Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: No, ehkä Gat vois itsekin herätä tajuamaan että hänen ikäisensä kyttäily tuolla kersojen keskuudessa ei ihan hirveästi lämpimiä tunteita heissä herätä.
Sä et vieläkään tajuu.
vaan mä sanoin että sun on ehkä syytä laskeutua sieltä pilvilinnoistasi tajuamaan että niitä ei noin käytännössä ihan oikeasti kiinnosta tämän keskusteluketjun otsikon mukainen toiminta ja se että niiden viestejä käy haaveillen lukemassa joku 48-vuotias erakoitunut nettirunkkari..
Havaittuani Demistäkin, miten rivosuisia nuo pissikset ovat, ja miten vilkas seksielämä niillä useilla on 15- jos ei 12-vuotiaasta lähtien.. niin minä en oikeastaan välitä niiden moralisoinneista. Joten vitut siitä tykkäävätkö ketjustani vai inhoavat. Ei tämä Kitinän ketju heille ollut.

Muuhun että pointtini oli haave, että jos tosi nuoret naisetkin sen Demin ketjun mukaan haluavat sillai myös vanhempia herroja (ainakin jos ovat filmitähtiä tai koulunsa rehtoreita), niin minun ikääni suhteuttaen ehkä ei ole toivotonta minun haaveilla alle menopaussi-ikäisestä, ehkä 30-40 vuotiaasta vaimoväestä. Tosin ne on kaikki varattuja, tabu sekin minulle.
Viimeksi muokannut Gat, 25.05.2011 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pissisryntäys se tästä vielä puuttuikin. Jumala armahtakoon.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mirkku kirjoitti: "Löysin oikeesti viimeinkin biisin, jotka sanat on SUORAAN mun elämästä"
"Voin suositella leffoja mikä sopis sun mielialaan, lempiväriin ja siihen, oletko oikea- vai vasenkätinen"
"Täysi-ikäiset kotona asuvat, ilmoitatteko porukoille jos ette tuu yöks kotiin? "
Noihan on hyviä!

1) W.A.S.P. I Wanna Be Somebody
2) Commando
3) En
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Pissisryntäys se tästä vielä puuttuikin. Jumala armahtakoon.
Toivottavasti tulevat ja laittavat bikinikuvia galleriaan! :P Mutta tietysti vain yli 16-vuotiaat. No, OK, yli 18-vuotiaat.

Ainakin seuraavat nyt Kitinää. Killkillin viestin joku kopsasi sinne.

Helmiä loppupäästä:

hyi menkää pois stalkkaamasta meitä, vanhat puutteessa olevat papat! >8(

mulle tuli tästä vähän aww-reaktio ku ne on niin kiinnostuneet meidän demittelyistä D

HYI HELVETTI MIKÄ PASKANENPERSTORAKKA TOIKI ON

Kuka on sanonut, että vanha mies joka joskus lukee teinille suunnattua foorumia on pedo? Voihan kyse olla vain pelkästä uteliaisuudesta. Vanhat papat yleistää teinejä täällä ja täällä teinit yleistää vanhoja pappoja :D


"Vanha mies"?? :roll: :(
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gat kirjoitti: "Vanha mies"?? :roll: :(
No olethan sä, teinin näkökulmasta toinen jalka haudassa jo.

Kun olin 15-vee niin jo 19-vuotias oli itselleni liian wanha. Parikymppisenä olisin sietänyt ehkä jopa 5-6 vuoden ikäeron. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CeDell Davis

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Jumala armahtakoon.
Kiitos! Nythän mä voin tehdä mitä vaan!!
küllküll

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:1) W.A.S.P. I Wanna Be Somebody
2) Commando
3) En
1) Vaikea valinta. Joko "Bring You Daughter (To The Slaughter)", "Night Prowler" tai "He's Back (The Man Behind The Mask)"
2) "Friday The 13th - koko sarja"
3) Minulla ei ole vanhempia - enää :twisted:
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti: Kun olin 15-vee niin jo 19-vuotias oli itselleni liian wanha. Parikymppisenä olisin sietänyt ehkä jopa 5-6 vuoden ikäeron. 8)
Ja nyt menee mitä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti: Ja nyt menee mitä?
No nythän sitä ei voi tietty enää olla liian ronkeli ja alkaa pelkällä iällä turhan tarkasti rajaamaan. Riippuu kuinka pahasti on aiemmassa käytössä kulunut! :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Demistä:

"Ei tolle noiden keskustelulle voi muuta kuin nauraa. :D :D Toivottavasti musta ei tule koskaan tollasta kun mä saavutan saman ikäluokan."

Tuossa tarkoitetaan muitakin kuin minua. No, pissikset on tymii!!1111

http://demi.fi/keskustelut/816970/keski ... -fi-auml-d
Viimeksi muokannut Gat, 25.05.2011 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hyi helvetti mua alko oksettaa just kun rupesin miettii että jotku 15-vee demipissikset käy täällä kattelee mun bodauskuvii galleriasta ja kuvittelemassa ittensä harrastamaan seksiä mun kanssa.

DDDDDD': YÖÖÖK ASDFyrjö!
Demi
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 25.05.2011 16:09

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Demi »

Harmitti niin paljon, kun ei minun mielipiteitä ollu tuossa keskustelussa, että piti äkkiä rekisteröityä tänne.

Mielipide 1. 40-vuotiaissa miehissä on monia hottiksia <3 AH !

Kysymys 1. Mitä helvettiä teet demi.fin sivuilla?

Toteamus 1. Demissä liikkuu paljon yli 18-vuotiaita

Ps. Määritelkää pissis :)

TERVEISIÄ KAIKILLE YLI 40-VUOTIAILLE HOTTIS-SEDILLE JA KOMEILLE JULKKIKSILLE ;---)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Demi kirjoitti: TERVEISIÄ KAIKILLE YLI 40-VUOTIAILLE HOTTIS-SEDILLE JA KOMEILLE JULKKIKSILLE ;---)
Sinua saattais sitten kiinnostaa tämän ketjun aloittaja. On ainakin yli 40 :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Demi kirjoitti: Kysymys 1. Mitä helvettiä teet demi.fin sivuilla?
No ei siellä muut täältä liene käyneet kuin minä. Ja minäkin tosi harvoin , muutaman kerran vuodessa. Miten lienen löytänyt, en muista. Ei todellakaan tule mieleen sinne itse kirjoittaa saati vongata ketään.

Tuota Demin ketjua käytin vain perusteluna oman ikäkriisini kanssa. Suhteuttaen kolmekymppisiin naisiin.

Demin lukemisen syynä, että onhan se niin helvetin huvittavaa juttua vaikkei pissikset itse sitä tajuu tai juuri siksi. Ja että harvoin näkee noin estotonta naisten tai tyttöjen kesken -juttua. Aikuisemmat naiset ymmärtää laittaa jonkun sensuurin juttuihinsa, Demissä taas hyvässä ja pelkäänpä pahassakin niitä aitoja nuorten naisten "ajatuksia".
Demi kirjoitti: TERVEISIÄ KAIKILLE YLI 40-VUOTIAILLE HOTTIS-SEDILLE JA KOMEILLE JULKKIKSILLE ;---)
ASIAA!!111

"Pissiksen" saa joku muu määritellä, ehkä joku nainen täällä paremmin?
pissis

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja pissis »

[quote="Manaaja"]Hyi helvetti mua alko oksettaa just kun rupesin miettii että jotku 15-vee demipissikset käy täällä kattelee mun bodauskuvii galleriasta ja kuvittelemassa ittensä harrastamaan seksiä mun kanssa.

DDDDDD': YÖÖÖK ASDFyrjö![/quote]

voin kertoa että ketään ei varmaan kiinnosta kuvitella seksiä sun kanssas!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kiinnostaisko opetella quoten salat, Gat auttaa kuudestilaukeavalla lemmen työkalullaan varmasti sinut oikeuden tielle.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

pissis kirjoitti:voin kertoa että ketään ei varmaan kiinnosta kuvitella seksiä sun kanssas!
Voin kertoa että huonostihan se onnistuisikin jos toisella on nukkumaanmenoaika iltayhdeksältä.
pappafiili
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 25.05.2011 17:26

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja pappafiili »

Moi. Löysin tän keskustelun demistä, ja on ihan pakko nyt kysyy että oliko aloittaja nyt ihan tosissaan? Luuletko saavas pillua 30 vuotiailta tutustumalla "13-vuotiaiden pissisten" "naiseuden mysteerioihin"? Ja otatteko täällä kaikki oikeesti demin noin tosissanne? Ei kukaan demittäjäkään oikeesti ota niitä juttuja siellä tosissaan, ihan vaan tiedoks. Suurin osa niistä keskusteluista siellä on täysin läppiä.

Ja jos joku nuori sanoo jotain vanhaa miestä seksikkääks, se ei välttämättä tarkota et ihan "himoais" vanhoja miehiä. Varsinkaan jos se on sanottu demi.fissä. Ja oon melko varma et niitä nuoria tyttöjä, jotka vois oikeesti kiinnostuu vanhuksista, on ihan yhtä vähän kun niitä vanhuksia, jotka vois niitä nuoria kiinnostaa.

Toivon et tää oli selvää jo ennen kun sanoin tän. Hyvät päivänjatkot!
AngryBird

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

pappafiili kirjoitti: Toivon et tää oli selvää jo ennen kun sanoin tän.
(kaikille muille erittäin selvää paitsi nimenomaan aloittajalle)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Gat »

pappafiili kirjoitti:Moi. Löysin tän keskustelun demistä, ja on ihan pakko nyt kysyy että oliko aloittaja nyt ihan tosissaan? Luuletko saavas pillua 30 vuotiailta tutustumalla "13-vuotiaiden pissisten" "naiseuden mysteerioihin"?
Onhan siellä paljon vanhempiakin kuin 13-vuotiaita.

Mutta kysymykseesi: Laupias Taivas, en usko oppivani Demin pissaliisojen jutuista keinoja aikuisten naisten heruttamiseen.

Tuon Demin ketjun esilletuonti oli ihan rajoitetussa tarkoituksessa: Minulla on ymmärrettävästi ikäkriisi, vaikka tunnen itseni vielä ainakin henkisesti nuoreksi. Ei ole vaimoa eikä lapsia. Ja sitten nimenomaan täällä Kitinässä ovat jotain kolmekymppiset pilkanneet minua, että mun ikäinen ei saisi haaveillakaan kuin vaihdevuodet ylittäneistä akoista. Mikä on pirun outoa tämmöselle joka haluisi jopa perheen.

Sikäli tuo Demin keskustelu ilahdutti, että jos kerran teinitytöt teoriassa haluavat "sillai" minuakin vanhempia miehiä... ja olkoonkin että enimmäkseen julkkiksia.. niin ainakaan se ikä sinänsä ei tee heistä FYYSISESTI kelpaamattomia nuorille (siis minua nuoremmille) naisille ja heidän heh, seksuaalisille tarpeilleen :D

..joten ehkä minullakin on toivoa sanotaan kolmekymppisten naisten suhteen kelpaamisessa, kun kerran en ole kaliiperia Timo Soini :D

No joo, O.K Onhan tuo Demi kurkistusikkuna tyttöjen keskinäisiin juttuihin. Jotka yllättäen onkin paljon raadollisempia kuin virallinen runotyttö-imagonsa. Tietty aikuiset naiset eivät ole murkkuja, mutta ehkä tuo antaa realiteetin tajua myös aikuisten naisten psyyken ymmärtämiseen. Kuten tämä Kitinä paremminkin. Ei miehet näitä muuten tiedä.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Lilo kirjoitti:
Kun olin 15-vee niin jo 19-vuotias oli itselleni liian wanha. Parikymppisenä olisin sietänyt ehkä jopa 5-6 vuoden ikäeron. 8)
Jaa. Kun mä olin 11-vuotias, ihastuin yhteen 17-vuotiaaseen poikaan. Ja 16-vuotiaana johonkin ~30-vuotiaaseen mieheen. Ei ollut kummankaan kanssa sutinaa tai mitään, mutta ihastuminen oli selkeää.

Kyllähän sen ikäeron tajusi, mutta ei sillä ollut väliä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pelastus! Nuoret naiset haluavat vanhoja herroja sillai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Joo-o, kyllähän sitä varmaan _ihastui_ vanhempiinkin. Sillai ajatuksen tasolla. Mutta kun sitten yllättäen sellanen 19-vee pienessä pierussa alkoikin heruttaa, se tuntui lähinnä limaiselta.

No, olin toki siveä pihtari.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin