tehdä kuin viettää aikaa lapsen kanssa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Isyyskuukausi oli todella leppoisa, sai nukkua päikkäreitä ja muuta ei tarvinnut tehdä kuin viettää aikaa lapsen kanssa.
Näin oli. Mutta kuukauden määris on varmasti henkisesti helpompi kuin vaikkapa kahden vuoden kontrahti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näin oli. Mutta kuukauden määris on varmasti henkisesti helpompi kuin vaikkapa kahden vuoden kontrahti.
Jos kerran haluaa olla kotona ja kaksi, kolme tai sata vuotta, niin mikä siinä ottaa pattiin? Vai onko kyse siitä, että kanssasisaret katsovat kieroon kotona lapsia hoitavaa naista? Jos näin on, niin nainen on naiselle nainen.

Tulisi säätää laki tai ainakin antaa suositus, että miehet tekisivät kodin ulkopuoliset ja naiset sisäpuoliset työt. Maailma muuttuisi paremmaksi, naisten ei tarvitsisi kärsiä hilseen yli menevistä hommista ja makuukammarissa heiluisi peitto niin kuin heinäladossa ennen vanhaan.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Jos kerran haluaa olla kotona ja kaksi, kolme tai sata vuotta, niin mikä siinä ottaa pattiin? Vai onko kyse siitä, että kanssasisaret katsovat kieroon kotona lapsia hoitavaa naista? Jos näin on, niin nainen on naiselle nainen.
Jokaisella naisella on omat syynsä olla kotona kuinka pitkään onkaan. Se, että valitsee, kuten vaimoni, kaksi vuotta kotihoitoa, ei poissulje sitä, että valintansa tehtyään hän ei tuntisi tai ei saisi tuntea kotona oloa raskaaksi - siis selvästi raskaammaksi kuin vaikkapa tuo kuukauden isyysmääris isän kokemana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:Isyyskuukausi oli todella leppoisa, sai nukkua päikkäreitä ja muuta ei tarvinnut tehdä kuin viettää aikaa lapsen kanssa.
:)

Isyyskuukaudet kiellettävä. Naisten huolellisesti varjelema salaisuus paljastuu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jokaisella naisella on omat syynsä olla kotona kuinka pitkään onkaan. Se, että valitsee, kuten vaimoni, kaksi vuotta kotihoitoa, ei poissulje sitä, että valintansa tehtyään hän ei tuntisi tai ei saisi tuntea kotona oloa raskaaksi - siis selvästi raskaammaksi kuin vaikkapa tuo kuukauden isyysmääris isän kokemana.
Pääasia, että tussua ei ole tarjolla. Jos kerran kotona oleminen on niin raskasta (ainoa syy voi olla älyllinen taantuminen), niin miksi sinne pitää jäädä? Tuo on normaalia elämää, miten se voi olla niin vaikeaa? Vastaus ei mitenkään, jos pälli on kunnossa. Jos ei ole, niin Daveilta saa mömmöjä.

En hyväksy nykyajan "On niin raskasta, vaikkei siihen ole mitään järkevää syytä" - ajattelua. Arki ei voi olla raskasta, muuten kannattaa vetää nappeja pää täyteen.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Rauhaa! Ei ollut tarkoitus wattuilla. Sairaan lapsen kanssa on raskasta.
küllküll

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Riemumieli kirjoitti:Isyyskuukausi oli todella leppoisa, sai nukkua päikkäreitä ja muuta ei tarvinnut tehdä kuin viettää aikaa lapsen kanssa.
Paljonko nykyään on postikulut siitä, että tilaa vaimon Filippiineiltä? Jotenkin vaikea uskoa, että tuore suomalainen äiti hoitaa mukisetta paskavaipat ja syötöt samalla kun siittäjä elbaa divaanilla.

(lue: kateellinen paska)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja martza »

Saan silloin, kun vaimo antaa. Toivoisin useammin, mutta hänen pitkät ja stressaavat työpäivät ja vaihdevuodet verottavat saantien määrää. Kun hän sitten antaa niin se on sitten oksat pois. Hänen todellinen narttumaisuutensa tulee hyvin esiin.

Lapset, kun ovat omillaan niin kyllä saaminen on tältä osinkin helpottunut hyvin paljon.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Itse kullakin on ongelmia ja elämä koettelee, mutta tarvitseeko aina itkeä, miten on niin raskasta ja toivoa, että kuolema korjaisi? Minullakin oli lapsena epilepsia ja isä sairas ja niin edelleen ja niin edelleen, mutta koko ajan ei valitettu, miten on vaikeaa ja miten arki musertaa, eikä jaksa mitään, mitä ennen sitä ja tätä jaksoi.

Myönnän, että itseäkin väsyttää ja vaikken valita, saatan olla flegmaattinen. Nostan kuitenkin hattua edellisen sukupuolen miehille ja erityisesti naisille, hommat tehtiin ja vielä riitti aikaa auttaa kiimassa kärsivää kumppania. Tosin ei erottukaan, ehkä nykyään vain ajatellaan, että jos tuo toinen alkaa vaatimaan jotain kamalaa niin kuin seksiä, lähden tinttitukkaisen homon matkaan.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

No se on puutteessa, vähemmästäkin sitä alkaa hankalaksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas eilen tuli muistutus kuinka helvetin hyvä olemaan kusemaan huomaamattani toisten muroihin eli parisuhdesaaminen on ja pysyy kaukaisena ajatuksena.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Asiaan palatakseni. Todella usein kuulee sen "seksiä on nykyään vähemmän, mutta se on laadukkaampaa". Mitä se oikein meinaa, käytännössä?
Vastaa Viestiin