Lisää muistia

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lisää muistia

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Muistaakseni töissä on pyörinyt varaston nurkissa joitain tuon ikäisiä hp:n pikkuvikaisia läppäreitä odottamassa että joku jaksaisi niistä hankkiutua eroon, saattaisin pystyä kannibalisoimaan sopivan palikan sieltä.
Olivat hävinneet jonnekin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Lisää muistia

Viesti Kirjoittaja Edith »

aasi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Muistaakseni töissä on pyörinyt varaston nurkissa joitain tuon ikäisiä hp:n pikkuvikaisia läppäreitä odottamassa että joku jaksaisi niistä hankkiutua eroon, saattaisin pystyä kannibalisoimaan sopivan palikan sieltä.
Olivat hävinneet jonnekin.
Kiitos kuitenkin minun ja tietokoneeni ajattelemisesta. Joo, muutenkin aistin tämän ketjun jo lähestyvän päätöstään. Jahka minulla on aikataulussa stressittömämpää ensi viikolla, menen isäni ja tämän tietokoneen kanssa tietokoneliikkeeseen ja sitten vaan pöllämystyksentelen siellä ja sallin myyjien nauraa ja myydä meille kaikenlaista tavaraa todennäköisesti ylihintaan. Mutta lisämuistia hankitaan.

Sitä Ad-awarea mun ei sit vissiin kannata?

Ja tietysti kiitokset kaikille ketjuun vastanneille. Tulee mieleen se jokin joskus näkemäni tv-mainos, jossa jokin tv-kanava lupasi tuoda jääkiekon koteihin (ja toimitti myös jonkun jääkiekonpelaajan pariskunnan sänkyyn). "Kity tuo nörttiasiantuntemuksen kotiisi!"
nokkaelain

Re: Lisää muistia

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti:Jos sitä F-securea ei ennen ollut, hitaus johtuu melkein varmasti sen laittamisesta. Katsoi omalta koneeltani, ja se vie ainakin neljäsosan (40MB) koko siitä muistimäärästä, joka siinä kannettavassa on, ja varmaan suurimman osan siitä, mitä ennen oli vapaana.
Vielä suuremmalla syyllä voi epäillä F-Securea: Huomasin, että omani oli jo neljä vuotta vanha ja asensin uuden, kun kerran työnantaja tarjoaa sen ilmaiseksi. Uusi versio kuluttaakin muistia n. 100 megatavua (vrt. 40 ennen).

EDIT: Ja F-securea vähemmän muistisyöppöjä virustorjuntaohjelmia on varmasti olemassa, joten halvin tapa olisi hankkiutua tuosta eroon.
Vastaa Viestiin