Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Vaihdetaanko Nörtteilyiden nimi?

Ei vaihdeta, Nörtteilyt on hyvä.
11
38%
Vaihdetaan, "ATK, Tiede & Tekniikka" on hyvä.
15
52%
Vaihdetaan, mutta johonkin muuhun (jonka ehdotan viestissäni).
3
10%
 
Ääniä yhteensä: 29

killkill

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Käytätkö sinä?
Juu, ostin taannoin vermeet. Ihan selkeä ero ilmaan verrattuna lämmönerityksessä.
Gina kirjoitti:Hyi hitto. Olisin voinut elää ilman tätä tietoa... :roll:
Luonnollinen asiahan tuo. Vaippoja käytämme kaikki ensin pienenä, sitten uudelleen wanhuksena. Mitä siitä jos vähän Tenat jalassa käy seikkailemassa välillä? Ja ei, itse en käytä.
Gina

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti: Luonnollinen asiahan tuo. Vaippoja käytämme kaikki ensin pienenä, sitten uudelleen wanhuksena. Mitä siitä jos vähän Tenat jalassa käy seikkailemassa välillä? Ja ei, itse en käytä.
Niin, niin tottakai, mulla tuli vaan liian elävä mielikuva. Kyllä mä ainakin mielummin pidättäisin ainakin kakkosta.
WanhaPervo

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Gina kirjoitti:
killkill kirjoitti: Luonnollinen asiahan tuo. Vaippoja käytämme kaikki ensin pienenä, sitten uudelleen wanhuksena. Mitä siitä jos vähän Tenat jalassa käy seikkailemassa välillä? Ja ei, itse en käytä.
Niin, niin tottakai, mulla tuli vaan liian elävä mielikuva. Kyllä mä ainakin mielummin pidättäisin ainakin kakkosta.
Ei me miehetkään (minä ainakaan) sanota hyi hitto kun naisella on kuukautiset :)
Herra Manala

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

WanhaPervo kirjoitti:Ei me miehetkään (minä ainakaan) sanota hyi hitto kun naisella on kuukautiset :)
Sanotaanpas! Hyi hitto! Ällöttävää!

Mieluummin olisin elänyt ilman sitä tietoa, se paikka oksentaa säännöllisesti klimppistä verihyhmää, jonne minä kalleimpani työnnän.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra Manala kirjoitti:Mieluummin olisin elänyt ilman sitä tietoa, se paikka oksentaa säännöllisesti klimppistä verihyhmää, jonne minä kalleimpani työnnän.
Olisit ilmoitanut mielipiteesi pari päivää aikaisemmin niin olisin voinut laittaa kuvia siitä verisestä hyhmästä ja muusta mukavasta. Siedätyshoitoa you know.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tuulenpuiska

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lolita kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mieluummin olisin elänyt ilman sitä tietoa, se paikka oksentaa säännöllisesti klimppistä verihyhmää, jonne minä kalleimpani työnnän.
Olisit ilmoitanut mielipiteesi pari päivää aikaisemmin niin olisin voinut laittaa kuvia siitä verisestä hyhmästä ja muusta mukavasta. Siedätyshoitoa you know.
:off:

Valitsinpa sitten väärän topikin luettavaksi samalla kun syön :laatta:
Gina

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja Gina »

WanhaPervo kirjoitti: Niin, niin tottakai, mulla tuli vaan liian elävä mielikuva. Kyllä mä ainakin mielummin pidättäisin ainakin kakkosta.
Ei me miehetkään (minä ainakaan) sanota hyi hitto kun naisella on kuukautiset :)[/quote]

Sanokaa vaan, niin minäkin. Yök. Jos pääsisin eroon niin hankkiutusin. (mutta en tulemalla raskaaksi)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gina kirjoitti:Sanokaa vaan, niin minäkin. Yök. Jos pääsisin eroon niin hankkiutusin.
Arvaa vaan minä on syy nro 1 haluta kohdustani eroon?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Pitäisikö "Nörtteilyt" -alueen nimi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari kirjoitti:Kymysys: Tarvitseeko sitä "Tiede"-sanaa olla nimessä, josse vaikka sopisi paremmin sinne asiakeskusteluihin? (missä on jo!)
En nyt halua jankata, mutta VIELÄ kerran, miten on? Minua hiukkasen häirää tuo "TIEDE" sana.
Vastaa Viestiin