Projekti: Auto!

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:Yksi ripeä vaihtoehto lisää. Paljon kiitelty ja oikeasti Nopea. Ei vain suorilla, vaan myös radalla.
Jeps, hinta vaan muodostuu turhan suolaiseksi. Tässä Suomiautona sama ja sitten kun siihen lätkäsee veroja 1/3 Suomiauton hinnasta niin...
Ei tuokaan ehkä paha olis.
SingleMalt

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Yksi ripeä vaihtoehto lisää.[/url] .
Jeps,
Älä nyt vaan herranen aika foordiin sekaa ja farsinkaan focukseen. Paskempaa autoa saa hakemalla hakea. Etsi mielummin se skeida. Taatusti saat rahoillesi enemmän vastinetta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SingleMalt kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Yksi ripeä vaihtoehto lisää.[/url] .
Jeps,
Älä nyt vaan herranen aika foordiin sekaa ja farsinkaan focukseen. Paskempaa autoa saa hakemalla hakea. Etsi mielummin se skeida. Taatusti saat rahoillesi enemmän vastinetta.
Saanko mä printata tän, suurentaa ja laittaa meidän seinälle?
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Elppis kirjoitti:Saanko mä printata tän, suurentaa ja laittaa meidän seinälle?
Saat, mutta odota että joku antaa saman lausunnon Opelista. Se menee samoihin kehyksiin.
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SingleMalt kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Saanko mä printata tän, suurentaa ja laittaa meidän seinälle?
Saat, mutta odota että joku antaa saman lausunnon Opelista. Se menee samoihin kehyksiin.
Kyllä ne ooppelit kuuluu samaan Kacca-sarjaan!
Herra Manala

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Älä nyt vaan herranen aika foordiin sekaa ja farsinkaan focukseen. Paskempaa autoa saa hakemalla hakea.
Mukava mielipide. Olisi kyllä ihan hauskaa kuulla myös että millä perusteella?
SingleMalt

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:Mukava mielipide. Olisi kyllä ihan hauskaa kuulla myös että millä perusteella?
No vaikkapa kaverini kertomana, jolla on automaalausfirma. Harvaan pari kolme vuotta vanhaan autoon täytyy tehdä kaikkien ovien sisäpeltipinnat uusiksi, kun ovat jo umpiruosteessa. Ruostesuojaus on luokkaa nolla. Kyseinen kaveri korjaili noita vikoja yhden puolivuotta maahantuojan tilauksesta. Hänen mukaansa siihen autoon ei yksinkertaiseti kannata sekaantua.

Tuskin myöskään kukaan kehuu focuksen vetonivelongelmia ja fordien iänikuisia kitinä ja natinaongelmia.
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

http://www.skoda-auto.com/global/aid/ne ... 37838CD68F}

Zekatkaapa tuo! Kopsatkaa siis linkki!
SingleMalt

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Nätti auto, mutta yksi asia minua skodassa häiritsee. Tuo skodan logo on helvetin ruma. Se vain on jotenkin niin... ryssä.

Loisivat uuden logon, tai vaikkapa koko merkin. Ainakin minulle se imagofiilaus purisi :P
Herra Manala

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Nätti auto, mutta yksi asia minua skodassa häiritsee. Tuo skodan logo on helvetin ruma. Se vain on jotenkin niin... ryssä.
Kuva

Tätä Skodan siivekästä nuolta jos tarkoitat, niin sehän on vuodelta 1923 peräisin. Ei sillä ole siis ryssän kanssa mitään tekemistä. Tsekeillä ja Skodallahan alkoi menemään ryssämäisen huonosti vasta siinä 40-luvun puolivälin paikkeilla, sattuneista syistä. Niin se ryssä pilaa kaiken mihin koskee. Ennen sotiahan Skoda oli pitkän historian (50 vuotta siihen aikaan!) ja kokemuksen omaava laatumerkki, joka valmisti loisteliaita perheautoja, kuten tämä Laurin & Klement vuodelta 1905...

