Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Starflare

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Minä taas toivon että ottavat rauhassa sen kanssa, sillä nelonen oli IMO tasoltaan jo selkeästi heikompi kuin sarjan muut osat. Next-Gen koneille vain :) . Ja jos käy niin että tempasevatkin sen näille nykyisille vielä, niin satavarmasti tulee possukakkoselle
EDIT: Hankkikaa Shadow of Colossus jos pelattavaa (laadukasta sellaista :)) kaipaatte, ette pety.
Paras noista on edelleen se ykkönen, miun mielestä. Juuri se, mikä meiltä puuttuu. (sä lupasit lainata :P )

Ja kiitos vinkistä.
Kakkonenpaaaaaaas! :D (Ei muuten ole vieläkään löytynyt sitä :| )

Katsopa tuosta linkistä ylempää millainen tuo Shadow of Colossus on, itse olen aivan hulluna siihen, ja kehtasin ennen tuota ajatella ettei mitään uutta ja omaperäistä enään tehdä. Uskomaton peli.
ninnithequeen

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti: Kakkonenpaaaaaaas! :D (Ei muuten ole vieläkään löytynyt sitä :| )
Jos sulla on kakkonen hukassa, niin täältä löytyy ;)
bedlam

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ninni, joko olet testannut sitä RE-nelosta? Oikeesti, auttaa Silent Hill-himoon paremmin kuin hyvin. Ei ihan niin ahdistavaa tunnelmaa, mutta pelinä kyllä näyttävämpi kokemus. Ja muutaman kerran olen säikähyänyt niin, että meinannut paskoa housuni. Välillä täytyy huutaa ääneen kun pakokauhu valtaa. 12 tuntia takana, eikä loppua näy.
Starflare

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:Ninni, joko olet testannut sitä RE-nelosta? Oikeesti, auttaa Silent Hill-himoon paremmin kuin hyvin. Ei ihan niin ahdistavaa tunnelmaa, mutta pelinä kyllä näyttävämpi kokemus. Ja muutaman kerran olen säikähyänyt niin, että meinannut paskoa housuni. Välillä täytyy huutaa ääneen kun pakokauhu valtaa. 12 tuntia takana, eikä loppua näy.
Minäkin suosittelen, ehdottomasti viime vuonna julkaistuista peleistä paras! Sen luokan äksönrollerkouster ettei mitään rajaa :D .
1108

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Kakkonenpaaaaaaas! :D (Ei muuten ole vieläkään löytynyt sitä :| )
Jos sulla on kakkonen hukassa, niin täältä löytyy ;)
Eikö tämä viesti kuuluisi erotiikka osastoon?
Avatar
guyatone
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 15.08.2005 11:06
Paikkakunta: jynkkylä

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja guyatone »

unreal tournament 2007
If you want to fuck with eagles, you better learn to fly.
Bliss

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos vaikka päivitetyt kysymykset TrivialPursuitiin hakis..... :roll: :D
AarneAnkka

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti: :roll: :D
Ymmärrän. Muokkasin otsikon.
JakeBlues

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Mä oottelen sitä taskubiljardin uusinta versiota. Siinä blondattu playboy pupu näpsäkästi käyttelee mun stagaa ja mä vaan naatiskelen pallojen liikkeestä… Taas meni sisään ja tuuletukset päälle!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Tietokonerunkkareitako ilman sexii?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja cardic »

madden 2007
syksylla sit
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja yannara »

Odotan OPF:n jatko-osia TODELLAKIN KUOLAA VALUEN, Armed Assault ja OPF2. AA ilmestynee nyt syksyllä, OPF2:sta saan odottaa ainakin vuoden 2007 asti. Myös joku F1 peli olisi kiva, toi F1 Challenge alkaa olla hieman vanha ja loppuun kulutettu.

Doomit, Unreal ja Quaket eivät paljoa kiinnosta.
Sudenhenki

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Huomaa että Silent Hill elokuva on tullut teattereihin jenkkilässä (ja kohta täälläkin), kun konami julkaisi Silent Hill Collectionin jossa on pelisarjan osat 2-4. Taitaa hankintalistalle mennä, sillä itseltäni ei löydy kuin kolmonen, ja sekin on itseasiassa exän. Ja miksi helkkarissa tuossa ei voi olla ykköstä mukana!?!?!?!?!?!?!?

EDIT: Lukipa Konamin sivuilla että kyseessä olisi normipeliä halvempi tekele tyrkyllä, mutta korskeasti joka paikassa pyydetään vajaata kuuttakymppiä.
Herra Manala

Re: Mitä tietokone / konsolipelejä odotat kuola valuen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

yannara kirjoitti:Odotan OPF:n jatko-osia TODELLAKIN KUOLAA VALUEN, Armed Assault ja OPF2. AA ilmestynee nyt syksyllä, OPF2:sta saan odottaa ainakin vuoden 2007 asti.
Mikä ihme on OPF? Operation PlashFoint?
Vastaa Viestiin