Paras peli ikinä?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Patz kirjoitti:Pip-peli.

Erilaiset lautapelit rocks, mutta suositelkaanpas tytölle jotain mukavaa PS2-peliä, jossa ei tarvitse tappaa kylmäverisesti, eikä myöskään hurjastella autolla jollain "merkityllä reitillä". Joku sellainen pikkukakaroille sopiva seikkailupeli lienee sopivin...? :mrgreen:

Toi piiip-peli on tietenkin aikuiselle tytölle oikein hyvä peli...

Mutta jos haluaa pleikkarilla ihan oikeesti pelata jotain kivaa seikkailupeliä, niin kannattaa varmaan kahtella Disneyn pelejä, kuten esim. Nemoa etsimässä tai Monsterit Oy.....hauskoja ajanviete pelejä...
hebuli

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Patz kirjoitti:Erilaiset lautapelit rocks, mutta suositelkaanpas tytölle jotain mukavaa PS2-peliä, jossa ei tarvitse tappaa kylmäverisesti, eikä myöskään hurjastella autolla jollain "merkityllä reitillä". Joku sellainen pikkukakaroille sopiva seikkailupeli lienee sopivin...? :mrgreen:
No kun kerran oot tyttö, niin The Sims tai The Urbz varmaan. En tiedä niistä sen enempää, mutta kaiketi ne voittavat oikean leikkikodin kanssa väsäämisen. Tai tiedä häntä.
Patz

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

volkkari1976 kirjoitti:Mutta jos haluaa pleikkarilla ihan oikeesti pelata jotain kivaa seikkailupeliä, niin kannattaa varmaan kahtella Disneyn pelejä, kuten esim. Nemoa etsimässä tai Monsterit Oy.....hauskoja ajanviete pelejä...
En siis nolaa itseäni totaalisesti kivan pelimyyjän edessä näitä ostaessani? Tai ainahan mä voin sanoa että nää tulee mun kummitytölle... :mrgreen:

Koskahan sellasen pip-pelin saa PSkakkosena?
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Patz kirjoitti:Koskahan sellasen pip-pelin saa PSkakkosena?

Pitääkö sen pip-pelin tosiaan olla Pleikkarille? Eiks sellainen ihan aito ja oikea olis paljon parempi?? Älä tyydy korvikkeisiin... :D
Elukka

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti: Koskahan sellasen pip-pelin saa PSkakkosena?
Suunnitteilla on:
http://en.wikipedia.org/wiki/Teledildonics :mrgreen:
Patz

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

volkkari1976 kirjoitti:Pitääkö sen pip-pelin tosiaan olla Pleikkarille? Eiks sellainen ihan aito ja oikea olis paljon parempi?? Älä tyydy korvikkeisiin... :D
No enhän mä tyydykkään, mutta kun niitä aitoja ei saa ostaa kaupasta... Ja muuten tuntuis olevan aika hiljasta.
Elukka

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:
volkkari1976 kirjoitti:Pitääkö sen pip-pelin tosiaan olla Pleikkarille? Eiks sellainen ihan aito ja oikea olis paljon parempi?? Älä tyydy korvikkeisiin... :D
No enhän mä tyydykkään, mutta kun niitä aitoja ei saa ostaa kaupasta... Ja muuten tuntuis olevan aika hiljasta.
Galleriaa tirkistelleenä ei ainakaan noin äkkiseltään uskois. :shock:
[edit: sana järjestys lappeen Rannasta... kieli oppi hoi!]
Viimeksi muokannut Elukka, 04.01.2006 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Patz kirjoitti:No enhän mä tyydykkään, mutta kun niitä aitoja ei saa ostaa kaupasta... Ja muuten tuntuis olevan aika hiljasta.

Kyllä se pip-peli kävelee vastaan juuri silloin kun sitä vähiten odottaa....ja jalat lähtee alta ilman että huomaatkaan.

Ei se meinaan etsimällä löydy.
Kannattaa varmaan tehdä niin kuin minä tein aikanaan, välttele miehiä niin he kiinnostuvat sinusta, itse välttelin naisia ja meni tovi, niin johan se nainen "tuli" vastaan.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Elukka kirjoitti: Ei noin äkkiseltään galleriaa tirkistelleenä uskois. :shock:
Todellakin olen Elukan kanssa samaa mieltä :shock:
Patz

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

volkkari1976 kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Ei noin äkkiseltään galleriaa tirkistelleenä uskois. :shock:
Todellakin olen Elukan kanssa samaa mieltä :shock:
Noh noh pojat *punastelee*
Ja kyllä mä kaikkeni teen niitä miehiä vältelläkseni, ilmeisesti liiankin hyvin ;)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Heroes of Might and Magic III

Nelonen oli ihan paska, mutta kolmosta pelaan yhä vieläkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ann kirjoitti:Heroes of Might and Magic III

Nelonen oli ihan paska, mutta kolmosta pelaan yhä vieläkin.
Toi on kyllä kaikkien aikojen ainakin toiseksi paras moninpeli. Ja kyllä sitä yksinpelinä jaksaa hakata.

Vaan mikä tuossa nelosessa niin pahasti on vialla, kun olen kuullut siitä lähes yksinomaan negatiivisia arvioita :?:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elukka kirjoitti: Vaan mikä tuossa nelosessa niin pahasti on vialla, kun olen kuullut siitä lähes yksinomaan negatiivisia arvioita :?:
Se on ruma.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Starflare

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ann kirjoitti:Heroes of Might and Magic III

Nelonen oli ihan paska, mutta kolmosta pelaan yhä vieläkin.
Samma här! PC:llä tulee harvemmin pelattua, mutta omat suosikkini ovat juurikin HOMM III ja Warcraft III.

Ann kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Vaan mikä tuossa nelosessa niin pahasti on vialla, kun olen kuullut siitä lähes yksinomaan negatiivisia arvioita :?:
Se on ruma.
Taaskin samaa mieltä, nelonen on yksinkertaisesti helvetin tympeän näköinen kolmosen värikkäisiin satumaisemiin verrattuna.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Starflare kirjoitti: Taaskin samaa mieltä, nelonen on yksinkertaisesti helvetin tympeän näköinen kolmosen värikkäisiin satumaisemiin verrattuna.
Juuh, ja ne fuusiolinnat olivat aika kökköjä. Herojen osallistuminen taisteluihin oli ihan hyvä kehityssuunta, jos nyt jotain positiivista pitää mainita.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Giana sistersiä on tullut ehkä eniten hakattua. Worms on myös toinen, joka jaksaa innostaa kerta toisensa jälkeen, tosin edellisen eron jälkeen ei varteenotettavaa vastusta ole enää löytynyt.

Lautapeleistä suosikkini on alias, myös jatsia on mukava pelailla.

Kaikkien aikojen paras peli on kuitenkin ilmakiekko, kun on oikea iso pöytä ja kunnon mailat. Sellaisen kun saisi kotiin!

p.s. Viimeaikoina olen koukuttanut itseni pahasti zookeeperiin.
Yönmustaritari

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tekisi mieli tappaa kaikki, ketkä sanoo mariobrossia, pacmania, urpotennistä ym. hyviksi peleiksi. Te olette niiku ihan vitun kusipäitä noiden urpoilujenne kanssa. Ja ei. Tässä ei ole mistään makuasioista enää kyse. Jos te jostain ihmeen syystä näette ruudilla kolmen pikselin, lähes ennalta arvattavan animaation, johon ei juuri nimeksikään voi vaikuttaa niin päässähän teillä on vikaa jumalauta.

URPOT!! Menkää nyt himaanne pikselimössöjenne kanssa ja astukaa jo kehityksessä askeleenne eteenpäin. Verta ja suolenpätkiä irroitetaan nykyisin sorkkaraudalla ja moottorisahalla eikä tarvitse kuin vähän peukaloa ja etusormea niin on yksi Lahden kokoinen pitäjä teurasta pullollaan jo ennen ensimmäistä lakisääteistä.

No niin en lähde nyt tähän hätään arvailemaan, mikä on paras mutta yksi parhaista ja takuulla addiktoivin ja vittumaisin on Project Gotham racing.

Paukutin niiku yhtä hiton rataa varmaan tunnin putkeen. Pukamat hiessä koitan painaa petal to the metal kurvin jälkeiselle suoralle Platinium-vaatimuksen mukaisen 93mph mutta ei saamari irtoo enempää kuin 92mph. Vartti meni ajolinjoja hakiessa ja loput koko ajasta on pyörinyt siinä 90-92mph rajoilla. Mut ei. Kun ei niin ei vittusaatanajumalauta. Nakkaan ton boksin vittu partsilta alas justiinsa vittu saatan. Meeeeeeeeneeeeeee nyt pppprrrrrrrrkkkkkkkLLLLLE!!!!

92mph.

En oo koskaan hikoillut käsistäni näin paljon. Ei kuuna päivään ole olkapäät ja niska ollut näin jäykistyneenä. En edes muistanut omaavani niin paljon puristusvoimaa käsissäni, kuin mitä olen tuota ohjainta tänä iltana käsissäni pursitanut.

92mph.

Ovi auki. Nyt se masiina lähti pihalle jäähylle.

EDIT: Lohdutuksena seuraavassa kultakilpailussa sain loppusuoralla "great drafting" ja "Sweet overtake" -bonukset kaahatessani toiselle sijalle.
Elukka

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Exsat kirjoitti:Giana sistersiä on tullut ehkä eniten hakattua. Worms on myös toinen, joka jaksaa innostaa kerta toisensa jälkeen, tosin edellisen eron jälkeen ei varteenotettavaa vastusta ole enää löytynyt.
Toihan tarkottaa nyt sitten sitä, että jos satutaan joskus samaan miittiin niin se on haasteottelun paikka. :D
Meikäläinen on koko epeli taiteilemaan ninjaköyden kanssa.
Exsat kirjoitti: Kaikkien aikojen paras peli on kuitenkin ilmakiekko, kun on oikea iso pöytä ja kunnon mailat. Sellaisen kun saisi kotiin!
Juu, toi on kyllä älyttömän hauska.
Ainoana miinuspuolena se, että se kiekko pakkaa matsin kiihtyessä singahtamaan pois laudalta. :D
Yönmustaritari

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:[
Meikäläinen on koko epeli taiteilemaan ninjaköyden kanssa.
Joo´o.

130%

Mut mä voisin kyllä jollekin tsiksille kans näytellä mun ninjaköyttä. Nuuuh!
Nowaysis

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Oisko noi pleikkarin laulupelit? ;) Ainakaan en ole sitten lapsuuden saanut kyseisestä rasiasta niin paljon riemua..

Giana Sisters, James Bond, Prince of Persia(pc:n näppiksellä pelattuna!!), Worms, Sims, Leisure suit Larry. Simpsons oli kans melko hauska. Voi kun löytäis vanhat diskettikokoelmat niin vois koittaa jos Amiga 500 vielä pelittäis, siihen asennettiin jopa lisämuisti. *nostalgisoi* Tipan linssiin tuovat myös kelattavat siis c-kasettiformaatissa olevat kuusnepan pelit.
ninnithequeen

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nowaysis kirjoitti: Tipan linssiin tuovat myös kelattavat siis c-kasettiformaatissa olevat kuusnepan pelit.
Mulla on niitä vieläkin!!!

Mutta itse kuusnepa otti ja hajos :cry:
Elukka

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti:[
Meikäläinen on koko epeli taiteilemaan ninjaköyden kanssa.
Joo´o.

130%

Mut mä voisin kyllä jollekin tsiksille kans näytellä mun ninjaköyttä. Nuuuh!
Oliks toi nyt muka olevinaan jotain vittuilua vai :?:
Melko säälittävää.
Viimeksi muokannut Elukka, 06.01.2006 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nowaysis kirjoitti:Tipan linssiin tuovat myös kelattavat siis c-kasettiformaatissa olevat kuusnepan pelit.
Oi niitä 15 minuutin latausaikoja... :D
Starflare

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elukka kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Tipan linssiin tuovat myös kelattavat siis c-kasettiformaatissa olevat kuusnepan pelit.
Oi niitä 15 minuutin latausaikoja... :D
Eiks ollu turboo vai? :D
Exsat

Re: Paras peli ikinä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elukka kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Kaikkien aikojen paras peli on kuitenkin ilmakiekko, kun on oikea iso pöytä ja kunnon mailat. Sellaisen kun saisi kotiin!
Juu, toi on kyllä älyttömän hauska.
Ainoana miinuspuolena se, että se kiekko pakkaa matsin kiihtyessä singahtamaan pois laudalta. :D
Me saatiin joskus sellainen kiekko halki Jyväskylän Pelikaanissa. Oi niitä aikoja! :wink:
Vastaa Viestiin