Macbook Air

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Macbook Air

Viesti Kirjoittaja huima »

Fuug.

Luulin ettei enää voisi saada tällaista <3 <3 <3 fiilistä tietokoneesta, mutta hitto tää Air on kyllä mieletön vehje. Speksit ei tee oikeasti käyttömukavuudelle ja nopeudelle oikeutta, vaan tämä kone tuntuu speksejään tehokkaammalta.

On ne insinöörit ja suunnittelijat onnistuneet tekemään ihan mahtavan paketin. Nykyään voin sanoa, että tämä on ainoa kone, jota oikeasti pystyy ja viitsii kantaa mukana missä tahansa - ja jonka poweri ja toiminnallisuudet riittävät työskentelyyn milloin vain missä vain. Työskentelyllä tarkoitettakoon siis kaikkea muuta kuin työtäkin.

Odotin että tämä olisi hyvä, mutta en näin hyväksi.
masa

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja masa »

Ruah. Jus fiilistelin täällä uuden Thinkpad T420S kanssa. Järkyttävän ehana peli!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä ehdin jo jossain välissä huolestua, onko Huima mennyt rikki kun ei ole hehkuttanut kunnolla mitään vähään aikaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on ollut se vanhempi air pari vuotta. On kyllä kestänyt hyvin aikaa, siitä hieno vekotin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:Mä ehdin jo jossain välissä huolestua, onko Huima mennyt rikki kun ei ole hehkuttanut kunnolla mitään vähään aikaan.
Mä kans luulin ett virallinen teknofiili on eläköitynyt lopullisesti skumppalasien ja gourmee-ruokien pariin.

Onneksi maailmassa on viel toivoa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Mä ehdin jo jossain välissä huolestua, onko Huima mennyt rikki kun ei ole hehkuttanut kunnolla mitään vähään aikaan.
Ei vittu, taasko se alkaa. Hehkutusketjuja sikiää kuin finnejä teinin poskeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Fiilistelen tässä Thinkbad T410s:n kanssa. Luultavasti paremmat lento-ominaisuudet kuin Huiman ompulla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä oon fiilistelly tota Airia nyt muutamia kuukausia, ja aina vaan tuntuu yhtä hyvältä. Hauskaa on, et kun tää töissä mukana, on jopa asiakkaat ihastellu tätä. :-)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No pitäiskö munkin? Pitäis päivittää vanha kone koko hemmetin kisuperheellä, ovelaa ettei voi suoraan ladata uusinta käyttistä vaan ilmeisesti myös kaikki muut vanhan ja uusimman väliltä. Ajattelin tuota 11", ihan blondikäyttöön sopiva, luulisin, ja kevyt kuin mikä. Varmaan se 64 gögänen riittäis. Vähän vaan tuumin onko tuo 11" liian pieni, tää nyksä siis 12" ja ikänäkö varmaan kohta alkaa vaivaamaan!11(")

Jännää, että Facebook on eka sivusto, joka lakkaa toimimasta. Muillakin ollut samaa ongelmaa tän koneen (MacBook) kanssa. Sinänsä ei fb:n menetys haittaa, mutta mietin että jos seuraavaksi kosahtaa vaikka nettipankki ja joku muu astetta tärkeämpi. iPadia hieman pohdiskelin kanssa, sitä ois helppo kantaa, mutta taitaa ruudun koko jäädä aika pieneksi, kun käyttömukavuutta on kuitenkin oltava. Tykkään perinteisestä näppäilystä. Täytyy käydä vielä liikkeessä näpyttelemässä ja vertailemassa, mutta haluan nyt hyväksyttää suunnitelmani täälläkin. What say you?
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja huima »

13" on istunut mulla hyvin syliin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/11689/dchtc

Tollaseen tarjoukseen törmäsin, ja jokseensakin vikan yksilön lunastin itselleni. Mid 2011 jotain malliketta, mutta so not. Eiköhän se mulle riitä :h:

Huomenna ostan myös http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... polynimuri :on:

Imuri on testivoittaja 11 maassa!11
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Macbook Air

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Huomenna ostan myös http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... polynimuri :on:

Imuri on testivoittaja 11 maassa!11
Mut silti se yhdistetty harja-väli-rako-kangassuulake on electroluxeissa ihan sairaan rasittava, hermoja repivä ja itsekseen irtoileva, eikä tunnu olevan hyvä juuri missään hommassa.
Vastaa Viestiin