Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä?

Joo, suuseksin antaminen kuuluu mielestäni normaaliin seksielämään ja on kivaa.
12
44%
No se ja sama, en nyt hirveästi himoitse suihinottamista, mutta jos toinen tykkää.
6
22%
En tykkää. Tavalla tai toisella ällöä tai epämiellyttävää.
0
Ei ääniä
Painoin, koska Niba-Antero Mertaranta.
9
33%
 
Ääniä yhteensä: 27

Manaaja

Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt on ihan pakko perustaa tällainen kysely, sillä kuulin iltaa istuskellessa ensimmäistä kertaa naisen sanovan ettei tykkää ottaa kukkoa huuleen (edes parisuhteessa, osana yhdyntää). En itse ole ikuna kuullut moista, ja koko muukin yleisö kuohahti!

Joten siis mitähäh, onko moinen yleistäkin? Ja siis pointti ei ollut missään loppuun asti lutkuttelusta, vaan esim. ihan normaalisti alkuun pienestä imeskelystä.
Viimeksi muokannut Manaaja, 14.03.2011 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Joten siis mitähäh, onko moinen yleistäkin?

On yleistä. Jotkut mammat ei vaan tykkää ottaa kukkoa huuleen ja vielä hullumpaa on se, että jotkut eivät tykkää heitä nuoltavan.

Hulluja on moneen junaan.
Dave

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:jotkut eivät tykkää heitä nuoltavan.
Meillä näin. Ei väkisin.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:
Boner kirjoitti:jotkut eivät tykkää heitä nuoltavan.
Meillä näin. Ei väkisin.
Mä preferoin suuseksin niin korkealle, että mulla loppui mielenkiinto kumppaniin het, jos noissa hommaissa oltiin pakkasella.
Manaaja

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sellasiin naisiin oon mäkin törmännyt jotka eivät tykkää siitä että mies laskeutuu vesirajan tasolle, mutta en oo koskaan törmännyt naiseen, joka ei tykkäisi ottaa kukkoa huuleen. Kai mulla on käynyt vain ihan älytön munkki.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

^ Mulla on aikas iso otanta noita yhdenillan juttuja, ja kyl siihen määrään mahtuu kaikenlaista ihmeellisyyttä.. :vihelt:
Manaaja

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No yhdenillanjutuissa nyt tilanne on muutenkin mun mielestä vähän eri. Kyllä mä ymmärrän jos ei yhenillansuhteessa halua kukkoa poskeen ottaa, mutta tässä oli nyt kyse noin niinkuin yleisesti parisuhteessa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja annepa »

En erityisesti rakasta ko toimintoa, mutta toimitan kuitenkin koska toinen tykkää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Varsinaisesti ikinä ei ole muistaakseni kieltäydytty, joskus vaan on tullut fiilikset että homma ei juurikaan toista kiinnosta. Silloin sitä on pyytänyt vähemmän. Oon kyllä törmännyt myös semmoisiin jotka ottaa kukon huuleen joka kerta kysymättä, sekin voi olla rankkaa!!!1
Ehkä kuitenkin niinpäin että vaikka joka kerta kukkoa huuleen kuin ei ikinä.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:^ No yhdenillanjutuissa nyt tilanne on muutenkin mun mielestä vähän eri. Kyllä mä ymmärrän jos ei yhenillansuhteessa halua kukkoa poskeen ottaa,
Minusta ei ja minä en. Jos ei nyt sentään olla oltu viikon metsäleirillä ilman pesumahdollisuuksia, niin minun preferensseissä suuseksi kuuluu yhden illan juttuihin ihan yhtälailla kuin seurusteluunkin ja, ehkä enemmänkin.

Manaaja kirjoitti:mutta tässä oli nyt kyse noin niinkuin yleisesti parisuhteessa.
Asia pihvi. Merkittäköön lausuntoni asiaankuulumattomaksi.
RP

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja RP »

Jaa-a. Olen mä törmännyt useampaankin naiseen jotka ainakin kertovat että eivät suuseksistä pidä, en sitten tiedä antavatko sitä. Myös niin etteivät halua ottaa vastaan.

Olen tavannut aika paljon miehiä jotka varoittelevat etteivät laukea suuseksissä, mutta ovat kyllä ihan aina lauenneet. Tiedä sitten onko se tapa saada pientä haastetta kehiin vai mistä kyse.

98% suuseksiä parisuhde seksikerroista, ainoastaan jotkut pikaiset panot tjmv. sulkevat pois. Pelkkää suuseksiä eli munanlutkutusta ilman yhtymistä erittäin paljon lisäksi.

Pidän, enkä missään mielessä vähän. Enemmänkin fetissin puolelle taitaa itsellä mennä. Kaikki tuntoaisti on nielusta mennyt aika päiviä sitten tämän issueni vuoksi, ihan lääketieteellisesti todistetusti.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

RP kirjoitti:Pidän, enkä missään mielessä vähän. Enemmänkin fetissin puolelle taitaa itsellä mennä. Kaikki tuntoaisti on nielusta mennyt aika päiviä sitten tämän issueni vuoksi, ihan lääketieteellisesti todistetusti.
Huhhuh! :hail:
Pröötprööt
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

RP kirjoitti: Pidän, enkä missään mielessä vähän. Enemmänkin fetissin puolelle taitaa itsellä mennä. Kaikki tuntoaisti on nielusta mennyt aika päiviä sitten tämän issueni vuoksi, ihan lääketieteellisesti todistetusti.
Oon niin monesti miettiny noita leffa-musa-seksi-whatnot-keskusteluja lukiessani että RP on ehkä optimaalisinta vaimo-ainesta ikinä.

Nyt voin tiputtaa tuon "ehkä" sanan pois tuolta..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

RP kirjoitti: Pidän, enkä missään mielessä vähän. Enemmänkin fetissin puolelle taitaa itsellä mennä. Kaikki tuntoaisti on nielusta mennyt aika päiviä sitten tämän issueni vuoksi, ihan lääketieteellisesti todistetusti.
Mä voin allekirjoittaa tän. Nimenomaan näin parisuhdenäkökulmasta. Tai en tiedä voiko siitä nyt fetissinä puhua, mutta tykkään kuiteski.Lääketieteellisestä todistelusta en osaa tosin sanoa, mutta lääkäri on todennut yökkäysrefleksin puuttumisen omakohtaisesti useita kertoja. 8)

Satunnaisemmissa suhteissa oli aika tilanne/peniskohtaista. Esimerkiksi sellasen maskotti-kokoisen vehkeen kanssa puuhastelu on aika haastavaa puuhaa, alkaa jossain kohtaa väkisinkin naurattaa ja menee fiilikset koko hommasta. Mistään hygienia/tartuntatautiriskeistä nyt sitten puhumattakaan.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:
98% suuseksiä parisuhde seksikerroista.
Pelkkä paneminen on ihan vitun tylsää puuhaa. Vaihtoehdoista, yhdyntä vai suuseksi, valitsen joka ikinen kerta suuseksin.
AngryBird

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti:maskotti-kokoisen vehkeen
:lollero:

Joo. Aivan ookoo puuhaa ja kivaakin vielä PAITSI jos vastaanottava osapuoli tarttuu päästä kiinni. Puren, saatana.
RP

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja RP »

exsu kirjoitti: Mä voin allekirjoittaa tän. Nimenomaan näin parisuhdenäkökulmasta. Tai en tiedä voiko siitä nyt fetissinä puhua, mutta tykkään kuiteski.Lääketieteellisestä todistelusta en osaa tosin sanoa, mutta lääkäri on todennut yökkäysrefleksin puuttumisen omakohtaisesti useita kertoja. 8)
Taisin juuri rakastua <3 Mutta, tuohan ei ole hauska juttu. Ei pysty oksentamaan, harvemmin nimittäin tulee oksennus itsekseen syöksynä. Sama vaikka vessaharjalla tuunaisi niin mitään ei tapahdu :D Ruokaa menee useammin väärään kurkkuun, kurkkukipu flunssaisena on siirtynyt alemmas, mikä on kivuliampaa.
RP

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:
98% suuseksiä parisuhde seksikerroista.
Pelkkä paneminen on ihan vitun tylsää puuhaa. Vaihtoehdoista, yhdyntä vai suuseksi, valitsen joka ikinen kerta suuseksin.
Mä taas ajattelen että kaavoihin kangistuminen jos mikä on tylsää. Ei pysty, ei kykene. Tosin, mehän ollaan aika erilaisia seksuaalisesti kuten on huomattu jo aikaisemmin.

Varsinkin julkisen seksin harrastaminen on sellainen tilanne jossa ei yleensä suuhoidollisia toimenpiteitä tehdä kun itse asiaan haluaa hurmoksessa päästä varsin nopeasti. Joskin tätä voi harrastaa myös pelkällä suuseksilläkin.

Mutta multa saa helposti "boring"-tekstin otsaan jos ei osaa heittäytyä kiimaan ja himoon vaan haluaa ennaltamäärätyn kaavan sille miten seksi ja The Kohtaaminen tapahtuu.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Tosin, mehän ollaan aika erilaisia seksuaalisesti kuten on huomattu jo aikaisemmin.
TÄH? :P


Ei sillä etteikö oltais, mutta tämä "huomio" oli mulle kyllä ihan uusi juttu :rofl:
RP

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja RP »

^No on täällä sen verran monta eroottisviritteistä ketjua ollut että näitä johtopäätöksiä eli huomioita on voinut tehdä.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:^No on täällä sen verran monta eroottisviritteistä ketjua ollut että näitä johtopäätöksiä eli huomioita on voinut tehdä.
No se nyt on hieman eri asia vetää itsekseen johtopäätöksiä kuin todeta että "ollaan huomattu aiemmin" :lol:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:
exsu kirjoitti:maskotti-kokoisen vehkeen
:lollero:

Joo. Aivan ookoo puuhaa ja kivaakin vielä PAITSI jos vastaanottava osapuoli tarttuu päästä kiinni. Puren, saatana.
"Maskotti" kuvas sitä mun mielestä hyvin. Mä pystyin hyvin kuvittelemaan sen pienen vieterin varaan auton kojelaudalle keikkumaan. Valitettavasti mielikuva syntyi "in action", joten homman loppuunsaattaminen oli.. no haastavaa.

Tuosta päähän tarttumisesta.. Mulla kyllä toimii kaikki retuuttelukin, jos olen oikealla tuulella. Esim. tiukka ote hiuksista oikeassa mielentilassa vaan lisää kierroksia. Liiasta takaraivosta tahdistamisesta en silti tykkää, menee oma rytmi sekaisin ja jotuu keskittymään ihan vääriin asioihin.
RP

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mun mielestä tuo liika takaraivosta tahdistaminen soveltuu vain niin sanottuun suupanoon eli silloin kun ei ole erityisen tärkeää esim. kielityöskentely ja "tasaisen tappava tahti" (heh heh) tai toisin sanoen rytmikkyys (heh heh) vaan tarkoitus on nimenomaan panna reikää, mikä sattuu olemaan sillä kertaa suu.
RP

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:^No on täällä sen verran monta eroottisviritteistä ketjua ollut että näitä johtopäätöksiä eli huomioita on voinut tehdä.
No se nyt on hieman eri asia vetää itsekseen johtopäätöksiä kuin todeta että "ollaan huomattu aiemmin" :lol:
No mun mielestä ollaan väännetty useammastakin aiheesta kuten esim. siitä pitääkö seksin aikana aina neuvoa suullisesti, tosin silloin oli kyseessä väärinkäsitys. Oletan että silloin molemmat voi näitä huomioita tehdä.
Boner

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Oletan että silloin molemmat voi näitä huomioita tehdä.
Aika hassua, sillä mulla ei ole sun seksuaalisuudesta oikeastaan minkäälaista mielikuvaa eikä johtopäätöstä. :roll:
Vastaa Viestiin