Partakone?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Partakone?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Voititko taas pitkävedossa?
En. Mutta nyt ihmettelen tota sun stalkkerointias.
Ei tämä ole stalkkerointia, vaan normaalia Kitinäkäytöstä: luen kokouksessa kaikkia ketjuja etsien mitä vain, johon saisi väännettyä jotain mukanokkelaa. En kyllä suosittele (siis tätä kokouskitinöintiä): Elcon seikkailut punahousumiesten maassa saivat taas pärskimään ääneen. Noloa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Partakone?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Kuulostaa uskomattomalta että 60 euron koneessa on sama terä kuin 300 euron koneessa. Millä se leikkausjälki sitten paranee?
No ripustuksella/jousituksella voi olla jotain marginaalista tekemistä asian kanssa, mutta eiköhän se leikkausjälki parane kaikista eniten mainonnan luomilla mielikuvilla ja uskomuksilla.

Muistaakseni aina kun noita koneita on teknarin testeissä vertailtu, se leikkausjälki ei ole ihan hirveästi eronnut eri mallien välillä niin kauan kun se ajopää on sisältänyt ne 3 hyrrää 2:n sijaan. Tosin eipä noita 2-hyrräisiä taideta enää nykyään edes juurikaan myydä. Jos niitä extrapisteitä on saatu testivoitto oikeuttaakseen, niin ne pisteet ovat sitten yleensä tulleet jostain automaattisen puhdistusaseman oikeuttamasta marginaalisesti lisääntyneestä käyttömukavuudesta. Eri asia sitten kannattaako siitä asemasta maksaa toisen kokonaisen partakoneellisen verran. Tai enemmän.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Partakone?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minullahan ei juuri parta kasva ja ajelen liian harvoin. Jolloin pitkiksi jouhiksi ehtinyt haiven näyttää iljettävältä. Olen alunperin käyttänyt höyliä ja vaahtoa. Markkejä en muista, mutta huonompia laatuja meni pitkäksi venähtäneeseen karvaan useampia, niin meltoa rautaa.

Koneitakin on ollut. Nyttemmin enon perintöä oleva parturisetti, jonka koneesta käytän naamakarvojen lyhentämiseen itse asiassa sivurajausterää, en partakarvaverkkoa.

Koska kumminkin olen taas unohtanut sheivata, nyt minulla on "viikset" ja leuka"parta", jotka omissa kuvitelmissani nyt kuukausien odottelun jälkeen näyttävät melkein oikealta "parralta". Ainakin paadutan itseni ihmisten kummastelevilta katseilta. Poskille tulevan hennon haivenen samoin kuin kurkun alueen karvan poistan käsihöylällä. "Viiksiä" ja "partaa" katkon kynsisaksilla, sikäli kuin sillä kasvulla lyhentämistä on.
Manaaja

Re: Partakone?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hienosti juttelit 100% itsestäsi ja 0% partakoneista!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Partakone?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Hienosti juttelit 100% itsestäsi ja 0% partakoneista!
No joo, olipahan siinä sekä höylä että kone ja saksetkin. Totta kyllä minua ihan vitusti kummastuttaa, että Kitinäläisille on tärkeää tietää tuotemerkit sun muut brändit ihan arkisistakin kulutusvärkeistä. Minua ei kiinnosta. Ja kummastuttaa että ajelette munakarvojanne.
Vastaa Viestiin