Suositeltava ilmainen undelete-softa NTFS/WinXP:lle?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Hebuli

Suositeltava ilmainen undelete-softa NTFS/WinXP:lle?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Sen siitä saa kun lukee kityä samalla kun palauttelee pakattuna gigan verran suht tärkeitä tiedostoja työkoneen päivityksen jälkeen ftp:llä, ja siirron epäonnistuessa menee dellaamaan kyseiset varmistustiedostot sieltä _lähde_koneesta, kun unohti millä koneella sillä hetkellä oli... huoh :roll:

No joo, onneksi tajusin virheeni hetimmiten, joten kone sammuksiin jottei kirjoita enää mitään levylle. Uusi levy koneeseen jolle asennan juuri XP:tä, mutta sille pitäis saada joku hyvä ilmainen undelete-softa jonka avulla voisin palauttaa tiedostot tuolta toiselta levyltä.

Mikä olis hyvä undelete softa NTFS:lle ja mihin uskaltaa luottaa, ettei ole mikään spyware-härdelli? Hakusanoilla +ntfs +undelete +free löytyi kyllä paljon ehdokkaita. Toimivatko ne kaikki yleisesti ottaen yhtä hyvin? Olen käsittääkseni aika hyvässä jamassa saadakseni kaikki tiedostot pelastettua.

Ei kai XP:ssä ollut vakiona mitään undeleteä, vai?
kellarimummu

Re: Suositeltava ilmainen undelete-softa NTFS/WinXP:lle?

Viesti Kirjoittaja kellarimummu »

Olisko tuo restoration, taitaa olla viimeisin versio 2.5.14. Itse olen kerran käyttänyt, kun piti jotain kuvia palauttaa kovalevyltä ja kyllä ainakin se onnistui. NTFS:llä ja FAT:lla pitäis toimia ja voi käyttää vaikka korpulta ilman asentamista kovalevylle. Tiedä sitten onko tuo paras ilmainen vaihtoehto, ehkä joku tietää paremman.
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html
nokkaelain

Re: Suositeltava ilmainen undelete-softa NTFS/WinXP:lle?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olisikohan GetDataBack, jolla sain palautettua koko osion (kunhan saan 40G tilaa jonne laittaa loput). En pääse tarkistamaan, kun ei ole käsillä koodia, jolla tuon XP:n saisi aktivoitua uudelleen.
Vastaa Viestiin