Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Dave

Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tietysti noita erilaisia systeemejä on valtava määrä.

Pedofiliaa nyt en voi käsittää ollenkaan. Ei siitä sen enempää. Eläimiin sekaantumista en myöskään.

Hiukan mainstreamimmista en voi tuota eroottista nöyryyttämistä ymmärtää ollenkaan. Siis sellaista, että saisin itse kiksejä siitä, että joku haukkuisi mua. Muut kaikki voin ehkä jossain mielessä ymmärtää.
Manaaja

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Pedofiliaa nyt en voi käsittää ollenkaan. Ei siitä sen enempää. Eläimiin sekaantumista en myöskään.
Funtsin tätä hetken ajan ja tulin siihen tulokseen että kyllä mä eläimiin sekaantumista käsitän paremmin kuin vaikkapa itsetyydytystä.

Tai siis jos mun pitäis miettiä katsonko mieluummin EW:n pyllistämistä dalmatialaiselle vai homeboyn runkkaamista, niin kyllä runkkaaminen saisi jäädä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vällyjen alla peuhaaminen, tulee kuuma.

EDIT: Aijoo, ...ja Nekrufilia YÖKS!!
Viimeksi muokannut Cavallo, 08.03.2011 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Pedofiliaa nyt en voi käsittää ollenkaan. Ei siitä sen enempää. Eläimiin sekaantumista en myöskään.
Funtsin tätä hetken ajan ja tulin siihen tulokseen että kyllä mä eläimiin sekaantumista käsitän paremmin kuin vaikkapa itsetyydytystä.

Tai siis jos mun pitäis miettiä katsonko mieluummin EW:n pyllistämistä dalmatialaiselle vai homeboyn runkkaamista, niin kyllä runkkaaminen saisi jäädä.
Nyt oot kunnolla tai lyön sua hampurilaisella!
Boner

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Hiukan mainstreamimmista en voi tuota eroottista nöyryyttämistä ymmärtää ollenkaan. Siis sellaista, että saisin itse kiksejä siitä, että joku haukkuisi mua. Muut kaikki voin ehkä jossain mielessä ymmärtää.
No entä jos sua ei haukuttais ollenkaan?

http://www.femdomart.net/femdomart/lana530.jpg


Kysymykseen vastaan, ulosteet ja eritteet.
Viimeksi muokannut Boner, 08.03.2011 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

No ei tuokaan mun teekuppini ole, mutta tuon nyt voin jotenkin ymmärtää.
RP

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja RP »

No en oikein ymmärrä kakka-oksennus-kuukautisveri-jne. leikkejä. Voin ymmärtää sylkemisen (sylkijänä/syljettävänä) kiihottavuuden kun kyseessä on dominamaster leikit, mutta en viehtymystä itse syljestä (sama kai pätee pissaankin). Eli öö, eriteleikit sitten kai?
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Kaikista ällöttävyyksistä pedofilia ja nekrofilia varmaan ovat sieltä ällöttävimmästä päästä.
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:tuon nyt voin jotenkin ymmärtää.
LOL
:?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Varis kirjoitti:Kaikista ällöttävyyksistä pedofilia ja nekrofilia varmaan ovat sieltä ällöttävimmästä päästä.
Sama täällä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Noista eritteistä. En haluaisi saada niitä päälleni missään tilanteissa. Voin kuitenkin kuvitella, että saattaisi olla kiva antaa kultainen suihku jollekin tuntemattomalle huoralle, joka olisi laittautunut viimeisen päälle asiallisen siistiksi.
Boner

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:
Varis kirjoitti:Kaikista ällöttävyyksistä pedofilia ja nekrofilia varmaan ovat sieltä ällöttävimmästä päästä.
Sama täällä.

Daven olis näemmä kannattanaut rajata laitttomuudet pois seksuaalisista erikoisuuksista. Seuraavaksi joku varmaan sanoo ettei pidä Snuff:sta..
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Varis kirjoitti:Kaikista ällöttävyyksistä pedofilia ja nekrofilia varmaan ovat sieltä ällöttävimmästä päästä.
Sama täällä.

Daven olis näemmä kannattanaut rajata laitttomuudet pois seksuaalisista erikoisuuksista. Seuraavaksi joku varmaan sanoo ettei pidä Snuff:sta..
No joo. Tuota mietin kysymyksen asettelussa. Eli älkää nyt jokainen vastatko, että joo, se kuolleiden nussiminen on tosi ällöä :)

Eli pysytään asioissa, joita laki ei kiellä. Toki heti itse aloitin puhumaan pedofiliasta..
Viimeksi muokannut Dave, 08.03.2011 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Varis kirjoitti:Kaikista ällöttävyyksistä pedofilia ja nekrofilia varmaan ovat sieltä ällöttävimmästä päästä.
Sama täällä.
Niin, sähän hoiditkin elukoita joskus, ei ihmekään ettei niiden kanssa leikkiminen ole etovaa!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Dave kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:tuon nyt voin jotenkin ymmärtää.
LOL
:?:
Pertti perkele on taas ollut kellarissa sienestämässä!

Aikuisten oikeesti, heteroanaali on off, eikä peruspervoilut kiinnosta.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Varis »

No eläimiin sekaantuminen ja pissa-kakka-oksennus yms. eritejutut ovat kyllä sitten ällötyslistalla seuraavana.
Boner

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Varis kirjoitti:No eläimiin sekaantuminen ja pissa-kakka-oksennus yms. eritejutut ovat kyllä sitten ällötyslistalla seuraavana.

Melkein meni yksiin:

http://i143.photobucket.com/albums/r152 ... ystyle.gif

Joo, en kiihottunut.


Edit. Linkiksi..
Viimeksi muokannut Boner, 08.03.2011 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ehkä tonkin vois laittaa vain linkkinä
RP

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:Noista eritteistä. En haluaisi saada niitä päälleni missään tilanteissa. Voin kuitenkin kuvitella, että saattaisi olla kiva antaa kultainen suihku jollekin tuntemattomalle huoralle, joka olisi laittautunut viimeisen päälle asiallisen siistiksi.
Olen kiinnittänyt tähän aikaisemminkin huomiota, mutta oletko sellainen mies joka kärsii neitsyt-madonna syndroomasta? Kaikkea kokeilisit huorien kanssa, mutta omaa vaimoa et kykene seksuaalisesti "saastuttamaan"?
RP

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Olen sitä mieltä että useammalle miehelle tekisi hyvää saada dildosta pyllyyn, usea jopa pitäisi siitä, kunhan ensin uskaltaisi koittaa.
Boner

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:^^Olen sitä mieltä että useammalle miehelle tekisi hyvää saada dildosta pyllyyn, usea jopa pitäisi siitä, kunhan ensin uskaltaisi koittaa.
Tuutko antamaan? Lupaan olla avoin ja liukas!
Manaaja

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Olen joskus kauhistellut ihmisiä, jotka harrastavat seksiä demareitten kanssa.
Kepulaisten kanssa se on kyllä helpompaa; niiden kanssa on implisiittisesti selvää ettei lupauksia jatkosta tarvitse pitää.
Manaaja

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:^^Olen sitä mieltä että useammalle miehelle tekisi hyvää saada dildosta pyllyyn, usea jopa pitäisi siitä, kunhan ensin uskaltaisi koittaa.
Kinkygrill, oletko se sinä? :shock:

Eikö se vielä mennyt niin että ne on dildopyllyheteroita jotka ottaa parrua perseeseen, ja muut kaappihomoja?
Dave

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:Noista eritteistä. En haluaisi saada niitä päälleni missään tilanteissa. Voin kuitenkin kuvitella, että saattaisi olla kiva antaa kultainen suihku jollekin tuntemattomalle huoralle, joka olisi laittautunut viimeisen päälle asiallisen siistiksi.
Olen kiinnittänyt tähän aikaisemminkin huomiota, mutta oletko sellainen mies joka kärsii neitsyt-madonna syndroomasta? Kaikkea kokeilisit huorien kanssa, mutta omaa vaimoa et kykene seksuaalisesti "saastuttamaan"?
Jaa-a

En mä vaimoni päälle haluaisi todellakaan kusta, mutta jollekin tosiaan siistin tyylikkäästi pukeutuneelle huoralle voisi olla kiva antaa kultainen suihku.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mikä seksuaalinen erikoisuus on vähiten teekuppisi?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

^Silmään kuitenkin vaimoa kusisit ja kitinään menisit...
Vastaa Viestiin