pelitorrent

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
DeliriumTremens

pelitorrent

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mie ei tajuu... auttakkee! mulla on sims2 ihan ehtana koneelle asennettuna ja nyt mulla on tuo lisäosa nightlife, torrenttina, ekan "cd:n" saan toimimaan ihan hyvin, se on mdf-tiedosto, mutta toinen "cd" joka on iso, tiedostona ei oikein skulaa tai siis en tajua miten sen saan toimimaan... eli siis en tajua lainkaan miten nämä pitäisi asentaa... auttakkee auttakkee... juu huonosti selitetty mutta täsmennän jos kysytään :) thanks!
slam

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja slam »

Onko ohjelman avaamispolut kunnossa? Laitteiston kapasiteetti riittävä?
DeliriumTremens

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

juu siis kaiken pitäisi ollla kunnossa... en vaan tajua mitä pitää tehdä


tossa on ikään kuin 2 cd:tä joista ekan (joka on siis mdf:nä) saan ladattua ihan hyvin, mutta istten se kysyy 2cd:tä joka on ISO:na, ja olen sen kompressoidut tiedostot purkanu, polttanu cd:lle, mutta ei silti skulaa... katoin kommentteja sieltä mistä olen torrentin ladannu (piratebay), mutta ei kellään ollu samanlaisia ongelmia ja jos oli niin ne oli sitte ruotsiks ja sitä en taas tajunnu... menee hermo, tää on jo toka yö kun runksin tän kanssa...
mustanikki

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

DeliriumTremens kirjoitti: tossa on ikään kuin 2 cd:tä joista ekan (joka on siis mdf:nä) saan ladattua ihan hyvin, mutta istten se kysyy 2cd:tä joka on ISO:na, ja olen sen kompressoidut tiedostot purkanu, polttanu cd:lle, mutta ei silti skulaa...
Ei kai siitä ISO:sta ole tarkoitus mitään tiedostoja purkaa (jos nyt oikein ymmärsin tuon selityksen). Se on levyimage, joka on tarkoitus polttaa sellaisenaan sopivalla ohjelmalla.
1108

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Näppärä pikku softa apuun joka lukee imagen kuin imagen.

Daemon Tools
1108

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja 1108 »

DeliriumTremens kirjoitti:juu siis kaiken pitäisi ollla kunnossa... en vaan tajua mitä pitää tehdä


tossa on ikään kuin 2 cd:tä joista ekan (joka on siis mdf:nä) saan ladattua ihan hyvin, mutta istten se kysyy 2cd:tä joka on ISO:na, ja olen sen kompressoidut tiedostot purkanu, polttanu cd:lle, mutta ei silti skulaa... katoin kommentteja sieltä mistä olen torrentin ladannu (piratebay), mutta ei kellään ollu samanlaisia ongelmia ja jos oli niin ne oli sitte ruotsiks ja sitä en taas tajunnu... menee hermo, tää on jo toka yö kun runksin tän kanssa...
Sims 2 oli muistaakseni aika jämäkkä kopionsuojaus, itselläni ei suostunut toimimaan vaikka kuinka itkin ja potkin lattialla.

Asenna tuo daemon tools ja mounttaa imaget sillä virtuaali asemaan niin johan alkaa asentumaan. Sitä isoa ei tule purkaa vaikka se winrar:lla purkaantuukin jos purit sen ja poltit niin ei ihme että ei onnistu asennus. Isot siinä kuin muutkin imaget palaa nätisti levylle Alcohol 130% ohjelmalla. Suosittelen ja löytyy vielä ihan suomenkielisenä.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Tässon semmonen selkee ja helppo vinkki:

OSTA PELISI KAUPASTA NIIN KUIN MUUTKIN, NIIN EI TARTTE NETISSÄ ITKEÄ KUN EI TOIMI

:twisted:
1108

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tinkezione kirjoitti:Tässon semmonen selkee ja helppo vinkki:
Niin mutku testataan vaan onko hyvä peli, ei kannata ostaa sikaa säkissä.
Herra Manala

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Niin mutku testataan vaan onko hyvä peli, ei kannata ostaa sikaa säkissä.
Onneksi suurin osa (lue: kaikki) pelit taitavat jäädä omasta mielestä riittävän huonoiksi, jotta niitä ei tarvitse käydä ostamassa. Kenelle ne nyt enää läpipelattuna viihdearvoa toisi?
DeliriumTremens

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Tinkezione kirjoitti:Tässon semmonen selkee ja helppo vinkki:

OSTA PELISI KAUPASTA NIIN KUIN MUUTKIN, NIIN EI TARTTE NETISSÄ ITKEÄ KUN EI TOIMI

:twisted:
anna rahaa!
1108

Re: pelitorrent

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Onneksi suurin osa (lue: kaikki) pelit taitavat jäädä omasta mielestä riittävän huonoiksi, jotta niitä ei tarvitse käydä ostamassa. Kenelle ne nyt enää läpipelattuna viihdearvoa toisi?
Eipäs pidä paikkaansa, suuri osa kyllä jää ostamatta mutta niin jää läpipelaamattakin.

Max Paynet ostin samantien kun julkaisu koitti.
Far Cry:n ostin sitä vähän aikaa pelattuani kaupasta ja aloitin alusta ihan omalla kopiolla.

Ja F.E.A.R:n ostan kyllä mutta sitten vasta kun saan aikaiseksi päivittää koneen. Samperin peli jumittaa niin samperisti vaikka potkua pitäisi löytyä riittävästi.... Ei tajua.
Vastaa Viestiin