Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen potenut seuraavaa seksuaalitautia?

satiaiset
0
Ei ääniä
Lenin, kuppa
0
Ei ääniä
tippuri
0
Ei ääniä
hiivasieni
1
17%
B-hepatiitti
0
Ei ääniä
klamydia
2
33%
kondylooma
1
17%
sankkeri neekerin
1
17%
sankkeri pehmeä
0
Ei ääniä
sukupuoliherpäs
0
Ei ääniä
triko-moni-AASI
0
Ei ääniä
HIV
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Megalomaaniset sexuaalihurjastelijat OI Kertokaa!
Miehillä monet eivät aiheuta oireita vaan ylpeänä niitä kantavat ja levittävät!
Saddarit ei varsinainen rauti eikä hiivasieni, paitsi ilmeisesti sen voi helposti saada kumppaneita useasti vaihtamalla jolloin ei salaisessa lootus puutarhassa naisen tasapaino pysy.. No niin tulkaa terveyden- ja saurayúdenhoitajat ja murhatkaa!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei ketään. Jokunen aika sitten kävin testeissäkin, puhdasta näyttää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Milloinkohan hiivatulehdus ja B-hepatiitti ovat muuttuneet sukupuolitaudeiksi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Milloinkohan hiivatulehdus ja B-hepatiitti ovat muuttuneet sukupuolitaudeiksi?
Varmaan samoihin aikoihin kun niba teki viimeksi äänestyksen/ketjunavauksen jossa kaikki meni ihan putkeen.
Dave

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Elämä on kuolemaan johtava sukupuolitauti. Onneksi minulla ei ole sitä.
Dave

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Elämä on kuolemaan johtava sukupuolitauti. Onneksi minulla ei ole sitä.
Kai tiedät, että 100% ruisleivän syöjistä kuolee?
Mutta se ei tartu panemalla.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Muistan kun lapsena runkatessa eka kerran lensi mälli. Vähän mä pelästyin, että nyt mulla on joku hirveä veneerinen sairaus tai sitten pili vaan meni rikki.
Mietin silloin kenelle kehtaisi asiasta kertoa, kunnes mä muistin nähneeni löytämistäni lehdissä vastaavia kuvia ja olo helpottui kummasti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä se oli rankkaa sun lapsuudessa 1950-luvulla kun seksivalistusta ei ollut keksitty :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Minulla oli keuhkoklamydia. I did inhale.
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Olen ollut liikkeissäni niin nopea, etteivät tauditkaan ole ehtineet tarttumaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Milloinkohan hiivatulehdus ja B-hepatiitti ovat muuttuneet sukupuolitaudeiksi?
Varmaan samoihin aikoihin kun niba teki viimeksi äänestyksen/ketjunavauksen jossa kaikki meni ihan putkeen.
Voi poikaraukat jos B-hepatiitin saa yhdynnässä kyllä se silloin on sukupuolitauti, katsokaas sukupuolitauditsillee tarttuu sukupuolisessa lanssakäymisessä..
exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Elämä on kuolemaan johtava sukupuolitauti. Onneksi minulla ei ole sitä.


Kai tiedät, että 100% ruisleivän syöjistä kuolee?
Mutta se ei tartu panemalla.
Paitsi panemalla ruisleipää, nimittäin asiat vie toiseen ensin syödään vain viattomasti ruisleipää ja kohta ollaan sitä panemassa!

Reikäleivissä on reikä valmiiksi mutta tavalliseen joutuu reiän kovertamaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos rakkaus ei ole myytti tai illuusio, minulla on ollut se muutaman kerran ja on edelleen.

Omatunto sen sijaan ei ole sukupuolitauti, vaikka sairaus onkin. Yritän hankkiutua siitä eroon.

Veljelläni puolestaan on lapsia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

nowaysis kirjoitti:Kyllä se oli rankkaa sun lapsuudessa 1950-luvulla kun seksivalistusta ei ollut keksitty :shock:
Ööö..., mä en ollut tuolloin vielä syntynyt, mutta täti on varmaan ihan oikeassa, että 1950-luvulla oli rankkaa kun seksivalistusta ei ollut. Taisi sun ekat monkut olla aika järkytys. :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Spitaali.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Cavallo kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kyllä se oli rankkaa sun lapsuudessa 1950-luvulla kun seksivalistusta ei ollut keksitty :shock:
Ööö..., mä en ollut tuolloin vielä syntynyt, mutta täti on varmaan ihan oikeassa, että 1950-luvulla oli rankkaa kun seksivalistusta ei ollut. Taisi sun ekat monkut olla aika järkytys. :shock:
Koulut on käyty 80-luvulla, mutta silloin ei valistettu, että hepin päästä tulee spermaa runkkauksen jälkiseurauksena. Tunneilla näytettiin kuvia ja kerrottiin hedelmöitymisestä yms., mutta ei laisinkaan onanoinnista. Omin tein oli tikanpoikien opittava tie onneen/ymmärrykseen tuonkin asian tiimoilta.

Nykynuorille kaikki on niin helppoa. Jostain tuubista vain runkkaussessio käyntiin ja kaikki mystiikka on mennyttä. Uuden keksimisen tunne on tipotiessään ja kaikki pitää näyttää kädestä pitäen.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti: Uuden keksimisen tunne on tipotiessään ja kaikki pitää näyttää kädestä pitäen.
Tässä vaiheessa poliisi saattaa kiinnostua.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:
Nykynuorille kaikki on niin helppoa. Jostain tuubista vain runkkaussessio käyntiin ja kaikki mystiikka on mennyttä. Uuden keksimisen tunne on tipotiessään ja kaikki pitää näyttää kädestä pitäen.
Eiku mä vaan sitä ettei teidän vanhemmat sitten vissiin puhunu näistä asioista? Mulle ne oli selvillä jo ennen kouluikää. Sperman nimi tosin valkeni vasta 10-vuotiaana, mutta prosessi(eh) kyllä oli selvillä jo sitä ennen. _Teoriassa_. Toivottavasti pystytte avoimemmin puhumaan omien lastenne kanssa. Kaikki teinitkään ei tunnu tietävän, miten (helposti) raskaaksi tullaan.

Pitäiskin kohtapuoliin siirtyä ihmisbilsaan oppilaitten kanssa, tulee olemaan mielenkiintoista ja ehkä hieman noloa niille. Mulle ei 8)
Prepare for the worstest.
CeDell Davis

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mulla oli 15v satiaisia. Enhän mä niistä kenellekkään kehdannut puhua. Vitutuskerrointa lisäsi se, että olin niin kännissä, että en kyennyt suorittamaan, vaan sammuin päälle ja silti sain palkinnon.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Eiku mä vaan sitä ettei teidän vanhemmat sitten vissiin puhunu näistä asioista?
Ei puhuttu, mutta koulu opetti, miten helposti tulee raskaaksi ja muuta. Olen aina ollut vastuullinen, siksi elämäni on lähinnä tylsyyttä masentavilla välikausilla maustettuna.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä sukupuolitauti sinulla on jo ollut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

CeDell Davis kirjoitti:Mulla oli 15v satiaisia. Enhän mä niistä kenellekkään kehdannut puhua. Vitutuskerrointa lisäsi se, että olin niin kännissä, että en kyennyt suorittamaan, vaan sammuin päälle ja silti sain palkinnon.
15-vuotiaana?
AAAARRRHHGHHH!

Tähän ketjuun minulta ei muuta kuin:

Kuva
Vastaa Viestiin