Auttakee! Tarvitsen nettiyhteyden ja kännykkäliittymän

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Auttakee! Tarvitsen nettiyhteyden ja kännykkäliittymän

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Itse vaihdoin tuossa kesällä puhelinliittymäni tele finlandille ja varsin tyytyväinen olen vaihtoon ollut. Mulla on se perus puhepaketti ja sms-paketti 100, hinta yhteensä 19,89€/kk. Saa soitella 8h 20min ja lähetellä 100 tekstarii /kk tolla hintaa. Ylimenevät maksaa 0.099€/min tai viesti. Mulle on hyvin paketit riittänyt, eikä yli menny oo kertaakaan (paitsi että muutamia palvelupuheluita oon saattanu soittaa ja niissähän on aina pätevät minuuttitaksat, joita ei tässäkään liittymässä onistu tietty kiertämään), oikeastaan välillä on tieten tahtoin saanut oikein antaumuksella juoruta kuun viimeisenä päivänä ;) Yhteenvetona suosittelen lämpimästi tätänykyä näitä tasahintaliittymiä, operaattoreista aika moni jo näitä tarjoaa, jokainen valitkoon itse mitä tykkää käytellä.

Seuraavaksi itsellä menossa kanssa tutkailun alle nettiliittymä ja mahdollisesti sen vaihto on edessä. Mulle on vaan nyt jäänyt hiukan epäselväksi, että jos mulla on nyt Oulun puhelimen baana laajakaista kiinteistöliittymä niin tarkoittaako se nyt, että tässä talossa on vain ko. firman yhteydet kunnossa näin vai että voi minkä tahansa operaattorin laajakaistan nyt tilata? Valistakaa tyhmempäänne. Tämän hetkinen liittymäni on kuitenkin avan liian kallis, halvempi on pakko saada. Ja toimivuuteenkaan en ole voinut ola ihan tyytyväinen, vähän väliään poikkasee yhteyden, vaikkain itekseen sitten yhdistää heti uudestaan mutta jos vaikka kerkee palstalta tipahtaa niin sitten kerkeää ja monta monituista kaunista ja viisasta lausetta katoaa teille tietämättömille. Ei hyvä.

Edit: Jatkokysymys samaisesta aiheesta punaistettu jotta sen huomaaminen olisi todenäköiseNpää.
Viimeksi muokannut KisSandra, 21.12.2005 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Auttakee! Tarvitsen nettiyhteyden ja kännykkäliittymän

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Oletan ettei Keikauksen taloyhtiössä ole kiinteistöliittymää tarjolla? Se on yleensä se halvin vaihtoehto, ja riittää normaalikäyttäjille.
Ei varmaan ole, kun ei ole edes HTV:tä. Siitä pitävät mummot huolen!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin