Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja:

Nännini eivät nöpötä koskaan
0
Ei ääniä
Nännini nöpöttävät seksuaalisesta kiihoituksesta
0
Ei ääniä
Nännini nöpöttävät muusta ärsykkeestä (kylmä, muu?)
0
Ei ääniä
Nännini nöpöttävät sekä seksuaalisesta kiihoituksesta että muusta ärsykkeestä
2
50%
Nännini nöpöttävät aina
2
50%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Naiseuden mysteerio- sarjassani:
Eilen tiistaina näytettiin Livillä ties monettako kertaa uusintana brittidokumentti "Tissikateus".

Siinä esiteltiin naisia, joilla mielestään oli ongelmatissit. Liian isoja, liian pieniä, roikkuvia, eriparisia. Paljaita tissejä näytettiin riittävästi, osa IMHO ihan kivoja.

Ainoa joka ei paljastanut tissejään oli ohjelman viehättävä juontajamisu. Se on väärin, hänen vaikuttivat just oikean kokoisilta ja terhakkaan pystyiltä.

Tuo kertoi kuitenkin, että ongelmansa on "permanently erect nipples" ja se nolottaa häntä kovin. Demonstroi näyttämällä pystytisujaan ensin toppaamattomissa rintsikoissa. Nännit näkyivät ihkusti. Sitten veti päälle topin, ja nännit edelleen töröttivät sekä rintsikoiden että paidankin läpi kivasti! Vasta kun toisen rintsikkakupin alle työnsi liimattavan toppauksen, sen tissin nänni ei enää näkynyt.

Ja tuo on ongelma siis miten? Oikeastaan noin hyvätissisiltä ja nänninöpöttäviltä naisilta pitäisi kieltää ritsikoiden käyttö kokonaan.

Krhhmm.. itse kyselyyn: Kitinän nainen, missä olosuhteissa nännisi nöpöttävät eli erektoituvat, vai tekevätkö sitä ollenkaan?
Ja miten suhtaudutte mahdolliseen nöpötykseenne eri tilanteissa? Voiko se nolottaakin?

Vaihtoehdot:

Olen nainen ja:
Nännini eivät nöpötä koskaan
Nännini nöpöttävät seksuaalisesta kiihoituksesta
Nännini nöpöttävät muusta psykofyysisestä ärsykkeestä (kylmä, muu?)
Nännini nöpöttävät sekä seksuaalisesta kiihoituksesta että muusta psykofyysisestä ärsykkeestä
Nännini nöpöttävät aina
So Hard

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Olen mies ja ihmettelen että mitä ihmettä sä oikein näistä gallupeistasi saat? Runkkumatskua? Teoreettista dynamiittipanomiehisyyttä? Huomiota?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Olen mies ja ihmettelen että mitä ihmettä sä oikein näistä gallupeistasi saat? Runkkumatskua? Teoreettista dynamiittipanomiehisyyttä? Huomiota?
En minä vaan tiedä. Vaatisi vuosien psykoterapian. Arvaan että pientä, mutta ei runkille asti, stimuloivaa tietoa naisten vartalosta ja seksikäyttäytymisestä. Lisäksi naiset itsekin miettivät näitä, tuon alussa sanomani ohjelman juontajamisukin.
So Hard

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Lisäksi naiset itsekin miettivät näitä, tuon alussa sanomani ohjelman juontajamisukin.
Luulen, että naiset miettivät merkittävästi vähemmän niitä asioita joita sinä näyt miettivän kaiken aikaa. Suositan kenttätutkimuksia galluppien sijaan.
AngryBird

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Gat kirjoitti: Lisäksi naiset itsekin miettivät näitä
Romahdutanko nyt maailmasi kun kerron, että en ole _ikinä_ miettinyt nännejäni tai kenenkään muunkaan nännejä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja Gat »

AngryBird kirjoitti:
Gat kirjoitti: Lisäksi naiset itsekin miettivät näitä
Romahdutanko nyt maailmasi kun kerron, että en ole _ikinä_ miettinyt nännejäni tai kenenkään muunkaan nännejä.
Voi voi. Mutta ei hätää!
*miettii Angrybirdin nännejä*
So Hard

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:*miettii Angrybirdin nännejä*
Mieti ennemmin sitä, että oot vissiin miettinyt homoboyn nännejä silloin kun se esiintyi sulle naisena.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:*miettii Angrybirdin nännejä*
Mieti ennemmin sitä, että oot vissiin miettinyt homoboyn nännejä silloin kun se esiintyi sulle naisena.
Paha nakki. En sentään pyytänyt alastonkuvaa enkä suoraan ehdotellut seksiaktia.

Muuten aikaisempaasi, että teoriassa, jos ei ole psykofyysisiltä luonnonlahjoiltaan synnynnäisesti panomies, niin teoriassa, turhaa toivoen, onhan se teoriassa hyvä nilistää internetistä teoreettista tietoa naisen seksuaalisuudesta toivoen että teoriassa voisi sitä käyttää. Niiku vaihvihkaa, ei suoraan sanoen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinämisujen tisujen nänninnöpötystilanteet?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hmmm.. Googletin "permanently erect nipples", ja löytyy asiaa paljon.
http://tinyurl.com/6c6d8qv
Yleismaailmallinen ilmiö.
Kysellään mistä johtuu. Halutaan päästä siitä eroon, varsinkin miehet. Ymmärrän, sellainen olisi homoa. Sopii toki naisille. Kysellään myös miten sellaiset saa.
Vastaa Viestiin