Miten opettaa vanhalle miehelle tietokoneen käyttöä?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Stadinarska
Kitisijä

Re: Miten opettaa vanhalle miehelle tietokoneen käyttöä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 17.12.2018 17:06
So Hard kirjoitti: 17.12.2018 16:36 Kuka tahansa meistä pystyisi siivoamaan paitsi ehkä Homeboy. Isoinkin projekti valmistuu jos sitä tekee.

Ja ei, kukaan ei tule todistamaan että pystyisi.
Homeboy, joka jos kuka ahaa tarvitsisi,, ei tule. Ei kuulemma osaisi. Sinun uhosi kanssa tehdäänpä vedonlyönti kuten viskipullosta.

Jos pysrtyt siivoamaan tämän yksin vaikka ohjattuna ja vaikenemissvelvollisuudella. . Ei oikeasti sistiksi vaan niin että tänne voisi ulkopuolisia päästää, saat "herrasmiehen" sanalla viisi tonnia. Jos et taas pysty yhteisen tai vaikka sinunkin arviosi mukaan, sinä maksat minulle viisi tonnia. Pikkurahaa sinulle?

Maksuajat olkoon koko vuosi 2019.
Tunnusta nyt Poika, että tämä on imagonhankintaa! Mutta ihan hauskaa sellaista. Sulla on varmaan tosi siisti asunto oikeasti ja ryystät Karhun sijasta lähdevettä?

No ehkä se asunto on hirveä ja ehkä tölkeissä on Karhua mutta kyllä sinä itse olet aika hilpeä Vilpertti??
Jos et ole niin en toki halua olla ilkeä. Olen Poikuusfani ilman muuta ja etkös sinäkin ole arskalainen!!
Jos et ole niin ole nyt!

Oliko nää kirjoitukset aiheen vierestä. Vanhalle miehelle ja nuorelle naiselle ei kannata ikinä opettaa tietokoneen käyttöä! Ihan turhaa!

JOULUPOIKUUS
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin