TV-ratkaisu 2013

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos sattuu asumaan kaapelialueella, mutta tarjolla ei ole 100 mb kuitua, lienee järkevää ostaa HD-kaapeliboksi? Tartteeko sekin jonkin kortin/parituksen vaikka ei olisi mitään maksukanavia? Varmaan google kertoisi, jos jaksaisi käyttää, mutta aattelin kysyä jos joku on aiheeseen perehtynyt.

Jos boksi kannattaisi vielä tänä netflixhob-aikana ostaa, niin mikä on hyvä? Wbox HD2? Humax? Topfield?
Universaali disclaimer.
masa

Re: TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Topfield?



Kahden topparin kokemuksella, ei missään nimessä, jos eivät ole radikaalisti muuttaneet käyttöliittymäänsä.

Itse tutkisin tota: Handan HD digiboksi DVB-TC 9901 HD
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yle HD näkyy mulla ilman korttia ja paritusta, mikään muu HD-kanava ei. Paitsi näkyi tietenkin kaks viikkoa televisionostamisen jälkeen, jolloin oli joku HD-kampanja menossa.. hämmästys oli suuri kun lopettivat näkymisen. VMP.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:Yle HD näkyy mulla ilman korttia ja paritusta, mikään muu HD-kanava ei. Paitsi näkyi tietenkin kaks viikkoa televisionostamisen jälkeen, jolloin oli joku HD-kampanja menossa.. hämmästys oli suuri kun lopettivat näkymisen. VMP.
Yle HD ja Nelonen näkyy juu mullakin TV:ssä, mutta olen kuullut jotain että muut HD-kanavat vaatisi sen parittelun vaikka olisivat ilmaisia. Lähinnä mietinkin tuota boksiratkaisua.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Topfield?



Kahden topparin kokemuksella, ei missään nimessä, jos eivät ole radikaalisti muuttaneet käyttöliittymäänsä.

Itse tutkisin tota: Handan HD digiboksi DVB-TC 9901 HD
Pitänee sitten tutkailla. Humaxia ja topparia saa apouts kolmeen saturaiseen.
Universaali disclaimer.
masa

Re: TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... si-USB-PVR

Tosin saatavuus näyttää aika heikolta.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: TV-ratkaisu 2013

Viesti Kirjoittaja MrM »

Yle HD joo näkyy kait aina, ja 4HD kaapeliyhtiöstä riippuen ilman paritusta. Muut ei, ja vaativat parittelua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin