Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan?

Olen mies, on tallella, en usko muuttuvan
15
38%
Olen mies, ei ole tallella
7
18%
Olen nainen, on tallella, en usko muuttuvan
2
5%
Olen nainen, on tallella, saattaa muuttua
1
3%
Olen nainen, ei ole tallella
14
36%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: Mutta en nauttinut seksuaalisesti
Ei kai sillä ole merkitystä. Onhan davekin homostellu, vaikka väittää ettei siitä nauttinut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

On tallella. Ja samaan malliin jatkan, sikäli kun mun mielipiteellä on merkitystä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mistä näitä otsikkoja tulee?
Yhdessä luontofilmissä yritettiin pelastaa harvinaista eläinlajia, suippohuulisarvikuonouroksen spermaa saatiin eturauhasta kutittelemalla(nukutuksenkin jälkeen, joten sammuttuasi ihmettele märkää etumusta ja liukasta takamusta! ;) ), kun uros jo oli vanha eikä naarastakaan kiinostanut parittelu. Kaikesta ja sperman määrästä huolimatta ei saatu aikaisiksi hedelmöittymistä ja kantaja ei tullut raskaaksi, mikä olisikin ollut paljon koska kyseessä oli sarvikuono vaikka naaraskin.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin irc-gallerian chatissa seniorien huoneessa. Minut bannattiin saman tien varoittamatta kun tervehdin kysymällä että haluaako kaunis neiti jutella kanssani anaaliseksistä.

Älkää harrastako anaaliseksiä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti: Ei se järvi soutamalla kulu.
Lääkärinä sinun tulisi tietää, että saattaa kuluakin. Väärin soudettuna.
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:
Dave kirjoitti: Ei se järvi soutamalla kulu.
Lääkärinä sinun tulisi tietää, että saattaa kuluakin. Väärin soudettuna.
Mitä! Itse juuri sanoit kitinässä mulle muutama päivä sitten, ettei se "takajärvikään soutamalla kulu".

Eikö tässä voi luottaa opettajaihmiseen!!

:paavi:
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dave kirjoitti:"takajärvikään"
Jännä nimi likakaivolle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta en nauttinut seksuaalisesti
Ei kai sillä ole merkitystä. Onhan davekin homostellu, vaikka väittää ettei siitä nauttinut.
IIIIhan eri asia!!!
Dave on vapaaehtoisesti imenyt kyrpää. Se on homoa.
Minä taas jouduin tahtomattani medikaaliseen peräsuoliluotaukseen, ja pamputtaja oli nainen.

Mutta joo.. koska raiskauksetkin lasketaan neitsyyden menetykseksi, niin peppuneitsyyteni on mitä ilmeisimmin mennyttä. Anukseni on korkattu. Ruksaan niin.

Tosin, kuten ennenkin olen kertonut, se tuntui kuin olisi valtava paska poikittain tulossa. Ei ollenkaan eroottiselta, vaikka miehen G-pisteeksi väitetty eturauhanen sijaitsee perseessä. Kuten Ralf Königin sarjakuvan Luigi Maccaroni mukaheteroa valistaa.
Dave

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kyllä mä Gat sanoisin, että sun neitsyytesi on tallella. Eihän esim. gynellä käyntiäkään lasketa neitsyyden menettämiseksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:Kyllä mä Gat sanoisin, että sun neitsyytesi on tallella. Eihän esim. gynellä käyntiäkään lasketa neitsyyden menettämiseksi.
Lohduttavaa.
Oletko muuten Dave tai onko Kottarainen lääkärin ammatissa työntänyt sormia tai putkia ihmisten perseeseen? Sitä en tosiaan laskisi homoiluksi tai lesboiluksi sitäkään.
Dave

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kyllä mä Gat sanoisin, että sun neitsyytesi on tallella. Eihän esim. gynellä käyntiäkään lasketa neitsyyden menettämiseksi.
Lohduttavaa.
Oletko muuten Dave tai onko Kottarainen lääkärin ammatissa työntänyt sormia tai putkia ihmisten perseeseen? Sitä en tosiaan laskisi homoiluksi tai lesboiluksi sitäkään.
Öh. Kyllä pakoputkia on tutkittu ihan viran puolesta joo. Eipä se ole sen kummempaa kuin muukaan työ.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kyllä mä Gat sanoisin, että sun neitsyytesi on tallella. Eihän esim. gynellä käyntiäkään lasketa neitsyyden menettämiseksi.
Lohduttavaa.
Oletko muuten Dave tai onko Kottarainen lääkärin ammatissa työntänyt sormia tai putkia ihmisten perseeseen? Sitä en tosiaan laskisi homoiluksi tai lesboiluksi sitäkään.
Öh. Kyllä pakoputkia on tutkittu ihan viran puolesta joo. Eipä se ole sen kummempaa kuin muukaan työ.
Entäs jos potilas on misu, jolla on tosi hyvä peppu? Tai sinun tapauksessasi ehkä myös hyvä miesperse. En usko, etteikö (bi?) seksuaalisuutesi edes tiedostamattasi reagoisi pienellä verentungoksella peniksessäsi. Tietty ei rumiin perseisiin noin. Mutta rajansa professionalismillakin, luulemma.
CeDell Davis

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Häiritsevän fyysisiä noi Gatin lähtökohdat. Kai se tilanne itsessään sanelee sen onko kyseessä jotain hegumaa. Multa kysyttiin viikonloppuna hieronnoista. On hierottu öljyllä sieltä ja täältä. Paras hieronta oli niin, että siinä pikku pippelin päällä oli vai pienen pieni nyytti suojana. Kuumaa öljyä ja arominyyttejä. Musta nolointa koko hommassa oli se, että se hyvännäköinen narttu käänsi päänsä aina kun oli paljasta esillä. Ihan kuin kainouttaa, tai koulutetusti. Kietoi mut vielä lopuksi pyyhkeeseen, ja otti oman aikansa siinä. Kainosti naureskeli saman aikaan. Ei se Jorma silti herännyt. Olin hieronnassa ja keskityin siihen. Jos se narttu olisi suudellut mua, niin se olisi saanut kyytiä siinä ja heti.
juoksija
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 23.09.2011 14:45
Paikkakunta: Porvoo

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja juoksija »

no sormee oon saanu pyllyy. straponii ois kiva saada mut tyttis ei oo viel innostunu
Benjamin
Kitinä paheena
Viestit: 40
Liittynyt: 12.02.2012 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muuttuvan

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Sträppäri ja dildo on käynyt, eli en ihan korkkaamaton ole, vaikka kuulemma tunnunkin siltä. :o
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Onko peppuneitsyytesi tallella? Uskotko asiantilan muutt

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Perse on edelleen neitsyt. Edes lääkäri ei ole sinne koskaan työntänyt mitään. Toistaiseksi ei ole näkyvissä muutoksia asiantilaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin