Rahareikänä Opel Paska

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keräilen tähän nyt varaosa- ja korjauskustannuksia mitä tuosta susirumasta kotterosta kertyy niin saatte naureskella kuinka paskan maan maksalaatikko aiheuttaa kipuja.


Jakohihna alkanut vinkumaan siihen malliin, että taitaa tulla sadanviidenkympin remppa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä renault on paljon paskempi kuin Opel, koska ranskalainen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tiedossa rahanmenoa. Oma veikkaus olisi ohjaustehostimen putken ruostuneen puhki, mikä on tyyppivika tässä astran mallissa. Palstoilla ovat vain sahanneet poikki ja lyöneet paineletkua väliin, mutta taidan kuitenkin roudata huoltamolle mielummin kuin alan tuota itse räveltämään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Keräilen tähän nyt varaosa- ja korjauskustannuksia mitä tuosta susirumasta kotterosta kertyy niin saatte naureskella kuinka paskan maan maksalaatikko aiheuttaa kipuja.


Jakohihna alkanut vinkumaan siihen malliin, että taitaa tulla sadanviidenkympin remppa.
Ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli.
Se on mun mielestäni salama. Mutta taiteellinen vapaus sallittakoon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva

*ajaa tykistön asemiin*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sä ehditkin postata saman kuvan aiemmin. Ei tuo mun mielestäni nuoli ole missään vaiheessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Okei, pertsa oli oikeassa

"From the mid-1930s to the 1960s, passenger cars carried a ring which was crossed by some kind of a flying thing pointing to the left, which in some form could be interpreted as a zeppelin, the same flying object being used also as a forward pointing hood ornament. In some versions it looked like an arrow, in others like an aeroplane or a bird.

http://en.wikipedia.org/wiki/Opel#Logo

Seison korjattuna.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei noista kyllä mikään nuolelta näytä. Nuolessa sulat ovat perässä.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei noista kyllä mikään nuolelta näytä. Nuolessa sulat ovat perässä.
No, puhumme nyt miehen kanssa joka pitää uutta jettaa tylsänä ja uutta passattia tyylikkäänä. Se pistää autoasiat perspektiiviin. :)
Jo näin aikaisin aamusta ad hominemia ja valhettelua. Pidän uutta passattia onnistuneempana kuin vanhaa, en sen enempää. En silti ostaisi. Kerros pertti, mikä noista kuvioista on nuoli, kun sulla on tuo perspektiivi.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ "Ei ole. Jetan uusin painos on ihan kamalan ruma. Passat taas muuttui laatikosta linjakkaammaksi."
Niin, onko sulla jokin sisälukutaitoongelma? Aiemmasta Jetan mallista tuli faceliftissä pelkkää takapakkia. Aiemmin todella susiruma laatikko-passat taas muuttui parempaan suuntaan. Missä kohtaa mä sanon, että pidän passattia tyylikkäänä? Linjakkaammaksi = paremmaksi = tyylikkäämmäksi <> minusta tyylikkääksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ "Ei ole. Jetan uusin painos on ihan kamalan ruma. Passat taas muuttui laatikosta linjakkaammaksi."
Niin, onko sulla jokin sisälukutaitoongelma? Aiemmasta Jetan mallista tuli faceliftissä pelkkää takapakkia. Aiemmin todella susiruma laatikko-passat taas muuttui parempaan suuntaan. Missä kohtaa mä sanon, että pidän passattia tyylikkäänä? Linjakkaammaksi = paremmaksi = tyylikkäämmäksi <> minusta tyylikkääksi.
Lakimies sinussa heräsi. :D
Mä en vaan pidä siitä, että joku tyhmä ihminen laittaa sanoja mun suuhun, koska ei osaa lukea suomea.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä en vaan pidä siitä, että joku tyhmä ihminen laittaa sanoja mun suuhun, koska ei osaa lukea suomea.
Kysyisin vielä vastaajalta, että tarkoittaako, että Jetasta tuli susiruma myös sitä, että Passat muuttui laatikosta susirumaksi? Koska ne ovat täysin samannäköiset nykyään. Vastatkaa kyllä tai ei. Tuomari ohjeistakaa vastaajaa pysymään asiassa. :)
Se tarkoittaa, että en ostaisi kumpaakaan. Äidinkielen oppitunteja voit lähteä hakemaan ala-asteelta.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli.
Se on mun mielestäni salama. Mutta taiteellinen vapaus sallittakoon.
Oikeastaan se kertoo aika paljon sanonnan osuvuudesta Opeliin, että kaikki tosiaan tietävät kyseessä olevan Opelin eikä esimerkiksi Volvon.
Viimeksi muokannut urpiainen, 10.09.2013 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Viime viikolla nähtynä linjat olivat lähinnä pyöristyneet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Se tarkoittaa, että en ostaisi kumpaakaan. Äidinkielen oppitunteja voit lähteä hakemaan ala-asteelta.
Olet oikeassa ammatissa. Pystyt kehumaan laatikosta susirumaksi muuttunuttakin autoa siten, että se on muuttunut linjakkaamaksi. :)

Näen sovellutuksia tällä palstalla, seuraavaksi voin sanoa Finnmonstalle että oletpas sinä muuttunut linjakkaammaksi.
Eli pertin logiikalla ei voi sanoa mitään positiivista mistään muutoksesta, ellei ole fanboy? En tiedä onko sulla nyt joku erityismissio aiheuttaa perttimäisyydelläsi aivosärkyä, mutta toisin kuin sinä, en ole minkään yhden merkin tai valmistajan mies ja pidätän itselläni oikeuden pitää tai olla pitämättä mistä tahansa tuotteesta enemmän tai vähemmän kuin aiemmin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Pertti - Tix 6 -0
Elät vielä vääristyneemmässä rinnakkaistodellisuudessa kuin Gat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Eiköhän tosiasiallinen pulma ollut, että et arvannut jetan olevan noin yksi yhteen passat nykyään ja melkein jäit kiinni siitä ettet tiedäkään ihan kaikesta kaikkea.

Pertti - Tix 6 -0
Nyt sä menit kyllä lopullisesti sekaisin, mistä pitäen mun on tarttenut arvata miltä mun liikkeessä katsomat autot näyttää? :D

Kannattaisikohan sun pertti joskus käydä edes koeajamassa joku muu kuin joku ranskanpulla.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Olen vaan huolissani sinusta. Olet ollut niin pelottavan monista asioista väärässä viime aikoina, että olet joutunut turvautumaan halpahintaiseen 'postimies' ja 'no ei tuo paljoa nuolelta minusta näytä' läpänheittoon. Toivottavasti pian itsetuntosi normalisoituu. :)
Se on kuule pertti niin, että makuasiassa ei oikein voi olla väärässä. Nythän se selkeni, missä pertteilykenkä puristaa. Tai pikemminkin otsa. Otti nokkiinsa postimiehestä ja yrittää nyt väkisin vaikkei ole mitään mihin tarttua.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Minua on pitkin matkaa puristellut vaikka mistä kulmasta, mutta ei viime aikoina. Niin isolla kädellä kaikki tapahtuu kuten sanon ettei jaksa tyhjänpäiväiset heittelyt harmittaa. Ei ole vuottakaan tix-totuudessa kun kepu kuolee pois, Elop on hieno mies ja ties mitä. Otin nämä nyt vaan esimerkkeinä tuuliajostasi. Skodasta haaveiluakin voi kyllä pitää oireellisena.
Pertin puppugeneraattori alkaa pyöriä jo punaisilla kierroksilla, kylläpäs se posti-isyys nyt jäytää sielua. Ei kukaan mun tuloluokassa "haaveile" Skodasta - jos "haaveilisin", mulla olisi jo nimi kauppakirjassa. Hintaansa nähden erinomainen kärry, mutta en osta. Kepun kuolemasta kyllä haaveilen! Tarkistetaans perttifaktojen perttifaktisuus faktisesti. Tiesmitää ei voi tarkistaa.
exPertti kirjoitti: Toiseen päivän aiheeseen. Arvaa mi(t)kä puolueet voitta(v)a(t) kuntavaalit?
So Hard: Kokoomus ja PS. Nurkkakuntaisissa elinkelvottomissa maalaiskunnissa toki Kepu niinkuin ennenkin.
No kappas miten kävikään! Kokoomus oli suurin ja PS nosti kannatustaan eniten! Kepu oli kolmonen. Ai kun olinkin väärässä.
So Hard:kyllähän tämä MS/Elop-kuvio taitaa jäädä Nokian viimeiseksi virheeksi.

Itse puhelinhan saa liki pelkkää suitsutusta. Ongelma on WP. Vanjoki olisi ollut parempi valinta kuin Elop.
Selkeää elopmyönteisyyttä ja yleistä väärässä oloa aka. ei-kepulaisuutta havaittavissa! Toim. huom. vaatii perttiperssilmän lukea nämä täysin päinvastoin kuin mitä niissä sanotaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Noh noh, viittasin tosiaan viime aikaiseen keskusteluun
Ei muuta kuin pointteria vaan viesteihin joissa olen pitänyt Eloppia hienona miehenä ja tiesmitä. Lopeta valhettelu.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Noh noh, viittasin tosiaan viime aikaiseen keskusteluun
Ei muuta kuin pointteria vaan viesteihin joissa olen pitänyt Eloppia hienona miehenä ja tiesmitä. Lopeta valhettelu.
Elopia muistelen sinun kyllä lähinnä mollanneen ja pitäneen pitkään hänen palkkaustaan lopullisena virheenä Nokian matkapuhelimille. Kepuasiasas Pertti taas viitanne tähän keskusteluun: viewtopic.php?f=9&t=10125&p=649401&hili ... 2A#p649401 Siinä kontekstissa tosiaan toistaiseksi näyttää siltä, että olit ainakin tämän vaalikauden horisontilla väärässä. Kiinnostavaa muuten tässä kokoomuksen lastentarhaosastossa on se, että toteuttavatko nämä ääriliikkeenomaiset ulostulot Vagabondon visiota kokoomuksen oikeistosiiven vahvistumisesta - vai tasaavatko ne pikemminkin tietä punamullan paluulle, kun kokoomus alkaa taas näyttää pelottavalta. Ja vihdoin, mitä ikäloppuihin Opel-rahareikiin tulee, niin luovuin itse hyvin palvelleesta 15-vuotiaasta Opelistani kesällä ka ajoin tänäänkin öihin 8-vuotiaalla patongilla. Mitähän siitäkin tulee.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:...luovuin itse hyvin palvelleesta 15-vuotiaasta Opelistani kesällä ka ajoin tänäänkin öihin 8-vuotiaalla patongilla. Mitähän siitäkin tulee.
Down here we all float. Minkä ostit?
Sen pahimman, katsot vaan minkä tahansa vikalistan pahnan pohjimmaisia. Tosin puolustuksekseni täytyy sanoa, että en varsinaisesti sitä ostanut, vaan se jotenkin jäätteenmäkimäisesti ikäänkuin päätyi haltuuni tilaamatta ja pyytämättä erinäisten lähisukulaisten maahan- ja maastamuutto-operaatioiden sivutuotteena. Lamput siitä ainakin on jo palaneet.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Peugeotin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Uuh, vapise Masa.
Á propos, missäs Masa on?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rahareikänä Opel Paska

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ei tietoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin