Rahareikänä Opel Paska

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Kepuasiasas Pertti taas viitanne tähän keskusteluun: viewtopic.php?f=9&t=10125&p=649401&hili ... 2A#p649401 Siinä kontekstissa tosiaan toistaiseksi näyttää siltä, että olit ainakin tämän vaalikauden horisontilla väärässä.
Nimenomaan tällä vaalikaudellahan sanomani pitää paikkaansa? Toistaiseksi Kepu on hävinnyt kaikki vaalit ja PS voittanut kaikki vaalit. Vaikka täytyy kyllä sanoa että tämä hallitus on niin huono, että Soinin sanoin jopa Kepu pärjää oppositiossa. Se täytyy myöntää, että Sipilän kaivaminen on ollut hyvä veto ja varmaan ensi vaaleissa Kepu nousee. Valitettavasti.
Universaali disclaimer.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja MrM »

En mäkään kyl tajua miten Jetan ja Passatin voi nähdä enää tyylikkyydeltään eriarvoisina. Aiemminhan se oli niin päin että passat oli siedettävä ruumisarkku ja Jetta susiruma kenkälaatikko.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ohjaustehostin putkineen ja 1,5h työtä kustansi 650€. Olisihan nuo osat saanut halvemmalla virosta, mutta olkoot. RO.

No paskan budjetti on vielä viivojen sisällä tämän vuoden osalta. Eikun eipäs olekkaan, vähän yli. Kesärenkaiden osto jää kyllä tammikuulle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ooppelille tilattu kuljetus paalaamoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

B-miehen suvaitsevaisuus loppui.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tiedossa olevien korjausten summa ylitti autokaupan tarjoaman hyvityksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Avensis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Osta das kansanauto vaan. Yllätyt iloisesti
Tai ostaisi ranskiksen, niin saisi jatkoa tutulle kurjuudelle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän meinasi tulla tippa linssiin kun näki opeliksin viimeistä kertaa lavalla. Tuo on kuitenkin pitkäaikaisin rakas mitä mulla on ollut, tai tulee olemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mulla on joku mielenhäiriö, menen koeajaan Vulva S60:n. Kimmoke tuli kun katsoin, että T5 kulutus/autovero on pienempi kuin T4:n. Eli lisätehon ostaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin!
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pertillä on joku fetissi paskaan laatuun.
Universaali disclaimer.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:Pertillä on joku fetissi paskaan laatuun.
Kato nyt vaikka sen profiilikuvaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Mulla on joku mielenhäiriö, menen koeajaan Vulva S60:n. Kimmoke tuli kun katsoin, että T5 kulutus/autovero on pienempi kuin T4:n. Eli lisätehon ostaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin!
Naapurin isäntä näytti ostaneen moisen, joskin pienellä dieselillä. Jo edellisen Volvoni yhteydessä kyseli multa käyttökokemuksia, mutta päätyi kuitenkin vielä tässä välissä Nissaniin. Nyt näemmä järkiintyi, kun huomasi mulle tulleen jo toisen pihaan ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Bluntly kirjoitti:Avensis.
Uutena tietysti?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tällä kertaa käytetty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja MrM »

Oon yrittäny nyt tässä jotenkin mielikuvissa istuttaa Blytlyä Avensikseen, mutta ei vaan onnistu. Jotenkin ihan liian tavallista ja keskiluokkaisen helppoa. Missä on ne kaikki Lada Nivat sun muut nyt?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ lähtölaskenta alkoi. Pian joku mamma rengastaa turvallisen ja voimakkaan työssä käyvän avensis-bluntlyn isäksi lapsilleen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

MrM kirjoitti:Jotenkin ihan liian tavallista ja keskiluokkaisen helppoa. Missä on ne kaikki Lada Nivat sun muut nyt?
Kyllähän toyota avensis/corolla linjalla on niin hajuton ja mauton vaihtoehto kuin olla voi. Olisihan merkillä persoonallisiakin vaihtoehtoja. Lehtijuttujen perusteella mä haluan kuvitella, että gt86 on mielenkiintoinen automalli tai sitten joku jykevämpi maasturimalli. Uudet on toki vähän liian pyöreitä muodoiltaan. Niistä puuttuu vanhojen mallien miehekkyyttä.

Kuva

Ai niin, olihan mulla ihan asiaakin. Uusimmassa Moottorilehdessä oli juttua käytettyjen autojen hintakehityksestä. Toyota säilytti hyvin arvonsa ensimmäiset 4-5 vuotta, jonka jälkeen alkaa menettämään arvoaan nopeammin, eli vähän käytetyt Toyotat ovat ikäänkuin yliarvostettuja. Toyota kannattaisi siis ostaa uutena, kun pienemmän hinnan laskun lisäksi saisi vielä takuun tuomat edut. Parivuotta vanhasta saa vielä hyvän diilin muutamaksi vuodeksi, mutta sen vanhempiin ei ole taloudellisesti järkevä koskea, kun arvonalenemisen lisäksi keskimääräiset korjauskustannuksetkin alkaa nousemaan.

SH kun haluaa aina ottaa ranskalaiset mukaan keskusteluun, niin niissä hinnan muodostus oli käänteinen, eli Toyotat kannattaa uutena ja ranskalaiset vanhoina :wink:

EDIT: En tiedä minkä ikäistä Avensista Bluntly on hankkimassa, mutta jos jotain 5v ikäistä, niin äkkiä lisää rahaa pöytään ja sittenkin tuoreempi malli alle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tippa tuli linssiin kun postiluukusta tipahti katsastustarjous opeliksille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ootte te kyllä sekaisin. Kiinnytte planeetan paskimpiin autoihin, onks tää nyt se Helsinki-syndrooma?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Et sää tajua kun sun suhteet on niin lyhytaikaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja MrM »

Bluntly kirjoitti:Et sää tajua kun sun suhteet on niin lyhytaikaisia.
Ei kai 11 vuotta nyt niin lyhytaikainen ole.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti:EDIT: En tiedä minkä ikäistä Avensista Bluntly on hankkimassa, mutta jos jotain 5v ikäistä, niin äkkiä lisää rahaa pöytään ja sittenkin tuoreempi malli alle.
2011 on katsonnassa, mutta asiaa on turha miettiä koska tämäkin menee paaliin omistukseni jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkanut epäröinti. Jos kuitenkin ostaisi halvemman niin ei olisi niin paha tilanne paskan osuessa tuulettimeen. Toisaalta sitten olisi suurempi riski joutua korjailemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:EDIT: todellinen rahoituskorko 0%..
Rahoituskorko voi olla nolla, mutta todellinen vuosikorko muodostuu pirun isoksi viitekorosta ja välillisistä maksuista.

KIA:aa en tule ostamaan vaikka kieltämättä tekisi mieli rakentaa kunnon heittokone ja ampua paska taivaalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin