Onkelma

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
nypari

Onkelma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Antakeehan vastaus mulle, kun ootte... Eli Mediaplayerilla pelaava avi-tiedostomuodossa oleva valvontanauha tulisi saada kuvatiedostoksi. Sellaiseksi, jonka voi tulostaa paperille. Mielestäni tuo avi-tiedosto koostuu freimeistä eli se ei varsinaisesti sisällä liikkuvaa kuvaa, kai? Olen kokeillut leikkailla, liimailla, re- ja rereliimaillaleikkailla jne. eri ohjelmilla kuten Paintilla, Power Pointilla, Wordilla ja M:n Photo Editorilla. Se ongelma on se, että print screenillä kopioidessa kuva jotenkin linkittyy kuvaputkelle, eikä sitä voi ollenkaan käsitellä. Tulostuksesta tulee pelkkää mustaa.

Etukäteen kiittäen,

-nypsi-

ps. jos kysymykseni sisälsi epäselvää termistöä tai suoranaisia virheitä, pidätän oikeuteni olla muuta kuin olla se paskalakki, joka ei osaa kirj... eiku nörtteillä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nypari

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Cts! Täytyy vielä löytää kone, jolla voin daunloudata ko. ohjelman.
1108

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BSplayer v1.37 build 826

BSPlayer on windows-pohjainen multimediasoitin, joka tulee useita erilaisia media formaatteja (avi / mpg / asf / wmv / wav / mp3...).

Ominaisuuksia:

Tekstitysten näyttö, tuetut formaatit: MicroDVD, Subviewer ja SubRip.
Tuki skineille.
Monikielinen.
'Drag & drop' tuki.
Komentorivi kehoite.
Pan-scan ja muokattavissa oleva 'pan-scan' tuki.
Muokattavissa oleva muotosuhde.
Soittolistat.
Resoluution muuttaminen mahdollista.
Kehysten sieppaaminen.
monikieliset AVI-tiedostot ovat tuettuja.
Tuki OGM-tiedostoille.
Tuki ulkoisille audio-tiedostoille.
S/PDIF-ulostulo tuettu AC3-tiedostoille.
Tuki Kaukosäätimelle (WinLIRC).
Tuki kirjanmerkeille.
Yksinkertainen ekvalisaattori.

Download
nypari

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei ole toistaiseksi onnistunut. Osaisko joku nimetä potentiaalisimmat kompastuskivet?
Herra Manala

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Ei ole toistaiseksi onnistunut. Osaisko joku nimetä potentiaalisimmat kompastuskivet?
Olet käsittämättömän yksinkertainen, etkä siksi vain osaa?
nypari

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herra Manala kirjoitti:Olet käsittämättömän yksinkertainen, etkä siksi vain osaa?
Ja sä olet käsittämättömän moninkertainen lausunnoissasi? Herutat flirttipuistossa ammatiksesi teiniritsoja ja täällä pyrit olemaan järjen ja viisauden peruskallio? Manala, mä en näe sinussa idolia, vaan koulukiusatun, olen pahoillani puolestasi?

EDIT: Movie maker auttoi eli osasiNpa sittenkin
Herra Manala

Re: Onkelma

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Manala, mä en näe sinussa idolia, vaan koulukiusatun, olen pahoillani puolestasi?
Näet mitä ikinä niin kysyit potentiaalista kompastuskiveä. Voin muotoilla asian toisinkin: Käyttäjä.

Eikä pahoillaoloasi tarvitse muilta kysyä, ole vaan reilusti pahoillasi jos se helpottaa!
Vastaa Viestiin