Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä?

Joo, suuseksin antaminen kuuluu mielestäni normaaliin seksielämään ja on kivaa.
12
44%
No se ja sama, en nyt hirveästi himoitse suihinottamista, mutta jos toinen tykkää.
6
22%
En tykkää. Tavalla tai toisella ällöä tai epämiellyttävää.
0
Ei ääniä
Painoin, koska Niba-Antero Mertaranta.
9
33%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: hormonaalinen ehkäisytapa
Tämän ymmärrän. Mulla oli sama ongelma. Lopetin pillereiden syömisen ja johan alkoi pöksyt kostuun. Kuten täälläkin olen valittanut.

No ymmärrän minä suhteen arkipäiväistymisenkin ja stressinkin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:tässä ei ole pelkästään kyse tästä asiasta josta puhutaan
Mä en ajatellut varsinaisesti osallistua tähän keskusteluun, mutta noin niinku diskurssin kognitiivisen tason nostamiseksi ajattelin postata tähän tän avainlauseen ikään kuin jonkinlaiseksi katalyytiksi aiheen syvemmälle käsittelylle. Jos ei tälläkään aukea, niin miettikääpä vielä toisenkin kerran sitä, että kepupertti kuvailee vaimonsa suhtautumista perttiin näin lievästi:
exPertti kirjoitti:Totaalinen arvostuksen puute
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Siis nyt sivukaupan jälkeen selvis että kyllä se waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
Voinytvittu :D Lyylin ettei se mene sinne suukkiin olleskaan.
:komp:

Sun kannattaa Pertsa katsoa Bridget Jones 2:sta kohtaus, jossa Bridget alkaa thaikkuvankilassa selittää, miksi joutui dumppaan ex-poikaystävänsä :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
exPertti kirjoitti:"Hoidas nyt hommat niin lähden paistamaan pullia".
Onko nyt 130% varma että vaimo ei vaan enää tykkää seksistä, vai eikö se vaan ole kivaa enää sinun kanssa.
Arvaisin jälkimmäistä. Pakota se vastaus sieltä, koska puhumattahan tuosta tulee vielä enemmän ongelmia...
Ikä ja käytetty hormonaalinen ehkäisytapa eivät suoranaisesti auta asiaa. Tokkopa stressi ja suhteen arkipäiväistyminenkään. Eiköhän näillä linjoilla mennä. Mutta ei se tarkoita, että minun pitäisi tyytyväinen olla.

Viimeksi kun tarkistin meillä on vaan tämä yksi elämä aikaa olla tyytyväisiä. Ja vaikka jotkut muut uskonnot olisivatkin oikeassa syntyisin takuulla sontakuoriaisena kun olen näin julmasti seksiä puolisoiltani vaatinut. :)
Suositan xboxin pelaamista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Niin, josset opettele telepatiaa, niin tuskin tuo solmu tuosta aukee jollei waimo aukaise sitä sanaista arkkuaan.
Tuota, luuletko että en ole asiaa selvitellyt? Naama norsunvitulla pitänyt mykkäkouluja? Ei, opin jo nuorena olemaan avoin näissä asioissa. Nyt vaan skorasin puolison joka ei osoita vastaavaa kykyä olla avoin ja selvittelevä.
Noni, mitäpä tähän sitten enää.
Dave neuvoo mitkä Xbox-pelit ovat hyviä ja kuinka otetaan äijiltä suihin.

edit: ja tietty mitä nappeja kandee vetää kun vitutus kasvaa ikkunasta ulos asti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Totaalinen arvostuksen puute
Mun mielestäni tämän rinnalla se, ottaako jugurtit suuhun vai ei, on aika toisarvoista...
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Totaalinen arvostuksen puute
Mun mielestäni tämän rinnalla se, ottaako jugurtit suuhun vai ei, on aika toisarvoista...
Patsi jos Perden mielessä nämä ovat sama asia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:
MrM kirjoitti:jos ymmärsin sua oikein, vaan siitä että suuhoito kuuluisi esimerkiksi luonnolliseksi osaksi esileikkejä.
Kyllä se esileikkeihin kuuluu.
No mitä vittua sä mies sitten nillität.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Siis nyt sivukaupan jälkeen selvis että kyllä se waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
Voinytvittu :D Lyylin ettei se mene sinne suukkiin olleskaan.
:komp:
:komp:

Ei vittu pertti oikeasti. Olet...no vittu niin vitun pertti.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Harvoin käsitöitä, ratsasta ei juuri ollenkaan ja tietty ketjun aihe (niin kuin minä sen käsitän) tapahtuu aniharvoin. Juuri tämä passiivisuuden puute (tai todellinen harvinaisuus) minua tökkii.
Jälkiviisastellen voisi sanoa, että mitäs otit naisen, jonka kanssa seksuaaliset toiveet ei käy yksiin. Kai niitä muunlaisiakin on.

Mutta jos ongelma ei ole ollut alusta saakka yhtä hankalana, niin ehkä niitä toiveita voisi enemmän saada yhteensopiviksi pyrkimällä parantamaan suhdetta noin yleisesti muilla tasoilla. Menkää jonnekin pariterapiaan ruotimaan että missä mättää? Usein on kai niinkin, että suhteen ongelmat usein heijastuvat ensimmäisenä juuri seksielämään.

.
Tsiisus fak. Kait niillä on siellä paritteluterapiassa parempaakin tekemistä kuin kuunnella, että vaimo ei halua ottaa lastia suuhun.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:^ Mutta jos ne saisi oikaistua yhden pikku solmun, jonka mukaan tuolla lastin ottamattomuudella suuhun ja yleisellä arvostuksen puutteella olisi joku suora korrelaatio.

No varmaan täydellisessä maailmassa, mutta mä haluaisin varata resurssit niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat. Vähän niinQ priorisointia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Eikä me ND nyt olla oikeita ihmisiä neuvomaan ketään tässä kun meille ei ole mikään ongelma pelata vaan XBoxia iltakaudet jos niikseen tulee :wink:
Heh heh. Padi vaan käteen ja terästä selkärankaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

MrM kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Siis nyt sivukaupan jälkeen selvis että kyllä se waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
Voinytvittu :D Lyylin ettei se mene sinne suukkiin olleskaan.
:komp:
:komp:
:komp:

Oli kyllä surkein juonitwisti aikoihin.
Pröötprööt
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:Onko tässä maassa joku joka ei saa suuseksiä esileikiksi? I hope not.
Onhan niitä ihmisiä jotka pitävät suuseksin antamista epämiellyttävänä. Ei se vastaanottajakaan siitä niin kauhesti välttämättä nauti jos tietää että toinen tekee sen vastentahtoisesti/ sitä inhottaa koko toiminta. Luulisi että tuommoisessa tapauksessa suuseksiä ei kauheasti olisi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:Onko tässä maassa joku joka ei saa suuseksiä esileikiksi?
Pilvin pimein.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Onko tässä maassa joku joka ei saa suuseksiä esileikiksi?.

Mun vanha kollega ei saanut vaimoltaan lainkaan. Se kyllä itse pyytettömästi nuoli pannun, mutta vaimo ei kukkoa huuleen ottanut koskaan.
Avatar
-didi-
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.03.2012 9:17

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja -didi- »

Entisessä suhteessa eksä ei taasen antanut suuseksiä lainkaan, mutta silti piti häneltä sitten ottaa jatkuvasti poskeen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mulla menny monesti niinpäin että naiset ovat tykänneet antaa suuseksiä, mutta eivät vastaanottaa sitä, koska pillu on kuulemma jollain tavalla vastenmielisen näköinen, ruma limainen rönttönen, josta kasvaa kaikenlaisia lirputtimia ja lerputtimia joka suuntaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MrM kirjoitti:Mulla menny monesti niinpäin että naiset ovat tykänneet antaa suuseksiä, mutta eivät vastaanottaa sitä, koska pillu on kuulemma jollain tavalla vastenmielisen näköinen, ruma limainen rönttönen, josta kasvaa kaikenlaisia lirputtimia ja lerputtimia joka suuntaan.
+1 Ylipäätään naisilla tuppaa olemaan omaan vartaloon liittyviä ongelmia kasapäin, jotka sitten heijastuvat lakanoilla kaikenlaisina ongelmina. Kun nainen ei tunne itseään seksikkääksi, niin kumppanihan siitä sitten kärsii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Toki se kumppanikin voisi yrittää helpottaa tilannetta antamalla vaikka joskus positiivista palautetta naisen ulkonäöstä. Siis muutakin että seksiä halutessa toteaa että kivat tissit. Mites ois?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

par-sky kirjoitti:^Toki se kumppanikin voisi yrittää helpottaa tilannetta antamalla vaikka joskus positiivista palautetta naisen ulkonäöstä. Siis muutakin että seksiä halutessa toteaa että kivat tissit. Mites ois?
Ei ole ollut juurikaan väliä. Jos nainen uskoo että on läski, niin sitten siihen ei auta mitkään vaa'at, videot eikä ennustajakortit...
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

par-sky kirjoitti:^Toki se kumppanikin voisi yrittää helpottaa tilannetta antamalla vaikka joskus positiivista palautetta naisen ulkonäöstä. Siis muutakin että seksiä halutessa toteaa että kivat tissit. Mites ois?
Miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä "ei naitavan näköisen kumppanin" kanssa?


Te naiset teette asioista aina niin kamalan vaikeita.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Dumiz kirjoitti:Ei ole ollut juurikaan väliä. Jos nainen uskoo että on läski, niin sitten siihen ei auta mitkään vaa'at, videot eikä ennustajakortit...
Ikävä kyllä näin. Ja mä olen ainakin pitänyt pimperoita ihan aidosti kauniina ja kiihottavina ulkonäöltään. Harvoin olen mielestäni rumaan pilluun törmännyt, jos koskaan. Ylermillä tästä taisi ainakin aikoinaan olla vähän eriävä mielipide kanssani, mutta se nyt on Ylermin asia. Mun pointti oli se, että vaikka sitä miten kehuisi toisen ulkonäöä ja vaikka ihan niitä erillisiä ruumiinosiakin sitten, niin vaikutus on yleensä aika lähellä nollaa, jos nainen on etukäteen päättänyt jonkin jutun itsessään olevan "väärin".

Miehelle taas kun nainen sanoo yhden ainoan kerran että sulla on kivannäkönen ja himoittava penis, niin mies on sitten koko loppusuhteen ajan onnellinen siitä, että vehkeensä on sellanen mikä toista miellyttää. Naiselle saat vastaavaa jauhaa päivittäin, ja vastaus on luokkaa "no eikä oo, hyi". Yritä siinä ny olla rakastajaa sitten!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Ei ole ollut juurikaan väliä. Jos nainen uskoo että on läski, niin sitten siihen ei auta mitkään vaa'at, videot eikä ennustajakortit...
+ 1
Ei mitään vaikutusta vaikka kuinka kehut, tuet ja kuuntelet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pöljät naiset, ei tussua tarvi tuijotella vaan suudella! Mitä väliä siis jos se näyttää vähän epämääräiseltä, kuhan hygienia on kunnossa.

Niin piti vielä lisätä että jos sänkykaveri sanois että hyi sulla on ruma vittu niin sanoisin että joo ehkä, mut se maistuu hyvälle niin että silmät kiinni vaan ja lipitä menemään, tarvitko siteen silmille.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin