Pamahti tupla

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Onnittelut täältäkin! :) Saako vielä kysellä, että paljonkos isukilla on ikää?
Meinaatko jotenkin kalibroida vastaisuuden varalle, minkälaiseen tavaraan voi vielä ryhtyä?
Vaikka noinkin, mut Nowaa vähän kiinnosti päästä maistettavaksi mutta mulla oli aina kiirettä. Ja mitä luotettavat tahot ovat kertoneet niin olisi kuulemma ollut ihan okei mun makuun.
Ollaan vaan ja nautitaan
Dave

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja Dave »

jouden-za kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Onnittelut täältäkin! :) Saako vielä kysellä, että paljonkos isukilla on ikää?
"Poikuus 41". Heh eli tuon verran.
Elääx noin vanhax?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Tänks kaikille..öö nyt taitaa jou-zäp tai se toinen repz heräillä ja safkan aika. Aika kevyttä settiä kun 8 kertaa pitää syöttää vrk, jotta tulisi iiiiisoja pelimanneja:D

Ps. parasta mitä sattunut skordarin jälkeen:)

Olihan sitä kivaa aina uutta pipariakin maistaa, mut elämä on pelkästään ja vain ainoastaan valintoja, joten..:)
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Dave kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Onnittelut täältäkin! :) Saako vielä kysellä, että paljonkos isukilla on ikää?
"Poikuus 41". Heh eli tuon verran.
Elääx noin vanhax?
Jos Luoja suo..
Ollaan vaan ja nautitaan
Manaaja

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

jouden-za kirjoitti:"Poikuus 41". Heh eli tuon verran. Oli aika tuo kun Cityyn tulin ja ihmettelin et mikä toi mestari on, no sehän oli silloin siis Poitsu 41. Siitä taitaa olla jo jokunen vuosi. Paljonko Gattiksella nyt ikää?
Aika kaksipiippuinen kysymys. Henkisesti kai 13, fyysisesti jotain 68.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

jouden-za kirjoitti:
exsu kirjoitti:
huima kirjoitti:Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa?
Ai kui? Eiks Jouzalla ollut yks Smurffi(ina) jo valmiina?

Nii ja onnea pikkusmurffeista kans!
Oli yx 12 v tyttö, dänk juu!!

Morjensta Jouden!

Et ole tosiaan ollut Jouten vaan ihan pannen suorastaan!

Jos suonet tämän hieman tyylittömän sanaleikin. Mutta sinähän olet vielä suurempi humoristi kuin minä! Tai ihan hulvaton!

Ja valtavat onnittelut sulle perheen lisäännyttyä! Upeaa. Voi kun minäkin onnistuisin!

Mitä muuta vanha Jouden taa! Muistahan vielä Stadinarskan ja muistatko, että olen kerännyt tukijaverkostoa tänne! Minä olen ihan elävänä vielä tässä ja iloisena. :) Ja sinä ainakin ennen tukijani!

Katso kuinka hienon allekirjoituksen Angrybird teki minulle tai oikeammin pastellityylin ja avattaren teki nimimerkki "Sleazoid", joka on... no en mene tähän! Eivätkö ole hienoja!

Olen täällä ennen käyttänyt paljon enemmän värejä ja paksua tekstiä, mutta vaikka itse rakastan hienoja väriä ja isoa boldiakin niin suuri osa täällä ilmoittaa tykkäävänsä tästä perinteisestä harmaasta ja olen sitten harmaantunut! Mutta värikäs sisältä.

Tulitko vain pistäytymään vai jäätkö tänne Kitinään pitkäksi aikaa?

Täällä Kitinässä todella on KAIKKI lähes päinvastoin kuin oikeassa elämässä! Minua torutaan ja aika estoitta sanotaan pahastikin. Vain yksi kuitenkin on ollut todella vakava tapaus, mutta se on ohi se juttu.

Ja minähän olen ihan ookoo kiva mies. Sitten täällä on todella kriminaaliainesta, jota sitten ei millään tavalla vangita ja sanoja hiljennetä. Tää on hullu ympäristö, mutta tykkään olla kun tää on toisaalta mielenkiintoista!

Voipa kekkulis pekkulis hyvin! :) (ai mutta se oli Bedlam-style!) joka tapauksessa Jouden-terveisin

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re:

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Et ole tosiaan ollut Jouten vaan ihan pannen suorastaan!

Jos suonet tämän hieman tyylittömän sanaleikin. Mutta sinähän olet vielä suurempi humoristi kuin minä! Tai ihan hulvaton!

Ja valtavat onnittelut sulle perheen lisäännyttyä! Upeaa. Voi kun minäkin onnistuisin!

Mitä muuta vanha Jouden taa! Muistahan vielä Stadinarskan ja muistatko, että olen kerännyt tukijaverkostoa tänne! Minä olen ihan elävänä vielä tässä ja iloisena. :) Ja sinä ainakin ennen tukijani!

Katso kuinka hienon allekirjoituksen Angrybird teki minulle tai oikeammin pastellityylin ja avattaren teki nimimerkki "Sleazoid", joka on... no en mene tähän! Eivätkö ole hienoja!

Olen täällä ennen käyttänyt paljon enemmän värejä ja paksua tekstiä, mutta vaikka itse rakastan hienoja väriä ja isoa boldiakin niin suuri osa täällä ilmoittaa tykkäävänsä tästä perinteisestä harmaasta ja olen sitten harmaantunut! Mutta värikäs sisältä.

Tulitko vain pistäytymään vai jäätkö tänne Kitinään pitkäksi aikaa?

Täällä Kitinässä todella on KAIKKI lähes päinvastoin kuin oikeassa elämässä! Minua torutaan ja aika estoitta sanotaan pahastikin. Vain yksi kuitenkin on ollut todella vakava tapaus, mutta se on ohi se juttu.

Ja minähän olen ihan ookoo kiva mies. Sitten täällä on todella kriminaaliainesta, jota sitten ei millään tavalla vangita ja sanoja hiljennetä. Tää on hullu ympäristö, mutta tykkään olla kun tää on toisaalta mielenkiintoista!

Voipa kekkulis pekkulis hyvin! :) (ai mutta se oli Bedlam-style!) joka tapauksessa Jouden-terveisin

PASTELLI-
STAD[/INARSKA
[/quote]


hejsan den där jokaiselle, varsinkin kiimaisille daameille joilla pipari lurps.

Mittarissa nyt 44, kondis on jees ja stondis vielä paree. Eilis ehtoona oli ihan hirviä kiima ja kyllä oli narttuani ihanaa kyrvällä survoa pilluun. Tuli muuten spermaa jo ennen orkkua kun pitkittää.

Että tällaasta täällä, vaikka saman skorden kanssa tuli just 8 täyteen.

Peeäs oli ylläri et pedlammi ja kaverit ei ole poistanut mun tunnareita.

Väbä epäilin et Gee käynyt skrivaa mun avalla, kun en muista käyneeni täällä moneen vuoteen. Haloo Griselda Gee??

Stadi kiva että sulla ed. värejä laiffissa. Olitko sateenkaari poikia tai silleen junou?

T. Pillun maku raikastaa suussa.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja MrM »

Dead poets society.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sori Jouska, pakko kyllä puolustaa itseäni nyt sen verran, etten ole koskaan halunnut päästä sinun maisteltavaksesi. :on:
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pamahti tupla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin