Mies vs. värisevä apuväline

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen! Kumman kanssa tulet helpommin?

Tulen helpommin miehen kanssa
1
7%
Tulen helpommin värisevän apuvälineen kanssa
3
21%
Yhtä helposti tai epähelposti molempien kanssa
5
36%
En ole nainen / En osaa vastata / Niba
5
36%
 
Ääniä yhteensä: 14

Manaaja

Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tähän välinekeskusteluun viitaten. Tuletko helpommin värisevän apuvälineen vai miehen kanssa?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei väriseviä apuvälineitä eikä melonia tahi suurta kesäkurpitsaa.
Naiseen noita voisi käyttää, ehkä tota melonia lukuunottamatta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En voi vastata tähän, vaikka haluaisinkin. Mulla ei ole (vielä) kokemusta kuin miehestä, joten en voi verrata :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti:Tähän välinekeskusteluun viitaten. Tuletko helpommin värisevän apuvälineen vai miehen kanssa?
Oleellistahan ei ole millainen apuväline on, vaan kuka sitä käyttää ja miten. Itse käyttäjänä on sillä tavoin etulyöntiasemassa, että tietää tasan mikä toimii milläkin hetkellä, eikä tarvitse käyttää aikaa vastapuolen tuntemusten tulkitsemiseen.

Samoin pelkkä "mies" ei kerro ihan riittävästi siitä, mikä on tulemisen tai tulemattomuuden ennuste.

Jos on oikea fiilis, tähdet oikeassa asennossa, ei liikaa stressiä tai huolta ja osaava tyyppi (joko sen värisevän tai miehen puolelta) niin molemmilla yhtä helposti. Toisaalta taas jos tunnelma ei ole ihan huipussa, niin pelkkä tekninen taitavuus ei riitä tilanteen korjaamiseksi.
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:En voi vastata tähän, vaikka haluaisinkin. Mulla ei ole (vielä) kokemusta kuin miehestä, joten en voi verrata :(
Alkas olee pikkuhiljaa jo aika!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ilmeisesti, kun ei edes äskeinen kruisailu Kaivarissa tuottanut tulosta... :( On mulla listalla ollut vierailu Sin Cityssä, mut ku en mää kehtaa.... :oops:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Viimeks sitä niin selitettiin että kaivari on jo niin nähty...
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Eipäs. Tää oli niinku toinen kerta evör, kun siellä kävin. Ja ajelin molempiin suuntiin tällä kertaa :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En ymmärrä naisten intoa noihin patterileluihin. Kyllä mulle runkatessa käsi riittää. Tuntuisi hölmöltä käyttää jotain munankeitintä.
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Eipäs. Tää oli niinku toinen kerta evör, kun siellä kävin. Ja ajelin molempiin suuntiin tällä kertaa :D
No saix ees öögaa??
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:En ymmärrä naisten intoa noihin patterileluihin. Kyllä mulle runkatessa käsi riittää. Tuntuisi hölmöltä käyttää jotain munankeitintä.
Luulisi tohtorissedän tietävän etteivät miesten ja naisten alapäät toimintoineen ole aivan yhteneväiset.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kyllähän se sormettamalla onnistuu kuitenkin. Veikkaan, että naiset ovat vaan mainonnan uhreja. Dildon omistamisesta on tehty hienoa.
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllähän se sormettamalla onnistuu kuitenkin. Veikkaan, että naiset ovat vaan mainonnan uhreja. Dildon omistamisesta on tehty hienoa.
Ai meinaat ihan oikeasti että se onnistuu sormettamalla kaikilta ihan yhtä hyvin kuin surisevalla apuvälineellä? Kyllähän se varmasti monelta onnistuu, mutta ei kaikilta.

Eikö susta sitten ole hienoa jos nainen tykkää avata seksuaalisuuttaan uusille kokeiluille/leluille? Seksivälineiden omistaminen naisilla _on_ hienoa mun mielestäni, ei siitä tarvitse sellaista yrittää väkisin tehdä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti: Eikö susta sitten ole hienoa jos nainen tykkää avata seksuaalisuuttaan uusille kokeiluille/leluille? Seksivälineiden omistaminen naisilla _on_ hienoa mun mielestäni, ei siitä tarvitse sellaista yrittää väkisin tehdä.
No ei se ole multa pois :)

Mutta jostain syystä on eri asia, jos nainen omistaa dildon vs. mies omistaa tekopimperon.
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta jostain syystä on eri asia, jos nainen omistaa dildon vs. mies omistaa tekopimperon.
Niin on, eikä sille oikein voi mitään. Ja muutenkin kun nuo vehkeet ovat rakenteeltaan vähän erilaiset, niin värinöistä taitaa olla yleensä naisille paljon enemmän iloa kuin miehille. Tai siis, ei tommosen värisevän hammasharjan laittaminen kikkeliä vasten juuri miltään miehestä tunnu, korkeintaan kutittaa vähän hassusti ja epäeroottisesti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja aika kaukana ollaan, jos Dave kuvittelee naisten suristimen olevan automaattisesti dildo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos ihan pilkkua ruvetaan viilaamaan, niin dildona taidetaan yleensä pitää nimenomaan motorisoimattomia fallosjäljitelmiä. Nää värisevät vehkeet sitten on hieromasauvoja ja vastaavia.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Eipäs. Tää oli niinku toinen kerta evör, kun siellä kävin. Ja ajelin molempiin suuntiin tällä kertaa :D
No saix ees öögaa??
En tiiä :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Ja aika kaukana ollaan, jos Dave kuvittelee naisten suristimen olevan automaattisesti dildo.
Whatever. Ei se muuta asiaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:... niin dildona taidetaan yleensä pitää nimenomaan ...
WTF?!?!? Onko niitä muka erilaisia?!?? Mistä mä tiedän, millaisen hankkia? Niitä tuskin saa kokeilla niinkuin esim. kenkiä? Vituttaa sitten, jos onkin vääränlainen. Vähän kuin ostaisi paidan kokeilematta ja kotona huomaa, että kinnaa tissien kohdalta... :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:... niin dildona taidetaan yleensä pitää nimenomaan ...
WTF?!?!? Onko niitä muka erilaisia?!?? Mistä mä tiedän, millaisen hankkia? Niitä tuskin saa kokeilla niinkuin esim. kenkiä? Vituttaa sitten, jos onkin vääränlainen. Vähän kuin ostaisi paidan kokeilematta ja kotona huomaa, että kinnaa tissien kohdalta... :roll:
Katsot ensin pari kivannäköistä ja -kokoista valmiiksi. Sitten otat niistä suuremman käteen, ja sitten katsotkin hyllystä vielä jonkun vähän isomman. Et voi mennä pieleen tällä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:laatta:
Kuullostaa tosi likaiselle. En halua.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:En ymmärrä naisten intoa noihin patterileluihin. Kyllä mulle runkatessa käsi riittää. Tuntuisi hölmöltä käyttää jotain munankeitintä.
Olisiko joko Davidin tai jonkun muun mahdollinen vastata ihan asiallisesti, mikä voisi olla "vikana" jos omat sormet pelkästään eivät tosiaankaan riitä tai riittäisi. En nimittäin KOSKAAN voisi tulla pelkällä omalla "voimalla". tai nopeastikaan (ellei sitten ole todella aivan poikkeuksellisen vetävä nainen alla). Please, asiallisuutta vastaukseen tai sitten ei mitään vastausta (nore), kiitos kaunis

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja aika kaukana ollaan, jos Dave kuvittelee naisten suristimen olevan automaattisesti dildo.
Whatever. Ei se muuta asiaa.
Muuta mitä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Mies vs. värisevä apuväline

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti::laatta:
Kuullostaa tosi likaiselle. En halua.
Eksä pese sitä koskaan?
Vastaa Viestiin