Mesetättekö? Irkkaatteko?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
RuNkkuTonttu

Re: Mesetättekö? Irkkaatteko?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

MarthaFocker kirjoitti:Olen muuten tosi tehokas mesestä vierottaja!

Moni ei avaa meseään, koska pelkää joutuvansa puhumaan kanssani.

Eli, jos haluat vierottautua messengeristä lisää minut meseesi ja lähde kanssani ryyppäämään.

Poks! Et enää halua avata meseä ollenkaan!
Haaste otettu vastaan...
nokkaelain

Re: Mesetättekö? Irkkaatteko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

LillyMunster kirjoitti:Näppärä yhteydenpitokeino, mesessä paljon kavereita ja sukua, mm. isä, äiti ja mummo.
Ihmettelin hiukan, kun viikolla luin lehdestä, että Suomessa on jo miljoona aktiivista mesettäjää. En enää.

Itse en ole koko värkkiä kokeillut (itse asiassa olen varmaan poistanut koko roskan koneeltani), eikä kukaan lähipiirissäni sitä käytä, mitä nyt yksi kaveri sinne eksyi syksyllä, kun täytyy pitää naisiin yhteyttä :wink:

Irkissä olen idlannut n. 10 vuotta.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Mesetättekö? Irkkaatteko?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Meseä käytän jonkun verran, kätevä tapa pitää yhteyttä kaverien kanssa ympäri maailmaa.
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
hermine

Re: Mesetättekö? Irkkaatteko?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mesetän, mut vaan livetuttujen kanssa (enimmäkseen sisko) jonkinlaisena puhelimenkorvikkeena. Sen virheen tein kerran, että jollain keskustelupalstalla sanoin että juu mut saa lisätä listalle, minkä jälkeen mulla oli lista täys ihmisiä joille en keksinyt yhtään mitään puhuttavaa ja toivoin vaan ettei ne ikinä yrittäisikään jutella mulle mitään kun meni lähinnä vaivaantuneeksi säästä, koulukiireistä tai koirista jaaritteluksi aina. Saa mut täältä laittaa kaveriksi jos on jostain syystä ihan oikeeta puhuttavaa (on muistaakseni se osoite profiilissa) mut mitään smalltalk-rupattelua en kyllä tuntemattomien kanssa hallitse.
Vastaa Viestiin