Softa hukassa

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
killkill

Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Case tämä:

haluaisin viritellä webbisivustolle jonkinlaisen härpäkkeen, joka generoi uploadatuista kuvatiedostoista albumin automaattisesti - TAI näyttää selainikkunassa www.saitti.fi/kuvat/ -kansion sisällön automaattisesti kuvina.

Coppermine ei käy, koska mySQL ei ole tähän keissiin käytettävissä.
Kaikki shareware- freeware tms -vinkit tervetulleita.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mulla on härpäke jolla (ehheh, tosin kuvat itse pienentämällä ja pakkaamalla) näyttää siistin ja vakaan DIAesityksen, mutta varastakaa ja muuntakaa ei-kaikkien-lataamista-oottavaksi se koodi itse!
killkill

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Toi ei ollut ihan sitä mitä hain, mutta thx. Jatkan mettästystä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Toi ei ollut ihan sitä mitä hain, mutta thx. Jatkan mettästystä.
ÖÖÖ.. jos kävit mun kotisivulla mitä ei saa sanoo niin seliseli..
Ei ole päivitetty vuosiin, "animaatiot" vuodelta 1998, nappien leveys opitimoitu vain Explorerille ja Netscapelle ennen koko Firevittua, ja mauttomaksikin haukuttu, koska hiirenharmaus nyt niiku muotii ja tarkoituksellista Campia ei tajuta.. :lol:

(Hyvä sentään että IBM:n pomo ja OS-kakkosen (passe) kehittäjä John Soyring kehui nimenomaan koodia silloin kun luuli meiziä sukulaiseksi :D)

Ei antanna duunii, homo!!
killkill

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tänks McJ, koetetaanpa tuota :)
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja yannara »

jalbumilla voi tehdä kuvagallerian... en oikein hiffannut mitä halusit, mutta silti.....
killkill

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hain sellaista, joka generoi thumbnailit automaattisesti - eli sisältö aina ajan tasalla vaikka kuvia olisi lisätty/poistettu.
killkill

Re: Softa hukassa

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:....
En o ehtinyt kokeilemaan vielä. Koodin tunkkaaminen ottaa aikansa, koska en ole mikään koodaajatyyppi..

Flashin hylkäsin tässä ihan tietoisesti, tuntuu jotenkin pölhöltä valjastaa moinen kehittynyt teknologia näin "pienen jutun" ratkaisemiseen
Vastaa Viestiin