Kuva

...Tai tämä jokaisen kukkarolle sopiva Skoda Favorit vuodelta 1938...

Kuva

Ikävä kyllä useimmat tosiaan tietävät Skodan ainoastaan laaduttomana itäautona, vaikka se on 110 vuoden historiallaan koko autoteollisuuden suurimpia käyntiinpanijoita. Esimerkiksi monien mielestä autoilun äitimerkkinä pidetty Ford on perustettu vasta 1903, siinä missä herrat L&K aloittivat autobisneksensä jo vuonna 1895.

Vuoden 1989 jälkeenhän kehitys on taas ollut ihan käsittämätöntä. Alle kymmenessä vuodessa yhdestä halveksutuimmista Lada-tasoisesta itäautoista nousi merkki, joka vie vertailuvoittoja lähes jokaisella automallillaan. Ja ihan oikeutetusti. Skoda todella ansaitsee paikkansa automaailman pioneerina, eikä minään pubiruusujen arvostelemana itäautona. Jo ihan vaikka siksi, että se on toiminut historiastaan suurimman osan itsenäisenä, eikä neuvostovallan alaisena.

Kyllähän logoa uudistettiin tuosta alkuperäisestä 2-värisestä sinisestä 90-luvun alussa melkoisesti, ja nykyäänhän se näyttää tältä:

Kuva

Rumahan se on kuin saatana, olkoon venäläistä, tsekkiläistä, tamperelaista taikka vaikka miamilaista alkuperää. Olenpahan nähnyt Octaviankin, johon oli vaihdettu takaluukkuun skodan merkin tilalle bimmerin logo...
SingleMalt

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:Olenpahan nähnyt Octaviankin, johon oli vaihdettu takaluukkuun skodan merkin tilalle bimmerin logo...
Sama vika. Muutama Skoda on tullut vastaan, jossa tuo merkki on poistettu kokonaan. :P
SingleMalt

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:Olenpahan nähnyt Octaviankin, johon oli vaihdettu takaluukkuun skodan merkin tilalle bimmerin logo...
Sama vika. Muutama Skoda on tullut vastaan, jossa tuo merkki on poistettu kokonaan. :P
Tsaari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Asiallisen keskustelun väliin kevennys, josta pilkottaa paikoin totuuden siemenkin.


ALFA ROMEO
Italialaista laatutyötä. Siis samasta maasta kuin pizzat ja pendoliinot. Alfa Romeon kuski kuvittelee omistavansa urheiluauton, mutta todellisuudessa hän kerää katseita vain säälistä. Sopivat Suomen talveen yhtä hyvin kuin työpaikka mustalaiselle.

AUDI
Todellisuudessa Skodan kopio, josta pikkunilkit suostuvat maksamaan järjettömiä summia.

BMW
Ennen bemarikuskit miellettiin jupeiksi, mutta nykyaikana heitä kutsutaan avohoitopotilaiksi. Bemari on aina ollut tunnettu loistavista sisätiloistaan. Takapenkille saa vaivatta lastattua jopa kokonaisen muovikassin. Isoissa bemareissa on tilaa, mutta sellaisen hinnalla saa jo monta autoakin.

CHEVROLET
Amerikan auto. Amerikkalaiset ovat tunnetusti maailman tyhmin kansa. Jenkkien ostajat eivät varmaan tajua, että nämä samat älypäät ovat tehneet heidänkin autonsa. Stetsoni päähän ja karjatiloja kiertämään. Veltto alusta on tehty suomen loistaville teille. Samoin polttoaineen kulutus on sopiva suhteessa Suomen edulliseen bensan hintaan.

CITROEN
Ranskalaista laatutyötä. Sitikka-kuski on boheemi. Hän on taiteilija tai sitten päässä on muuten vaan jotain vialla. Sitikkakuski toivoo useimmiten joululahjaksi hydrauliikkaöljyä tai edes paikallisen hinausautokuskin kännykkänumeron.

FIAT
Sähkövikoja fiattimiehet eivät ole ikinä kohdanneet. Se vaan kuuluu auton luonteeseen, että laittaessa vilkun päälle syttyy sisävalo, pyyhkijät menevät täydelle nopeudelle ja villku ei ala vilkkumaan vaan palaa tauotta. Jouluvaloja ei tarvitse autoon ostaa. Siitä pitää fiatin mittaristo huolen.

FORD
Mun isäl oli foorrtti, niin siks mullaki on foorrtti, oikein focus meinaan. Ei se haittaa että uudesta autosta ruostuu ovet muutamassa viikossa. Pellistähän ne on tehty ja se nyt vaan on pellin pahin vihollinen tuo korroosio. Samoin vetonivel on kuluva osa ja se pitää vaihtaa viikottain.

HONDA
Hondakuski on erilainen, sanottiin jo tv-mainosessakin. Pitää yllättävän hyvin paikkaansa. Japanilaista designia ja yksilöllisyyttä, joka on tuttua kaikille jotka ovat nähneet yhdenkin japanilaisen auton joskus elämänsä aikana. Yhtä omaperäinen ja yllättävä muotoilultaan kuin rautakanki.

LADA
Lada-kuski on periaatteen mies. Mitä sitä hyvää merkkiä muuhun vaihtamaan. Ei ne muut autot sen parempia ole tai en kyllä ole ikinä ajanut muita merkkejä. Ladaa sitä paitsi myydään yleensä sen omistajalle tutun traktorikaupan naapurissa.

MAZDA
Mazda on mitäänsanomattomuuden perikuva. Mazda-kuski on jo lapsesta saakka halunnut olla yksityisetsivä ja näin hän vielä varttuneempanakin haluaa sulautua liikenteeseen kenenkään huomaamatta. Todelisuudessa Mazda-kuski on kaikkea muuta kuin joku agentti. Sohvalla se röhnöttää, mutta tasaisin väliajoin muija heittää sen pihalle tai ainakin vetää sitä turpaan. Varsinaisia nyhveröitä.

MERCEDES BENZ
Jos tänään lotossa voitan, niin mersun ostan -ajattelee moni suomalainen lauantai-iltana. 99% näistä ei ikinä ole ajanut Mersulla, joten siksi tuollainen mielipide heillä varmaankin on. Penkit Mersussa ovat yhtä pehmeät ja miellyttävsti muotoillut kuin yleisen uimahallin saunan lauteet. Mersun jälkeen ei voi muuta autoa ostaa, vaan pitää olla merkkiuskollinen. Suomalainenhan ei tyhmyyttään suostu tunnustamaan.

NISSAN
Datsuni on mun ratsuni. Nykyään ufomaisia piirteitä niin sisällä kuin ulkopuolellakin omaava auto, jonka kuljettajatkaan eivät aivan tältä planeetalta ole. Sci-fi faneja suurin osa kuskeista ja usein hansikaslokerossa onkin mukana kokoon taitettava valomiekka ja hiukkaskiihdyttimen piirrustukset sekä muutama toisesta aurinkokunnasta tullut mielikuvitusystävä.

OPEL
Opel on osoitus saksalaisesta nerokkuudesta. Käytetyn Opelin haluttavuus on puolestaan samaa luokkaa vaikean sukupuolitaudin kanssa. Onneksi Opelin omistajuus ei siirry toiselle osapuolelle suojaamattomassa yhdynnässä.

PEUGEOT
Peugeot, vikatilastojen ehdottomia kärkipaikan kärkkyjiä. Pösö on ainoa auto, jossa jäätyy huohotinputket vielä juhannuksenakin ja sen jälkeen on maassa ja ympäristössä öljyä ihan hätätilan julistamiseen oikeuttava määrä. Tiestikö, että jouluna ei pösön maahantuoja lähetä pösön omistajlle korttia, vaan muovikassillisen taka-akselin tuentaan tarvittavia osia.

RENAULT
Ranskalaiset tekevät hyviä viinejä ja kondomeja, mutta autoja näiden patonkipellejen ei kannattaisi yrittää tehdä. Renaultin mallit pitäisi kieltää julkisivulautakunnan puolesta, sillä ne usein loukkaavat ympäristöään.

SAAB
Suomessa sokeat tekevät harjoja, mutta ruotsissa he vaikuttavat autoteollisuudessa suunnittelijoina. Saabistin erottaminen ihmisestä on helppoa pullottavan takataskun ansiosta. Normaali-ihmisellä ei ole sytystyskasettia joka paikassa mukana.

TOYOTA
No siksi mulla on toyota, kun se on niin kiva auto ajaa -moni riisikupilla matkansa taittava toteaa. Todellisuudessa ei uskalleta ostaa mitään muuta, kun naapuri voi huomata auton vaihdon ja sitten pitää kimppakyytien sijaan mennäkin omalla autolla bingoon. Syntyvätkö toyota-kuskit lakki päässä vai laitetaanko se vasta ajokortin saamisen yhteydessä liiman kanssa päähän kiinni. Ensin lippis, sitten fredriksson, sitten karvalakki ja onneksi useimmiten tuossa vaiheesa nimismies jo ottaakin kortin parempaan talteen.

VOLKSWAGEN
Kansan auto. Passat-kuskikaan ei pidä lompakossa vaimonsa kuvaa, vaan aitiopaikalla on kuva uuden auton luovutustilaisuudesta. Silloin autossa vielä oli lähes kaikki tukivarret ehjinä. Audin tavoin tämäkin on Skoda, mutta hintalapun hinta on tuplattu ostajan älyllisen tason johdosta. Tyhmiä kusetaan aina.

VOLVO
Kun rahat eivät riitä mersuun ja velkaa on jo saman verran kuin pienellä valtiolla, niin sitten ajetaan farmarivolvolla. Omaa autoa muistetaan myös verrata jokaiseen vastaantulevaan ajokkiin ja aina oma Volvo on maailman paras. Pikkujohtajien auto ja näistäkin vain tyhmimpien.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Täältä muuten löytyy hiukan juttua tuosta RS Octaviasta ja kuvia kanssa

http://www.ultimatevw.com/etusivu/?cmd=uutinen&id=91
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

volkkari1976 kirjoitti:Täältä muuten löytyy hiukan juttua tuosta RS Octaviasta ja kuvia kanssa

http://www.ultimatevw.com/etusivu/?cmd=uutinen&id=91
Thx! Kävin muuten toissapäivänä katsomassa Skeidoja MetroAutossa, jossa näin tuon uuden RS:n mustana kaikilla herkuilla ja eri puskurit+maski, oli muuten niin herkku etten meinannut päästä lähtemään ihan heti :D Uudessa mallistossa EI OLE ENÄÄ 1.8T konetta, vaan sen korvaa tuo 2.0TFSI-pannu.

Silti tavoiteettana on nyt vm02 1.8T Quattro, jota sitten veljen kanssa tuunamme/viritämme sopivalle tasolle... ne RS:n penkit olis vaan olleet tosi kivat :cry: Ehkä ne saa jostain sitten. Projektin olen kellottanut maksamaan n.20k€, Saksasta siis hakemaan, koska neliveto-turboja taitaa Suomessa olla vain kourallinen (näin luulisin, en tiedä).
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

VAG-konserni on ottanut käyttöön lähes kaikissa malleissa tuon uuden Turbo FSI koneen, GTI Golf taisi olla ensimmäinen missä se nähtiin.
Varmasti hieno moottori ja onhan tuossa jo vakionakin tuo 200Hv ainakin Golffissa, joten virityspotentiaalia löytyy.

Neliveto Turboja on Suomessa melko paljonkin tätä nykyä, suurin osa noista autoista on lähes tulkoon Audeja ja mitä luultavimmin Saksasta jälkeen päin uitettuja.
Audiinhan muuten saa sitten vaihdettua varmasti lähes tulkoon samanlaiset penkit kuin Octaviassa.....S-malleissahan on huomattavasti urheilullisemmat penkit kuin tavallisessa 1.8Turbossa.
Penkkejä vaihdettaessa täytyy vaan muistaa että vaihdettavien penkkien turvavarustus vastaa alkuperäisiä, ongelmaksi luultavimmin muodustunee nuo sivu airbagit.

Tästä voi sitten hakea hiukan tuntumaa uuteen Audi RS4 malliin

http://video.google.com/videoplay?docid ... q=top+gear
Herra Manala

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

volkkari1976 kirjoitti:Penkkejä vaihdettaessa täytyy vaan muistaa että vaihdettavien penkkien turvavarustus vastaa alkuperäisiä, ongelmaksi luultavimmin muodustunee nuo sivu airbagit.
Joo ja ne saattaa muutenkin pamahtaa silmille tai sekoittaa ohjausyksikön vaihdettaessa, jos ei tiedä mitä on tekemässä.
tonyjl

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Tsaari kirjoitti:Asiallisen keskustelun väliin kevennys, josta pilkottaa paikoin totuuden siemenkin.

MERCEDES BENZ
Jos tänään lotossa voitan, niin mersun ostan -ajattelee moni suomalainen lauantai-iltana. 99% näistä ei ikinä ole ajanut Mersulla, joten siksi tuollainen mielipide heillä varmaankin on. Penkit Mersussa ovat yhtä pehmeät ja miellyttävsti muotoillut kuin yleisen uimahallin saunan lauteet. Mersun jälkeen ei voi muuta autoa ostaa, vaan pitää olla merkkiuskollinen. Suomalainenhan ei tyhmyyttään suostu tunnustamaan.
Tuon väitteen voi ampua alas 60 millisellä. Mun mielessä mersuissa on ainoina automerkkeinä penkit joilla voi ajaa 1000 km putkeen eikä tunnu missään. Jo ihan perus mersusta lähtien. S-mersulla ajettuaan (tietysti hiukan asia erikseen..) saa uuden ulottuvuuden autoiluun. Tulee sellainen tunne matkan jälkeen että voi kun ois ollut pidempi matka! Ne jotka mersuja haukkuu, tekee sen puhtaasi kateudesta. Kyllä sakemanni on aika veijari. Paremman penkin olen kohdannut vain 757:ssa :)
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Olen työni puolesta mersuja ajellut jonkin verran, kuten myös Bemareita, Audeja, Wolkkareita, Seatteja (siittimiä leikisti sanottuna) ja hiukan muita kiesejä.

Mersuista ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa, eikä kyllä hyvääkään. Mielestäni on aika laadukas auto, mutta hinta on turhan suuri. Jos sellaisen ostan niin se tietty imago tulee pitää mersun ohessa kunnossa. Jotenkin vain miellän Mersun niin vanhoillisten kiesiksi, että en ainakaan vielä pysty sellaista itselleni ostamaan. Penkit ovat olleet ihan hyvää luokkaa.

Bemari sitten korostaisi myös sitä urheilullisuutta ja muuten vain olisi sopiva kiesi tarpeisiini, siinäkin on kyllä tuo hinta aika kova.

Audit ja Wolkkarit ovat sitten sitä neutraalia-keskisarjaa, mutta kuitenkin toimivia suht luotettavia saksalaisia kiesejä. Nykyään varustetasoero on pienemään päin verratesssa Mersuun ja Bemariin. Eipä justiinkaan huvittais maksaa sitä 10 000 euroa, mikä olisi Audi A4:n ja Octavian hintaero, jos sellaisen A4:n ostaisi.
Herra Manala

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

tonyjl kirjoitti:Tuon väitteen voi ampua alas 60 millisellä. Mun mielessä mersuissa on ainoina automerkkeinä penkit joilla voi ajaa 1000 km putkeen eikä tunnu missään. Ne jotka mersuja haukkuu, tekee sen puhtaasi kateudesta.
Tästä olen kyllä henkilökohtaisesti täysin eri mieltä. En ole hirveän monella eri mersulla ajanut, mutta niillä joilla olen ajanut, penkki on ollut epämukavan kova ja ennenkaikkea "ohuen" tuntuinen ottaen huomioon auton luonteen ja käyttötarkoituksen. Tuntuma on nimenomaan ollut kuin olisi verhoilluilla lauteilla tai lastulevyllä istunut. Esimerkiksi omat Octavia RS:n sporttipenkit ovat valovuoden edellä perusistumamukavuudessa verrattuna yksiinkään mersunpenkkeihin joille olen perseeni levittänyt, ja antavat silti hyvän tuen kovempaakin ajoa varten. Ihan suotta ei melkein joka taksimersussa näe kuskinpenkkinä Recaroa. Mersu kun vaan ei yksinkertaisesti loista jakkarapuolella.

Ja kateudesta ei varmasti ole ollut kyse, mersuja kun on tullut koeajeltua niin työautovalinnan kuin mutsin auto-ostostenkin yhteydessä. Miksen ottaisi mersua perseeni alle, jos se kerran on niin ylivertainen, ja se ei minulle mitään maksaisi?

Sitä vastoin pidän mersua täysin yliarvostettuna. Hintaansa nähden mersun valintaa ei perustele mielestäni mikään muu kuin imagokysymys. Ja jos imago on itselle NIIN tärkeää, että huonot penkit, ainoastaan tyydyttävät ajo-ominaisuudet sekä tunnoton ohjaus kelpaa, niin suosittelen tarkastamaan alushousujen sisällön korrelaatiota ostopäätökseen. Ja sama pätee pääosin myös volvoihin sillä erotuksella, että volvokuski ei maksa itseään ihan yhtä tyhmänkipeäksi.

Jos haluaa auton jolla on oikeasti kiva ajaa, niin baijerilainen menee koska tahansa mersun edelle. Ja yliarvostettuja ne ovat mielestäni nekin.
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Octavia RS Pitäsköhän tällainen hommata sittenkin sen nelivedon sijasta, tässä olisi ainakin sportti-sisusta/alusta ja muut hilppeet valmiiksi kiinni. Sitten vain veisi pajalle piristettäväksi, eikä tarvisi itse tuunailla. Olishan se neliveto poikaa kyllä, mutta mietin just tarpeellisuutta.
killkill

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Skoda on kyllä ihan kelpo peli. Yllättäen etenkin meikäläisen harrastuspiirissä aika suosittu, johtuen farkkumallin hervottomasta tilavuudesta. Heikoiksi kohdiksi olen kuullut mainittavan maavaran. Parikin öljypohjaa on mennyt paskaksi röykkyisemmällä tiellä.
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Today is THE day! Tuossa puolen päivän jälkeen ratkeaa rahoituspuoli, mahikset ovat puolellani yli fifty-sixty. (positiivisen) Päätöksen jälkeen alan varailemaan/suunnittelemaan Saksan matkaa.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Autokuumeeseen ei todella ole kuin vain yksi lääke, pidän peukkuja pystyssä että rahoitus asiat menee nappiin ja onnistut vielä löytämään itsellesi sellaisen auton joka miellyttää juuri sinua. :D
Dumari

Re: Projekti: Auto!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kiitoksia Mr. Wolkkari :D Nyt on vaihtoehtoina se Octavia; RS ja 4x4, luultavasti päädyn siihen 4x4, koska veli (autonasentaja) eilen ilmoitti halukkuutensa osallistua projektiin. Tosiaankin tuo rahoitus toteutuessaan on toinen vaihe tässä projektissa, eka oli tuo auton valinta. Kolmas vaihe on toteuttaa matka Saksaan ja tuoda oikea auto sieltä ja rekisteröidä se Suomeen. Neljäs ja viimeinen vaihe on virittää autoon tarpeelliset hilppeet ja laittaa/hommata muitakin varusteita (poppikset, lämppärit, kattotelineet yms..).

Ilmoittelen miten projekti edistyy. (saa pitää peukkuja ja antaa vinkkejä)
Vastaa Viestiin