Grower vai shower

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumpi olet?

Olen grower
7
100%
Olen shower
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Grower vai shower

Viesti Kirjoittaja Bhven »

10 faktaa peniksestä


Kun tarkastellaan sitä huomion määrää, jonka mies keskittää vyön alapuolelle, voisi olettaa, että mies tietää paljon asioita omasta peniksestään. Tämä ei kuitenkaan ole yleensä totta. Mies tietää usein perusasioita, mutta Men's Health on nyt julkistanut uusia ja harvinaisempia faktoja, jotka voivat auttaa sinua.

1. Tupakointi lyhentää penistä sentillä. Erektio vaatii toimivan verenkierron, ja koska tupakointi huonontaa verenkiertoa, ei erektio ole pitkässä juoksussa yhtä jämäkkä kuin muilla.

2. Turvonnut eturauhanen voi aiheuttaa sekä erektiohäiriötä että ennenaikaisia siemensyöksyjä. Jos kärsit akuutisti jommasta kummasta vaivasta, käy tutkituttamassa eturauhasesi.

3. Keskimääräinen miehen orgasmi kestää kuusi sekuntia. Naisille vastaava kesto on 23 sekuntia. Siispä, jos naiset haluaisivat olla asiassa tasa-arvoisia, he tuottaisivat meille neljä orgasmia jokaista saamaansa kohden.

4. Vain joka neljässadas mies on tarpeeksi taipuisa antamaan itselleen oraalista tyydytystä. On kuitenkin todennäköistä, että kaikki 400 ovat joskus temppua yrittäneet.

5. On kahdenlaisia peniksiä. Osa on kasvajia (grower) ja osa on leuhkijoita (shower). Ensiksi mainitut ovat levossa normaalikokoisia tai pieniä, mutta erektiossa kasvavat moninkertaisiksi, kun taas jälkimmäinen näyttää isolta levossa, mutta ei juurikaan kasva erektiossa. Tästä eteenpäin suihkuvertailut voidaan siis jättää omaan arvoonsa.

6. Lehden mukaan keskimääräinen yhdyntä kestää mieheltä kysyttäessä kaksi minuuttia ja 50 sekuntia, kun taas naisten mielestä keskimääräinen aika on viisi ja puoli minuuttia. Mitä?

7. Koolla on väliä, mutta ei myytin mukaisessa merkityksessä, kertoo State University of New Yorkin tutkimus. Jos penis on hieman keskimääräistä pidempi, se yltää paremmin ”asettamaan siemennesteen”, niin hämmentävältä kuin se kuulostaakin.

8. Ahkerimmin penistään lienee käyttänyt (ei masturbaatioon) Tongan kuningas Fatefehi vuosina 1770-1784, jolloin kuningasta ”palveli” seitsemän neitsyttä päivässä – yhteensä 37 800 naista vuosien varrella.

9. Paremman näköisillä miehillä on parempaa spermaa. Espanjalaistutkimuksessa naisia pyydettiin valitsemaan kuvista parhaimman näköinen mies. Useimmiten naiset valitsivat miehen, jonka sperma oli parhaimman laatuista.

10. Penismurtuman yleisin syy on raivokas masturbointi. Olkaa varovaisia.


http://www.huoltamo.com/?page=0245489&id=0918623
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
AngryBird

Re: Grower vai shower

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bhven kirjoitti:jos naiset haluaisivat olla asiassa tasa-arvoisia, he tuottaisivat meille neljä orgasmia jokaista saamaansa kohden.
:roll:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Grower vai shower

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Fakin sexisti, unohdit kohdan "Olen nainen eikä minulla ole penistä, mutta haluan silti vastata."
Prepare for the worstest.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Grower vai shower

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nowaysis kirjoitti:Fakin sexisti, unohdit kohdan "Olen nainen eikä minulla ole penistä, mutta haluan silti vastata."
Just niin. Arvaa harmittaako, kun ei voi osallistua tähän kyselyyn :(
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Grower vai shower

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kreitsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Fakin sexisti, unohdit kohdan "Olen nainen eikä minulla ole penistä, mutta haluan silti vastata."
Just niin. Arvaa harmittaako, kun ei voi osallistua tähän kyselyyn :(
D'oh! :doh:
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Grower vai shower

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää taitaakin olla pienimunaisten kerho?

MNL ei varmaan näy täällä? ;)

Eikä ne erektiot aina ole samanlaisia.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin