Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Geetzu

Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eli siis jos mies on pitkään lähes ilman seksiä ja sitten päätyy suhteeseen, jossa kyrpä on tasaisesti kovassa käytössä, kasvaako tuo elin? Manala tästä eilen kertoi keskustelleensa parin kitynaisen kanssa, ja itse pääsin juttuun vähän myöhässä kiinni. Äkkiseltään se kuulosti ihan typerältä väitteeltä, väittivät siis pippelin kasvavan, ja en millään uskonut (ennen kuvatodisteita - uh - no ei vaan ;p) mutta nyt tänään juteltuani parin naispuolisen tutun kanssa asiasta olen ruvennut empimään.

En osaa googlea hyödyntää ja itse en ole tällaista huomannut omassa käytössäni olevasta pippelistä (mies pyysi lisäämään, että ei tietenkään muisteta koska pippeli ois ollu siinä vähäisessä käytössä, köh). Ja vaikka näille kamuilleni, ja eilen Manalallekin, yritin ehdottaa nimenomaan pimpin muokkautumista (löytyneitä/kehittyneitä lihaksia, mahd. synnytystä, jne) syyksi tähän niin silti väittivät muuta. Pippeli kasvaa ja sillä siisti. Miksi?
SingleMalt

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Pippeli kasvaa ja sillä siisti. Miksi?
Heh, meinaattekos ettei sinkun pippeli ole kovassa käytössä? Veikkaampa, että useammin sinkun pippeli on paisuksissa, kuin parisuhteessa olevan.
ninnithequeen

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No eikä kasva! Manala tietysti toivoo, että se kasvaisi :lol:
WanhaPervo

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Postauksesi mahdolliset piilomerkitykset ja metatasot jäävät avautumatta, joten joudun vastaamaan asiallisesti.

Pippeli ei kasva eikä piene käytössä tai sen puutteessa. Kyseessä ei ole lihas, jota voisi treenata.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Eli siis jos mies on pitkään lähes ilman seksiä ja sitten päätyy suhteeseen, jossa kyrpä on tasaisesti kovassa käytössä, kasvaako tuo elin?

Pippeli kasvaa ja sillä siisti. Miksi?
Jos nyt Miehenä ja hyvin kokeena PinPeissä olleena, en ole huomannut, että pippelini olisi mitenkään siitä kasvanut. Pitkän PinPpien käytön tuloksena ehkä pippeliini on tullut ajan tuomaa patinaa, arvokkuutta, kulumaakin ja on se kieltämättä kouliintuneen näköinen kapistus, jos sitä vertaa vähän käytettyyn pippeliin.

Elikkä ei se pippeli siitä mihinkään kasva. Muotoutuu ehkä käyttäjän mukaan. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:Heh, meinaattekos ettei sinkun pippeli ole kovassa käytössä?
No siis sekin oli yksi ihmettelyn aiheeni. Ja unohdin aloituksesta myös pohdinnan näistä pippelinkehittäjistä, niistä pumppaajista (joita joku täällä voisi myöntää kokeilleensa). Rupesin tossa itsekin kaivelemaan vuosia vanhoja suikkarikuvia jemmasta vertaillakseni nyt napsittuihin... Kyllä se kyrpä ihan saman kokoiselta näyttää niin kädessä kuin suussakin. Se, että se tuntuu isommalta sisällä selittyy (mulle) ihan muilla jutuilla.

ninni: en mä usko, että tässä nyt oikeastaan Manalasta oli edes kyse, joku muuhan sen taisi alunperin aloittaa... Hölmö olin kun nikin tuonne laitoin, mutta kun se muakin vähän hihitytti. x)

edit: kovasti miehet tätä ajatusta vastaan, oukhei!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Rupesin tossa itsekin kaivelemaan vuosia vanhoja suikkarikuvia jemmasta vertaillakseni nyt napsittuihin... Kyllä se kyrpä ihan saman kokoiselta näyttää niin kädessä kuin suussakin. Se, että se tuntuu isommalta sisällä selittyy (mulle) ihan muilla jutuilla.
Suikkarikuvat kehiin, jotta KITYläiset saavat todisteet, että olet harrastanut suikkareita.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Exsat

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Geetzu kirjoitti: ninni: en mä usko, että tässä nyt oikeastaan Manalasta oli edes kyse, joku muuhan sen taisi alunperin aloittaa... Hölmö olin kun nikin tuonne laitoin, mutta kun se muakin vähän hihitytti. x)
Muistan joskus chatissa keskustelleeni samasta aiheesta.

Tuo miesten vastarinta on muuten hauskaa. Taitavat salaa pelätä, että jollakin oikeasti vielä tulee lisäsenttejä aikuisiällä, ja he tekevät jotain kovin väärin, kun tätä ihmettä ei ole sattunut omalle kohdalle.. :wink:
ninnithequeen

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Rupesin tossa itsekin kaivelemaan vuosia vanhoja suikkarikuvia jemmasta vertaillakseni nyt napsittuihin... Kyllä se kyrpä ihan saman kokoiselta näyttää niin kädessä kuin suussakin. Se, että se tuntuu isommalta sisällä selittyy (mulle) ihan muilla jutuilla.
Suikkarikuvat kehiin, jotta KITYläiset saavat todisteet, että olet harrastanut suikkareita.
Hehehehe, eiköhän se ole ihan selvää :rofl:
Exsat

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

martza kirjoitti: Suikkarikuvat kehiin, jotta KITYläiset saavat todisteet, että olet harrastanut suikkareita.
On tainnut joskus ollakin, olet ollut väärässä paikassa selvästi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Exsat kirjoitti: On tainnut joskus ollakin, olet ollut väärässä paikassa selvästi.
:cry: :doh:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
PerttiMakimaa

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:Pippeli kasvaa ja sillä siisti. Miksi?
Olisiko tällä jonkinlainen psyykkinen selitys?

Oma "paisuvaiskudoskimppuni" ei välttämättä täyty piripintaan jos en tunne kumppaniani kunnolla. Toisaalta taas naiselleKIN (ymmärtääkseni) rakastelulla on myös voimakkaita tunteellisia merkityksiä. Ehkä tässäkin kohtaa tutun kumppanin kanssa uskaltaa päästää itsensä valloilleen ja kaikki tuntuu isommalta, paremmalta ja kauniimmalta?
Geetzu

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Exsat kirjoitti:Tuo miesten vastarinta on muuten hauskaa. Taitavat salaa pelätä, että jollakin oikeasti vielä tulee lisäsenttejä aikuisiällä, ja he tekevät jotain kovin väärin, kun tätä ihmettä ei ole sattunut omalle kohdalle.. :wink:
Tätäkin vähän vihjailin omalle äijälle... Ihan höpöhöpöä kuulema. ;)
Geetzu

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Oma "paisuvaiskudoskimppuni" ei välttämättä täyty piripintaan jos en tunne kumppaniani kunnolla. Toisaalta taas naiselleKIN (ymmärtääkseni) rakastelulla on myös voimakkaita tunteellisia merkityksiä. Ehkä tässäkin kohtaa tutun kumppanin kanssa uskaltaa päästää itsensä valloilleen ja kaikki tuntuu isommalta, paremmalta ja kauniimmalta?
Ihana tuo kursivoitu lause! :h: :D
Muuten en osaa tuohon ottaa kantaa, varsin mukava ajatus kuitenkin.
MGandhi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Exsat kirjoitti: Tuo miesten vastarinta on muuten hauskaa. Taitavat salaa pelätä, että jollakin oikeasti vielä tulee lisäsenttejä aikuisiällä, ja he tekevät jotain kovin väärin, kun tätä ihmettä ei ole sattunut omalle kohdalle.. :wink:

Tuli vain mieleeni, että luulisi, että miehet tuntevat aikuisiällä kikkelinsä lähinnä pienenneen naisten piNppien suurentuessa. :wink:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja martza »

