Saatko helposti vai et?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Elätkö puutteessa?

Kyllä
14
34%
En
27
66%
 
Ääniä yhteensä: 41

Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja saira »

Dave kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Naiset ovat ihan kivoja, kun vain tunnustaisivat olevansa naisia omine erikoislaatuisine piirteineen, eivätkä pyrkisi muuttumaan miehiksi.
Tähän muuten voi ottaa feministissosiologisen näkökulman ja kysyä, miksi mies on ihmisen normityyppi ja naisen piirteet ovat tästä normityypistä poikkeamia?
Komps, mua kiinnostaa ja!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

RP kirjoitti:Asiaan palatakseni. Todella usein kuulee sen "seksiä on nykyään vähemmän, mutta se on laadukkaampaa". Mitä se oikein meinaa, käytännössä?
Väittämäni "seksi paranee iän myötä" oli epätarkka.
Seksi oli oikeastaan parhaimmillaan alle 20-vuotiaana. ikävuosina 20-30 seksi oli rutiininomaista panetuksen poistoa ja vasta kolmenkympin jälkeen mulla tuli siihen tunteita mukaan. Naisilla kai tunteet ovat aina olleet mukana.
Lapsen saamisen jälkeen mä vasta ymmärsin mitä se tylsä sana "rakkaus" tarkoittaa. Lapseni oli ensimmäinen ihminen, jonka kanssa mä olen ollut epäitsekäs. Sen jälkeen mä opin suhtautumaan myös vaimooni rakastavaisemmin mikä teki seksistä parempaa.
Manaaja

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Cavallo kirjoitti:Naisilla kai tunteet ovat aina olleet mukana.
Kaipa se täysipäisille miehillekin on jotakuinkin mahdollista.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Manaaja kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Naisilla kai tunteet ovat aina olleet mukana.
Kaipa se täysipäisille miehillekin on jotakuinkin mahdollista.

:) Hienosti muotoiltu huomautus.
Onneksi mun narsismi on vähentynyt.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Aaaamen!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mies on selkeästi lukenut tätä kun yritti pihdata tänään. Tai sitten se vaan leikki mun herkällä sydämellä.

Jouduin ainakin puoli tuntia perustelemaan (pitää pestä suu saippualla) miksi sen pitäisi antaa ja tuhmittelemaan sitä ennen kuin soi tulla sohvalle. Eikä tietenkään viereen vaan toiseen päähän. Alkoi tahtojen taistelu. Lupasin maksaa jopa 4€ lemmestä.

Mä hävisin seksuaalisen sodankäynnin koska jouduin siirtymään (heikko), mutta oli se meno sen arvoista.

Yhteiskesto selkeälle pippelillä kiristämisellä oli noin tunti. Tai sitten se vaan leikki. Mikä on väärin koska sen piti olla mun ihmisdildo eikä toistepäin.

Se ei ollut helppoa saantia.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja scarface »

En elä puutteessa. Tykkään seksistä! :D
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:Hiljaista on ollut lapsen syntymän jälkeen.
Muistelin, että täällä oli tälläistä vanhentunutta tietoa. Reilu 4 vuotta lapsen syntymästä meni ennen kuin vaimon seksihalut palasi ennalleen. Syksyn aikana alkoi peitto heilua entiseen tapaan, joten ei tarvi enää puutteessa kärvistellä.

Kannatti odottaa :gee:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuulen nuppineulan putoamisenkin. En haluaisi kuulla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuulen nuppineulan putoamisenkin. En haluaisi kuulla.
Et kuule kauaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuulen nuppineulan putoamisenkin. En haluaisi kuulla.
Et kuule kauaa!
Kätilö evästi napanuoraa katkoessaan, et 6-8 viikkoa. Pohjat huomioiden ei voi kuin rohkaista kikkelssonia, et koita kestää pikkuveli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Niba »



On minua väitetty hyväksi suutelijaksi, mutta pihtasin eräässä suhteessa neljä vuotta, kun ei käynyt niin ei käynyt, aloitin pihtaamisen n. 30 ikäisenä, vaikka nykyään muutkin seikat jo tukevat pihtaamisen jatkamista tai siis helpottavat sitä.. ;)

Niin tyytyväisyys ei kuulu minulle, ei seksi eikä muussakaan elämässä, vitun kärvistelyä koko juttu..
Jos joskus alkaa tehdä mieli niin alkoholi tarjoaa hyvän vaihtoehdon eikä sitä niinkään paljon tarvita..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:On minua väitetty hyväksi suutelijaksi, mutta pihtasin eräässä suhteessa neljä vuotta, kun ei käynyt niin ei käynyt, aloitin pihtaamisen n. 30 ikäisenä, vaikka nykyään muutkin seikat jo tukevat pihtaamisen jatkamista tai siis helpottavat sitä.. ;)

Niin tyytyväisyys ei kuulu minulle, ei seksi eikä muussakaan elämässä, vitun kärvistelyä koko juttu..
Jos joskus alkaa tehdä mieli niin alkoholi tarjoaa hyvän vaihtoehdon eikä sitä niinkään paljon tarvita..
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:On minua väitetty hyväksi suutelijaksi, mutta pihtasin eräässä suhteessa neljä vuotta, kun ei käynyt niin ei käynyt, aloitin pihtaamisen n. 30 ikäisenä, vaikka nykyään muutkin seikat jo tukevat pihtaamisen jatkamista tai siis helpottavat sitä.. ;)

Niin tyytyväisyys ei kuulu minulle, ei seksi eikä muussakaan elämässä, vitun kärvistelyä koko juttu..
Jos joskus alkaa tehdä mieli niin alkoholi tarjoaa hyvän vaihtoehdon eikä sitä niinkään paljon tarvita..
:D
Hymy pyllyyn "Bubba"! Sitten kun sinä putoat niin matka alas on paaljon pidempi, ehdit hyvin miettiä elämäsi menestyshetkiä! ;) Mietippä sitä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tämän ketjun myötä olen jälleen entistä tyytyväisempi elämäntilanteeseeni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Get layed or die trying? ;)
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Hiljaista on ollut lapsen syntymän jälkeen.
Muistelin, että täällä oli tälläistä vanhentunutta tietoa. Reilu 4 vuotta lapsen syntymästä meni ennen kuin vaimon seksihalut palasi ennalleen. Syksyn aikana alkoi peitto heilua entiseen tapaan, joten ei tarvi enää puutteessa kärvistellä.

Kannatti odottaa :gee:
Ei ei ja ei. Kitinäsääntöjen mukaan sinun olisi pitänyt erota, koska lapsenne on takuulla huomannut miten ette rakasta toisianne. Ei olisi pitänyt jatkaa, koska eroaminen on kitinän yksimielinen ohjesääntö parisuhdeongelmiin ja hyvän uuden parisuhteen primusmoottori. lapsestanne tulee nyt persu, ja se on teidän saamattomien vätysten syytä. Hävetkää!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:... Kitinäsääntöjen ...miten ette rakasta toisianne...
Ihan hyvä. Sai hymyilemään :D

Kitinäsääntöjen mukaan mun pitää kuitenkin ymmärtää toi väärin ja vastata tosissani. Pieni närkästyminenkin olisi varmaan paikallaan, mutta en ole varma pystynkö sitä feikkaamaan. Onhan tätä aikaisemminkin jossain ketjuissa sivuttu, mutta en voi välttää tilaisuutta pikkaisen leijua.

Rakkaudestahan ei missään vaiheessa ole meillä ollut pulaa ja hellyydenosoituksia on harrastettu koko ajan myös lapsen läsnäollessa. Nussimista oli vain tilapäisesti vähemmän. Se ei kuitenkaan ole meillä suhdetta koossa pitävä asia, joten ei sen puute ole myöskään suhdetta hajoittava tekijä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Tämän ketjun myötä olen jälleen entistä tyytyväisempi elämäntilanteeseeni.
Koko palsta toimii samoin - terapeuttista luettavaa siinä mielessä, että ymmärtää omien asioiden olevan kovin hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatko helposti vai et?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Pieni närkästyminenkin olisi varmaan paikallaan, mutta en ole varma pystynkö sitä feikkaamaan.
Siis draamaahan ei ole, jos joku ei pahastu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin