Panojen ammattijakauma

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Dave

Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tästä

http://kitina.net/viewtopic.php?t=9343& ... c&start=50

tuli tällainen mieleen.

Mullahan paneskelusta on jo niin kauan, että olen kohta uusioneitsyt, mutta jos muistelisin aikaa, kun takatukat olivat pitkiä ja olkatoppaukset leveitä, niin seuraavaa:

Eniten tietysti opiskelijoita.

Mutta seuraavaksi tietysti lääketieteen kandeja. Kolme kappaletta.

Ps. kitinä drinking gamen sääntöjen mukaan tässä vaiheessa saa ottaa huikan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No eipä ole tullut ammatteja kyseltyä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tylsästi, opiskelijoita jonnin verran. Rahasijalle pääsee myös kollegat :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja annepa »

Taiteilijoita ja insinöörejä sekä taiteilijaopiskelijoita tai insinööriopiskelijoita. Viimeisimpänä ja toivottavasti myös viimeisenä insinööri. YLLÄTYS!!11 O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:No eipä ole tullut ammatteja kyseltyä...
:D

Aika vähälle on juttelut jääneet sitten. Eiks se nyt vähän sellaista perus smal talkia ole mitä tekee..
AngryBird

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Sekalaisia käytännön ammatteja (mm. huonekalupuuseppä, automaalari jne).
Pari poliisia, palomies ja sotilasammattihenkilö mahtuu myös joukkoon. Ja yksi insinööri. :D

edit. Molemmilla poliiseilla oli järkyttävän pikkuruinen pippeli. :shock:
Viimeksi muokannut AngryBird, 21.04.2011 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bruce Willisika

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Aika vähälle on juttelut jääneet sitten. Eiks se nyt vähän sellaista perus smal talkia ole mitä tekee..
Ei naisia kiinnosta lässyttäminen, ne haluaa vaan panemaan. Ne siat.

Hajonta on liian suuri ja kausia takana liikaa, jotta muistaisin kaikki alkiot saati pystyisin niistä hahmottamaan jonkin jakauman. Opiskelijat tai sairaanhoitajat kuitenkin varmaan muodostavat tilaston moodin.
Dave

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:Sekalaisia käytännön ammatteja (mm. huonekalupuuseppä, automaalari jne).
Pari poliisia, palomies ja sotilasammattihenkilö mahtuu myös joukkoon. Ja yksi insinööri. :D

edit. Molemmilla poliiseilla oli järkyttävän pikkuruinen pippeli. :shock:
:D Keittiötsygologia selkeesti selittää koko homman. Täytyy muistaa kysyä tästä, jos saan sakot bussikaistalla-ajosta.
So Hard

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Opiskelijoita on melkein kaikki. Ei erityisen yllättäen aikuisiällä on ollut eniten tyrkyllä kollegoja, mutta en syö kuormasta.

Mutta ketä hemmettiä kiinnostaa mitä partneri tekee duuniksi? Jos efektit on kohdallaan ja kemiat pelaa, ihan sama vaikka olisi lääketehtaan koekaniini.
Bruce Willisika

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

AngryBird kirjoitti:Ja yksi insinööri. :D

edit. Molemmilla poliiseilla oli järkyttävän pikkuruinen pippeli. :shock:
Insinööreillä tuo on ammattivaatimus. Omanikin alkoi kasvamaan heti, kun lopetin lupaavan urani insinöörinä.
So Hard

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Sekalaisia käytännön ammatteja (mm. huonekalupuuseppä, automaalari jne).
Pari poliisia, palomies ja sotilasammattihenkilö mahtuu myös joukkoon. Ja yksi insinööri. :D

edit. Molemmilla poliiseilla oli järkyttävän pikkuruinen pippeli. :shock:
:D Keittiötsygologia selkeesti selittää koko homman. Täytyy muistaa kysyä tästä, jos saan sakot bussikaistalla-ajosta.
Kun puolihomonkuvatus lääkärisetä alkaa kyselemään poliisimieheltä pampun kokoa, on päivänselvää että pamppua tulee jompaan kumpaan päähän!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Opiskelijoita on melkein kaikki. Ei erityisen yllättäen aikuisiällä on ollut eniten tyrkyllä kollegoja, mutta en syö kuormasta.
Opiskelijoissa pysyminen onkin ammatillisesti ihan fiksu linjaus.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Mutta ketä hemmettiä kiinnostaa mitä partneri tekee duuniksi? Jos efektit on kohdallaan ja kemiat pelaa, ihan sama vaikka olisi lääketehtaan koekaniini.
Niin, pelimies ei kysele vaan panee. Panee. Itse en oppinut koskaan olemaan kovin suoraviivainen, ilmeisesti itsetunnon puutetta, vaan kyllä siinä aina joutui polttamaan ruutia epäoleelliseen, kuten kysymään piereskeletkö vallan paljon, jos rouhasen takaapäin? Joskus heikkona hetkenä tullut työstäkin kysyttyä, muistelisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mutta ketä hemmettiä kiinnostaa mitä partneri tekee duuniksi? Jos efektit on kohdallaan ja kemiat pelaa, ihan sama vaikka olisi lääketehtaan koekaniini.
Niin, pelimies ei kysele vaan panee. Panee. Itse en oppinut koskaan olemaan kovin suoraviivainen, ilmeisesti itsetunnon puutetta, vaan kyllä siinä aina joutui polttamaan ruutia epäoleelliseen, kuten kysymään piereskeletkö vallan paljon, jos rouhasen takaapäin? Joskus heikkona hetkenä tullut työstäkin kysyttyä, muistelisin.
Ihan homoa tollanen juttelu. Kiinni vaan!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:Opiskelijoissa pysyminen onkin ammatillisesti ihan fiksu linjaus.
Hedonistisessa mielessä myös mainio veto: kireetä tiedekuntatussua, joka ei edes haise, kuten vanhemman naisen karvainen ja rähmäinen vittu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei vaan voi muistaa tai tietää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Opiskelijoita, opettajia, taiteilija, urheilija(!), poliisi, hoitsu, lääkäri, talousnaisia ja joskus aikanaan kuormasta syöty.
Ei ole tullut kysyttyä ammattia, jollei muuten ole tullut ilmi.
Tolla poliisilla kans oli pieni tai ainakin piukka! Joo, ja sillä ei ollut luomupamppua jos se nyt jotain kiinnostaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Eiks se nyt vähän sellaista perus smal talkia ole mitä tekee..
No ootas, mä vähän funtsin...
Varusmies (en kysynyt arvoa tarkemmin!!), soitto-oppilas (=muusikko), opiskelija, jokunen insinööri/insinööriopiskelija/nörtti, pari poliisia, pari brankkaria, talokauppias, kiinteistönväittäjä, yrittäjä, DJ, ravintolapäällikkö, ***johtaja...

Yhdeltä on jäänyt ammatti selvittämättä :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:Taiteilijoita ja insinöörejä sekä taiteilijaopiskelijoita tai insinööriopiskelijoita.
Mielenkiintoinen jakauma :)

Eiks noi oo vähän niinq Gaussin käyrän eri päistä?
RP

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja RP »

Suurin osa panoistani on ollut insinöörejä/insinööriopiskelijoita. Dippainsinöörejä taitaa olla eniten, sitten muutama tavallinen inssi ja pari tohtoriakin mahtuu insinöörikokoelmaani.

Fetissinsä kullakin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti:
annepa kirjoitti:Taiteilijoita ja insinöörejä sekä taiteilijaopiskelijoita tai insinööriopiskelijoita.
Mielenkiintoinen jakauma :)

Eiks noi oo vähän niinq Gaussin käyrän eri päistä?
No en tiä, mut mustahan piti tulla taiteilija mut tulikin insinööri. Että ehkä tämä selittää.... No on kai niitä satunnaisesti muitakin ollut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taaksepäin mentäessä summittaisesti jotenkin näin:

- Työtön
- Ärräntäti
- Joku sihteeri/kk-opiskelija muistaakseni
- Korporaatiojurristi
- Eläintenhoitaja/ärräntäti
- Lähihoitaja/kk-opiskelija

Hirveästi joutuu pinnistelemään että muistaisi asioita edes vuoden taaksepäin, joten eiköhän tämä ollut tässä.
Dave

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:Taaksepäin mentäessä summittaisesti jotenkin näin:

- Työtön
- Ärräntäti
- Joku sihteeri/kk-opiskelija muistaakseni
- Korporaatiojurristi
- Eläintenhoitaja/ärräntäti
- Lähihoitaja/kk-opiskelija

Hirveästi joutuu pinnistelemään että muistaisi asioita edes vuoden taaksepäin, joten eiköhän tämä ollut tässä.
Oliks nää tässä kuussa?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

eh... pari tavan duunaria (toimistoheppuja) ja yksi inssi. Oman alan immeisiä ei listalta löydy, sillä oletan miespuoleiset sellaiset tylsiksi petikavereiksi :roll: .
küllküll

Re: Panojen ammattijakauma

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Onhan noita kaikenlaisia ammatinharjoittajia ollut. Oikeastaan ainoa kerta kun ammatti jäi itse ihmistä paremmin mieleen oli eräskin diakonissa. Aamun valjettua lähti katolisen katumuksen vallassa rukouksia ja kirouksia sopotellen, vaikka yön pimeinä tunteina oli täysin leikissä mukana. Minä olin kuulemma sielunvihollisen hahmossa hänet vietellyt. Uskiksilla on kyllä kätevä tapa vapauttaa itsensä kaikesta vastuusta. "Mephistoteles made me do it, I'm innocent!"

Oven pamahdettua kiinni katumusharjoituksiin kiirehtineen pikku siskosen jälkeen pällistelin hyvän tovin turpaani vessan peilistä. Sarvia ei näkynyt.
Vastaa Viestiin