Mobiili-tv

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Chap

Mobiili-tv

Viesti Kirjoittaja Chap »

Osallistuin keväällä Nokian mobiili-tv -pilottiin. Eihän se mobiili-tv mikään elintärkeä toiminto ollut, mutta aika kiva silti. Esim. kun olin torstaina töissä, olisin mielelläni iltapäivällä vilkuillut toisella silmällä mäkihyppykisaa ja olisin siitä voinut vaikka vähän maksaakin. Myös tiettyjä suuria uutisia olisi kiva katsoa telkasta ihan siitä riippumatta missä itse sattuu olemaan.

Operaattorit ja päätelaitteiden toimittajat ovat olleet innostuneita mobiili-tv:stä (toki oma lehmä ojassa), kun taas tietyt analyytikot ja muut tahot ovat olleet skeptisempiä. Mitäs luulette, tuleeko mobiili-tv:stä hitti? Luuletko, että itse maksaisit moisesta palvelusta?
Dumari

Re: Mobiili-tv

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Chap kirjoitti:Osallistuin keväällä Nokian mobiili-tv -pilottiin.
Mitäs luulette, tuleeko mobiili-tv:stä hitti? Luuletko, että itse maksaisit moisesta palvelusta?
:sir:

Miekin osallistuin siihen pilottiin! Kapula (7710) oli järkyn kokoinen, se ekana jäi mieleen kokeilusta. Itse TV-ominaisuutta käytin vain uutisten ja urheilun suraamiseen.

Säälittää niiden raukkojen puolesta, ketkä menivät ostamaan sen kapulan toivoen pääsevänsä kattomaan telkkua siitä. TV-lähetykset kun eivät ala vielä ihan heti, muistaakkeni vasta ensi vuonna jos hyvin käy ja sitten se kapula on jo auttamattomasti vanhaa teknologiaa, puhumattakaan niistä lastentaudeista mitä siinä oli.

Joskus tulevaisuudessa uskon että kapulassani tulee olemaan myös TV-ominaisuus, mutta en näe että näin tapahtuisi aivan lähitulevaisuudessa. Sitten kun tekniikkapuoli toimii aukottomasti ja muut lastentaudit ovat poishiottuja, niin uskon hommaavani TV-kännykän ja voin niistä lähetyksistä vaikka euron tai pari kuukaudessa maksaakin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mobiili-tv

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

En nyt ihan ensimmäisenä, mutta hankinhan mie toisaalta mp3-soitinpuhelimenkin vaikka liputin vielä kannettavien cd-soittimien puolesta pari vuotta sitten. Mut joo, kyllä varsinkin matkustaessa puhelimessa olevat ekstraominaisuudet (kuten jopa wappi) saavat ajan kulumaan nopeammin.
Ihmismieli on muuttuvainen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
PerttiMakimaa

Re: Mobiili-tv

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dumari kirjoitti:Miekin osallistuin siihen pilottiin! Kapula (7710) oli järkyn kokoinen, se ekana jäi mieleen kokeilusta. Itse TV-ominaisuutta käytin vain uutisten ja urheilun suraamiseen.

Säälittää niiden raukkojen puolesta, ketkä menivät ostamaan sen kapulan toivoen pääsevänsä kattomaan telkkua siitä. TV-lähetykset kun eivät ala vielä ihan heti, muistaakkeni vasta ensi vuonna jos hyvin käy ja sitten se kapula on jo auttamattomasti vanhaa teknologiaa, puhumattakaan niistä lastentaudeista mitä siinä oli.
Eihän telkkaripuoli edes toimi pelkällä puhelimella, joka on noin puolet pienempi kuin sillä viritinlisälaitteella varustettuna. :)
Vastaa Viestiin