Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mutta eikös ole kumma kaupunki? Varsinkin tämä Päiviönsaari on kuollut eikä ole enää edes keskusta, ja silti noihin maanpäällisiin baarihelvetteihin kömpii väkeä ja ne saavatkin.
Kumma kaupunki? Eikös tuo nyt ole aika perusmeininkiä missä tahansa pienessä kaupungissa? Ihan nätti kylähän se on, varsinkin näin kesäisin, ja kyllä mä voisin sopeutua hyvinkin asumaan johonkin tollaseen paikkaan. Itse asiassa kaveri just kosiskeli ostamaan kämppää naapuristaan sieltä Taipaleesta, mutta taitaa nyt kuitenkin jäädä väliin.

Enemmän mä tykkään kuitenkin tommosista vähän pienemmistä yhteisöistä (sieltä saa helpommin pillua, he he), kuin näistä isoista kaupungeista joissa juuri kukaan ei tunne juuri ketään vastaantulijaa. Ja siis siitäkin huolimatta, että olen elänyt 32-vuotisesta elämästäni ainoastaan 5 vuotta muualla kuin Suomen kahdessa suurimmassa kaupungissa.
Viikonloppuna toki ikkunani alta puistosta kuului hirveää juopuneiden huutoa ja hoilausta. Sinäkö se olit? Tunnusta heti!
Jos sillä juopuneella hoilaajalla oli nuori pystytisuinen blondi kainalossa, niin saatoin ollakin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Mitäs soittelit?
Kaikkea neekerihumppa-listahittipaskaa.
Ush, otan osaa :I

Pitäis itekin alkaa jotain settiä koostaan kasaan, kavereiden firma myydään ja pitäis siel läksiäisis jotku setit pyöräyttää. Viimeksi oli siellä juhlat niin päädyin seisomaan 7 tuntia tiskin takana melkein yhtä huutoa.

Ei siinä, oli hiton hauskaa soitella isolla kirjolla soundia. Aloitin balkan-beatseillä, siit räpin kautta breaksiin, vähä dubsteppii ja viimiset 5h psykeä kaikissa eri muodoissa..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Menee aina vaan enemmän offtopiciksi, mutta masokistista nautintoa saadakseni en malta olla kysymättä. Miten vitussa sinä Manaaja sait DJ-keikan? Tietääkseni et ole edes muusikko etkä julkkiskaan.

Onko tässä nyt sama kuin Soundin jutun mukaan pikkukylässä
60-luvulla sai tuvan täyteen, kun iltamien mainokseen laittoi: "Levyjä soittaa helsinkiläinen talonmies!" Paino "helsinkiläisessä". Oliko nyt että "Levyjä soittaa HELSINKILÄINEN catering-yrittäjä"? :D

Joo, onhan tällä kesäisin nättiä, mutta se muutos että tehtaat sulkeutuu ja kadut on kuin neutronipommin jäljiltä. Jopa Orimattilassa on enemmän eloa vaikka pienempi ja rumempi paikka on. Ennen Varkauskin oli eloisampi.
Manaaja

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Menee aina vaan enemmän offtopiciksi, mutta masokistista nautintoa saadakseni en malta olla kysymättä. Miten vitussa sinä Manaaja sait DJ-keikan? Tietääkseni et ole edes muusikko etkä julkkiskaan.
Kyseessä nyt oli ihan yksityiset häät, edelleen, ja käyttäisin pikemminkin sanaa "jouduin" kuin "sain". En saanut mitään rahallista korvausta, päin vastoin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Suvinen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: En saanut mitään rahallista korvausta, päin vastoin.
Pistikö ne sut illan lopuksi maksamaan korvauksia soitosta?
Joo, sen piti pumppaa morsianta kun sulhanen sammui.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:Miten vitussa sinä Manaaja sait DJ-keikan? Tietääkseni et ole edes muusikko etkä julkkiskaan.
Ei tarvi olla muusikko, tai julkkis, että Dj-keikkaa voi veivaa. Tarvii vaan treenaa, treenaa ja treenaa. Niin ja tietty hoitaa selektio, jota kehtaa soittaa ja se toimii siellä minne pyydetään soittamaan.

Itseäni on pyydetty ties mihin kissanristiäisiin soittamaan, mutta olen kieltäytynyt kunniasta, koska tykkään soittaa soundia " jonka takana kehtaan seistä", eli ei rnb-pyllynketkutusta meikän dekeistä ole tulossa.

Tosin, jos aikoisi leipää tuoda pöytään, niin tuo asenne olisi ihan väärä. Tai riippuu vähän, onhan noita DJ:tä jotka soittelee vaan musaa mistä itse diggailee, mutta siellä leivän tuonti soittamalla on hitosti isompi sarka mitä "elävä jukeboxina" baarin nurkassa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Enemmän mä tykkään kuitenkin tommosista vähän pienemmistä yhteisöistä (sieltä saa helpommin pillua, he he), kuin näistä isoista kaupungeista joissa juuri kukaan ei tunne juuri ketään vastaantulijaa. Ja siis siitäkin huolimatta, että olen elänyt 32-vuotisesta elämästäni ainoastaan 5 vuotta muualla kuin Suomen kahdessa suurimmassa kaupungissa.
Mä tas suurimman osan elämästäni maalla asuneena vaihtaisin tuon sanaparin muotoon "siksi että". Sä et vaan tiedä millaista paskaa on elää yhteisössä, jossa kaikki tietävät tai luulevat tietävänsä toistensa asiat, juorut kulkevat väistämättä tosiasioina, kerran saatu leima ei katoa vuosikymmenissäkään ja kaikkien pennut seurustelevat keskenään niin kauan, kunnes joku pamahtaa paksuksi ja menevät sitten naimisiin hokien, kuinka ovat aina rakastaneet juuri toisiaan ja oi kun kumma kun se oikea löytyikin juuri kotikylältä.

Mä olen enemmän kuin tyytyväinen siihen, etten tunne vastaantulijoita. Siinä vaiheessa kun naapurit alkavat jutustella rapussa on aika muuttaa.
Asiaa, Suvinen. Ja noin iäkkäät vanhempanikin ovat sanoneet, muuteltuaan nuorina maalta molemmat Helsinkiin ja sitten Tampereelle. Minulla epäonni, että päätyivät Varkauteen. Isossa kaupungissa on hienoa juuri se, että kukaan vastaantulija ei välttämättä tunne eikä ole koko aikaa tarkkailun alaisena. Minähän nyt en 10 vuotta Helsingissä asuessani saanut pillua, kun en huomannut kysyä, mutta luulisi senkin olevan helpompaa. Epätoivoisilla yrityksilläni Varkauden baareissa kun on aina käynyt, että se porukka tuntee toisensa jo lastentarhasta, minä taas eristäytyvänä ja muualla asuneena en tunne ketään. Joten jos vahingossa Varkaudessa olen päässyt baarivosua puhuttelemaan, aina tulee se naiselle lapsuudesta asti tuttu paperityömies Rane, ne halaa, ja sitten ne lähtee panemaan. Ei siihen väliin pääse.

Niin ja mainittakoon että kun nettitreffejä harrastin, kaikki oli vähintään 80-200 kilometrin päässä, koska Varkaudessa niitä ei ollut. Melkoinen este casuaalin tapailuun tai saantiin jos ei heti kellistä, ja minähän en.
Manaaja

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat ja Suvinen, mun on vähän vaikea ottaa teidän mielipiteitänne minään kovinkaan faktuaalisena kuvana tosielämästä, kun tuntuu että teillä molemmilla on vähän niinkuin sellainen psyykkinen vaihe elämässänne, että mikä tahansa ulkopuolinen asia jos olisi toisin, se ei voisi ainakaan huonontaa elämänlaatuanne, vaikkakaan todellisuudessa asiat eivät todennäköisesti muuttuisi miksikään, tai ei ainakaan parempaan suuntaan.

Gattis, sulla on ollut sun Helsinkivuotesi, ja silti itket että saamattomuutesi täytyy johtua vähintään paikkakunnasta, "kun et tunne". Mitä vittua oikeasti? En mäkään tunne sieltä ihmisiä sinne muuttanutta parasta kaveriani lukuunottamatta. Silti jos on vähänkään sosiaalista kapasiteettia niin juttuihin pääsee heti mukaan, tytöt tykkää, ja tuntuvat olevan monesti huomattavastikin maanläheisempiä ja avomielisempiä kuin runsaudenpulasta sokeutuneet PK-seutulaiset.

Turhaa vitun nillinpaskaa. Oot sosiaalisesti onneton runkkari, etkä sä itseäs karkuun pääse muualle muuttamalla. Se vitun kypäräpäinen pullo-masakin joka siellä pyörii saa varmasti enemmän pillua kuin sinä, vaikka asuu samassa kylässä, ja vaikka on retardi. Koska se sentään kykenee jonkunlaiseen kommunikointiin ulkopuolisten kanssa.
Viimeksi muokannut Manaaja, 19.07.2011 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:
Gattis, sulla on ollut sun Helsinkivuotesi, ja silti itket että saamattomuutesi täytyy johtua vähintään paikkakunnasta, "kun et tunne". Mitä vittua oikeasti? En mäkään tunne sieltä ihmisiä sinne muuttanutta parasta kaveriani lukuunottamatta. Silti jos on vähänkään sosiaalista kapasiteettia niin juttuihin pääsee heti mukaan, tytöt tykkää, ja tuntuvat olevan monesti huomattavastikin maanläheisempiä ja avomielisempiä kuin runsaudenpulasta sokeutuneet PK-seutulaiset.
Allekirjoitan. 16veenä kun lapista kamppeeni tänne raahasin, näin vain mahdollisuuksia mahdollisuuksien perään. Ja kyllähän niitä peittoja tuli sitten heiluteltuakin, mutta paljon muutakin tehtyä, kun tämä lokaatio mahdollistaa vaikka mitä puuhastelua, jos vaan menee ja uskaltaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kun pienessä yhteisössä ongelma ei ole, että minä en tunne heitä. Parempi niin. Mitä vähemmän ihmisistä tiedän, sitä paremmin heitä siedän. vaikka olen perseestä itsekin omalla tavallani. Vaan ongelma on niin, että pienessä kaupungissa kaikki jo tuntevat toisensa, mutta kukaan ei tunne minua. Baareissa kaveripiirejä, jotka arvattavasti ristiinnussii. Mun psyykellä on mahdotonta kiilata sinne skoraamaan, tai jos olen yritellyt, ihan oikeasti kyllä se naiselle lapsuudesta asti tuttu jätkä tulee, käpälöi ja panee. Tietty jos olisi Manaajan Elviskarisma, niin ehkäpä sitä ulkopuolisuutta voisi käyttää, mutta mulla ei ole sitä mojoa.

Ja sitten tosiaan nettitreffit, joihin olen jo liian vanha kuten baareihinkin... niin niitä löytyi vain tosi kaukaa Varkaudesta, jonne olin silloin juuttunut taas. Aika vaikeeta, pitäisi heti tehdä vaikutus ja skorettaa, ei voi niin vain ajaa uudestaan Ouluun, Helsinkiin tai Tampereelle tai edes Kuopioon, Mikkeliin tai Jyväskylään. Yleensä ne jäi kahvitteluun, jotkut armosta yövyttivätkin minua, mutta enhän mää uskaltanut kosketella..

Helsinki joo.. olinhan minä silloinkin laiha ja ruma mutantti, vaikka nuorempi, mutta myöskään ei koskaan tajunnut, että baareissa pokataan misuja. Luulin, että siellä vain juodaan kaljaa, jota tulikin hillityssä neitsytmiesporukassa harrastettua.

Mun pitäisi eristäytyä. Orimattilan taloni oli lapsena minulle turvasatama, mutta nyt alkaa tuntia että isosta pihasta huolimatta siinä on liikaa ihmisten silmien alla. Steinerhihhulien vajaamielissiirtolan tonttikin ihan kulmittain ja ramppaavat ohi koko ajan.

Edit: Onko Masallakin kontakteja Varkauteen? Ja saa täältä pillua? Mikä metropolis tää on? :shock:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja huima »

Ei muuta Gat kuin hommaamaan Ableton Live ja Launchpad ( http://www.ableton.com/launchpad ) -- ja sitten tekemään livenä tällaista:



Skrillex muuten on Abletonin käyttäjä ja videoissa näkyy Launchpadi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

huima kirjoitti:Ei muuta Gat kuin hommaamaan Ableton Live ja Launchpad ( http://www.ableton.com/launchpad ) -- ja sitten tekemään livenä tällaista:



Skrillex muuten on Abletonin käyttäjä ja videoissa näkyy Launchpadi.
Wow, ollu saakelin kova homma leikkoo noi samplet, efektoida, tunettaa ja beatsynkkaa kasaan toi homma. On kyll valinnut oikean työkalun toimiinsa

Ableton <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mihin tarvitsisin noita leluja?
Minullahan on Kawai WK-50 :D
90-luvun alun halvin lankku, jossa sentään on viisi oktaavia, hyvät samplet, rumpukone, midiliitäntä, ilotikku ja pieni sekvensserikin. Osaanko soittaa sitä? .. not professionally :D

Kuva
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:Mihin tarvitsisin noita leluja?
Minullahan on Kawai WK-50 :D
90-luvun alun halvin lankku, jossa sentään on viisi oktaavia, hyvät samplet, rumpukone, midiliitäntä, ilotikku ja pieni sekvensserikin. Osaanko soittaa sitä? .. not professionally :D

Kuva
LOL :D No, micro musaa tolla voi tehdä kyllä :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Mihin tarvitsisin noita leluja?
Minullahan on Kawai WK-50 :D
90-luvun alun halvin lankku, jossa sentään on viisi oktaavia, hyvät samplet, rumpukone, midiliitäntä, ilotikku ja pieni sekvensserikin. Osaanko soittaa sitä? .. not professionally :D
Jätkällä on ollut koko ajan pelit ja vehkeet, etkä ole osannut hyödyntää niitä saamiseen? What gives?

Onko tää nyt taas niitä juttuja, että vasta kuuskymppisenä uskallat tulla kaapista ulos ja mennä Rolfin kanssa tutustumaan itseesi? Eikun. Etkös sä ole jo kuuskyt?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

En ole ihan vielä viiskytkään, mutta siis hei, eihän kosketinsoittajat saa. Sen takia epätoivoissaan keksivät olallaroikutettavat kitarantapaiset keyboardit, mutta siltikin vain kitaristit saa tai siis basistit tietysti eniten.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:En ole ihan vielä viiskytkään, mutta siis hei, eihän kosketinsoittajat saa. Sen takia epätoivoissaan keksivät olallaroikutettavat kitarantapaiset keyboardit, mutta siltikin vain kitaristit saa tai siis basistit tietysti eniten.
Jätkä on ulkona pelistä as usual. Midi-guitar is the thing nao. Midi-guitar = kitara jolla voi lähettää midiä. Pendulumin päädudella on tollanen.

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:olallaroikutettavat kitarantapaiset keyboardit, mutta siltikin vain kitaristit saa tai siis basistit tietysti eniten.
Valitse aseesi. Olisi kyllä päräyttävää nähdä sinut livenä olallaroikutettavan kitarantapaisen keyboardin kanssa.

Voitte ottaa munaajan kanssa sellaisen moniottelun, jossa aluksi vedätte dj-kisan, sitten teleskooppipamppu vs. leuku ja lopuksi mano-a-mano munasillaan rasvattuna.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Haemaeraemies kirjoitti:
Ei tarvi olla muusikko, tai julkkis, että Dj-keikkaa voi veivaa. Tarvii vaan treenaa, treenaa ja treenaa.
Ei niin, onhan toi serkkukin (37 v. kundi) täällä Helsingissä toiminut DJ:nä. Eikä ole muusikko eikä julkkis. Kundilla on hirveästi levyjä, ehkä 1300 CD:tä ja vinyylejä jotain 600. Sitten vielä sinkkuja.

