Halvaantunut hiiri

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Halvaantunut hiiri

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eikö kukaan voi tietää miksi mun paska hiiri hiiren paska lopetti toimimasta tuossa näppiksen vasemmalla puolella yhtäkkiä??!! Toistan: v a s e m m a l l a puolella! Oikealla puolella toimii kuten ennenkin. Miten voi olla mahdollista? Oonko mä hullu? Eilen laitoin uuden laajakaistaliittymän ja sen paskahässäkän jälkeen se halvaantu ihan täysin. Eihän niillä nyt voi olla mitään yhteyttä!? Siis optinen langaton hiiri. Jouduinhan mä siirteleen pöytää vähän, mutta pukkasin kyllä takasinkin. Ei se v o i johtua siitä!? Ja modeeminkin heitin metrin päähän. Ensin ne oli vierivieressä. En kestä enää. Kohta halvaantuu myös mun oikea käsi. Niin, ja patterit on just vaihdettu.
SingleMalt

Re: Halvaantunut hiiri

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Siirä se langattoman vastaanotin samalle puolelle..
ninnithequeen

Re: Halvaantunut hiiri

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Siirä se langattoman vastaanotin samalle puolelle..
:lol:

Mun hiiri taas jumittaa ihan muuten vaan, on vanha paska ja mä meinaan jatkuvasti heittää sen seinään. Uusi ja hieno Joulupukilta tilauksessa. Suositelkaas jotain?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Halvaantunut hiiri

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SingleMalt kirjoitti:Siirä se langattoman vastaanotin samalle puolelle..
No voihan tuhat tulimmaista! Vähän liukkaammin rupes liikkumaan. Eihän sitä nyt sentään k a i k k e a voi tulla ajatelleeksi :D Tänksh.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Halvaantunut hiiri

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin vaihtamassa eilen sit uuden (langaton+optinen) hiiri+näppissetin. Käytin välissä vanhoja langallisiani (kuten nytkin hiirtä). Nyt en saa enää tuota uutta hiirtä toimimaan. Näppis kyllä toimii moitteettomasti tällä kertaa, mutta hiiri ei. Nuoli kyllä liikkuu ihan normaalisti, mutta sen näppäimet ei toimi, ei siis voi tehdä mitään sillä hiirellä, mihinkään ei pääse.

Ei kai nyt mitään uusia asennuksiakaan tarvi, jos vaan vaihtaa kamat välissä. Oon koittanu sammutella ja käynnistellä, mutta ei. Teinköhän mä jonkun pahan peruuttamattoman virheen kun alussa se kysyi käynnistettäessä jotain.. (profiili 1..)?? ja mä vaan ohitin sen ja valitsin 'sammuta ja käynnistä uudelleen'?
Vastaa Viestiin