PerttiMakimaa kirjoitti: Oma "paisuvaiskudoskimppuni" ei välttämättä täyty piripintaan jos en tunne kumppaniani kunnolla. Toisaalta taas naiselleKIN (ymmärtääkseni) rakastelulla on myös voimakkaita tunteellisia merkityksiä. Ehkä tässäkin kohtaa tutun kumppanin kanssa uskaltaa päästää itsensä valloilleen ja kaikki tuntuu isommalta, paremmalta ja kauniimmalta?
Olen täysin samaa mieltä. Ainakin tuon pippelin paisuvaisuuden määrän mukaan. Kyllä tutun ja luotetun sekä rakastetun kumppanin kanssa pippelikin saa tavallaan 10 %:ia muotoa lisää juuri tuosta sanonasta "uskaltaa päästää itsensä valloilleen".
Jotenkin tämä sama tunne saattaisi olla myös naisillakin samoissa olosuhteissa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MGandhi kirjoitti:Tuli vain mieleeni, että luulisi, että miehet tuntevat aikuisiällä kikkelinsä lähinnä pienenneen naisten piNppien suurentuessa. :wink:
Mutta tokihan kaikki tietävät, että jos pimpin pitää tyytyväisenä, se ei suurene vaan ihan päinvastoin... ;)
MGandhi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tuli vain mieleeni, että luulisi, että miehet tuntevat aikuisiällä kikkelinsä lähinnä pienenneen naisten piNppien suurentuessa. :wink:
Mutta tokihan kaikki tietävät, että jos pimpin pitää tyytyväisenä, se ei suurene vaan ihan päinvastoin... ;)
No toki tiedämme, mutta resurssit ei riitä moiseen savottaan. :P
SingleMalt

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MGandhi kirjoitti:naisten piNppien suurentuessa.

Komppaisin, jos provaisin. Nyt olen erimieltä.

Monella nuorella pimulla on kyllä ollut sellainenkin räysä, että olo on kuin patonkia heiluttelisi porttikongissa. Sen sijaan 40 vuotias kolmen lapsen äippä on hyvinkin tiukka.

MOT
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja martza »

SingleMalt kirjoitti: Monella nuorella pimulla on kyllä ollut sellainenkin räysä, että olo on kuin patonkia heiluttelisi porttikongissa. Sen sijaan 40 vuotias kolmen lapsen äippä on hyvinkin tiukka.
Pakko on kompata ja totta vielä myös.
MOT
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumari

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mä en koppaa tuota!

KOT KOT
Starflare

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

SingleMalt kirjoitti:
Monella nuorella pimulla on kyllä ollut sellainenkin räysä, että olo on kuin patonkia heiluttelisi porttikongissa. Sen sijaan 40 vuotias kolmen lapsen äippä on hyvinkin tiukka.

MOT
Aargh! :shock: . Onkohan tämä nyt hyvä vai huono asia?
ninnithequeen

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Mä en koppaa tuota!

KOT KOT
Mut mäpä koppaan!!!
PerttiMakimaa

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti: Ihana tuo kursivoitu lause! :h: :D
Tähtäämme mielihyvään. :)
Dumari

Re: Kasvaako pippeli tasaisessa käytössä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti: Tuo miesten vastarinta on muuten hauskaa. Taitavat salaa pelätä, että jollakin oikeasti vielä tulee lisäsenttejä aikuisiällä, ja he tekevät jotain kovin väärin, kun tätä ihmettä ei ole sattunut omalle kohdalle.. :wink:
Mitäs hauskaa siinä on jos kertoo omakohtaisen totuuden? Jos ei kasva niin, sitten ei. Itse en ole havainnut pituuden lisääntyvän, vaikka luottaisikin kumppaniin.

Tämän aiheen täytyy olla naisen keksimä, vai miten se menikään :wink:
Vastaa Viestiin