Mutta mitä ihmeen treenaaamista levyjen pyörittely vaatii?? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja huima »

Homeboy65 kirjoitti:Mutta mitä ihmeen treenaaamista levyjen pyörittely vaatii?? :?
Mistä näitä urpeloita oikein tulee?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Homeboy65 kirjoitti: Mutta mitä ihmeen treenaaamista levyjen pyörittely vaatii?? :?
No siis, jos ensin määritetään mitä tarkoitetaan levyjen pyörityksellä?

Perus discohittien soittaminen niin ettei miksausta tapahdu ei oo temppu eikä mikään. Perus 4x4 biittimiksaus taittuu kun treenaa.

Mutta, kun aletaan oikeasti koostamaan sektioita, tai soittamaan vaikkapa teknoa 4 levysoittimella, niin homma menee ihan erille leveleille.

Voisin vaikka demota hupiini mitä voi tehdä levysoittimella kun oikeasti osaa.

C2C on voittanut DMC Dj Tag team skaban joka kerta kun on osallistunut, enkä ihmettele miksi. Ukot siis soittaa levareiltaan about soitin per henkilö, taustavinyyliltä tulee metronomi joka pitää biitissä.



Sitten voi soitella tosin yssikseen 4 soittimella vaikka teknoa, jolloin siitä tulee kyllä taidetta.Sori kaamea laatu

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H3UiEqFOVJI[/youtube]

Ja loppukaneettina pitää sanoa, ettei tarvi olla teknisesti velho soittaakseen yleisöä isosti tanssittavaa settiä, jos on siis pelisilmää yleisön lukemiseen, kova selektio ja vähä soittotaitoa taskussa.

Mutta sitten on kans musiikkityylejä, joiden soittaminen on astetta vaikeampaa, kuten Drum & bass, breakbeat sekä mash-up henkinen miksailu, missä olemassa olevista tutuista kappeleista miksataan lennosta uusia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Haemaeraemies kirjoitti: Jätkä on ulkona pelistä as usual. Midi-guitar is the thing nao. Midi-guitar = kitara jolla voi lähettää midiä. Pendulumin päädudella on tollanen.
Eikös tuollainen "kitarasyntetisaattori" ollut jo Princellä 80-luvulla? Jotenkin rikkoo kitaran fyysisyyttä, vaikka toki tavan skittakin kuuluu ties minkä härpäkkeiden ja pedaalien läpi. Kuitenkaan Angus Young ei varmaan hyväksyisi!!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Jätkä on ulkona pelistä as usual. Midi-guitar is the thing nao. Midi-guitar = kitara jolla voi lähettää midiä. Pendulumin päädudella on tollanen.
Eikös tuollainen "kitarasyntetisaattori" ollut jo Princellä 80-luvulla? Jotenkin rikkoo kitaran fyysisyyttä, vaikka toki tavan skittakin kuuluu ties minkä härpäkkeiden ja pedaalien läpi. Kuitenkaan Angus Young ei varmaan hyväksyisi!!
Kitaran muotinen syna, vs kitara joka lähettää midiä. Know the difference. Tosin,voi olla että kiljuvalla identiteetti kriisisellä kääpiöllä oli tollanen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Gat »

No sillä nekrukääpiöllä oli nimenomaan kielet, ei koskettimet, eli just tollanen midikitara, ja muistan 80-luvulla tai 90-luvun alussa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on kauneinta/ihaninta/kiihottavinta mitä sinulle on...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:No sillä nekrukääpiöllä oli nimenomaan kielet, ei koskettimet, eli just tollanen midikitara, ja muistan 80-luvulla tai 90-luvun alussa.
MilliVanilli :P

Sori, oli pakko!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin