HyNpät

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Bigmama

HyNpät

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Voisko tänne vaihtaa jotain normaaleja hymppiä? Mä oon vielä siinä vaiheessa että tartten niitä.
Starflare

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja Starflare »

:?:
Starflare

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja Starflare »

EDIT: Yhteys taas leipoo nasevasti.
Viimeksi muokannut Starflare, 20.04.2006 8:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bigmama

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mä tuun aika allergisiksi noille keltaisille.Tulee esim. plussapallo mieleen. Jotain erilaista, jotain kitymäistä.
AarneAnkka

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keltaiset plussapallonaamat nimenomaan ovat normaaleja hymppiä, ellet sitten halua mennä :D :) ;) -linjalle.
Bigmama

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

AarneAnkka kirjoitti:Keltaiset plussapallonaamat nimenomaan ovat normaaleja hymppiä, ellet sitten halua mennä :D :) ;) -linjalle.
Kityn normaali ei ole sama asia kuin muiden keskustelupalstojen normaalit!
AarneAnkka

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

McJanne kirjoitti:Noni, eikö meillä muka ole graafikkoja, hommiin marsu!
Itse asiassa intouduin tämän ketjun inspiroimana kokeilemaan KoolMoves -ohjelmaa. Ajattelin että Flashilla animoidut hymiöt olisivat siistin näköisiä ja veisivät vähän levytilaa. Flash ei näköjään kuitenkaan kokeilujen perusteella sovellu pikkuruisten Kity-kokoisten (15 pikseliä) hymiöiden tekoon, sillä ne anti-aliasoituvat puuroksi, ja taas ilman anti-aliasta ovat turhan röhjöisen näköisiä.
hermine

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kannatetaan! Mulle tosin riittäisi jo se, jos tänne saisi suu kiinni hymyilevän perushymiön ilman kulmakarvoja. Tuo nykyinen :) näyttää vihaiselta tai vihjailevalta, ei iloiselta.
AarneAnkka

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niiq tämmönen vai? Kuva

Ylipito saa ottaa tuon käyttöön vapaasti.
Elukka

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:Mulle tosin riittäisi jo se, jos tänne saisi suu kiinni hymyilevän perushymiön ilman kulmakarvoja.
AarneAnkka kirjoitti:Kuva
Jollain tapaa toikin näyttää häiriintyneeltä, mutten osaa tarkalleen sanoa miten. Jotenkin pikkuvauvamaisen näköinen. :think:
AarneAnkka

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Jotenkin pikkuvauvamaisen näköinen. :think:
No tästähän tuli oikea haaste a(h/m)mattigraafikolle. Karsitaas vähän lisää... Kuva ja vielä... Kuva

Käyx noin?
Elukka

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Kuva
Toi olis IMHO semmoinen hyvä perus-smailinaama, jos ei halua hymyillä hampaat esillä. ( :) )
nokkaelain

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kuva
Toi olis IMHO semmoinen hyvä perus-smailinaama, jos ei halua hymyillä hampaat esillä. ( :) )
Samaa mieltä. Kaikki vanhat hymyilevät ovat olleet jollain tapaa ärsyttävän näköisiä, joten en ole käyttänyt niitä koskaan.
hermine

Re: HyNpät

Viesti Kirjoittaja hermine »

Toi on parempi kun mikään nykyisistä hymyilevistä. Paitsi että jostain syystä tuokin näyttää lapselta, oliskohan se noi isot silmät? Mut ei se haittaa.
Vastaa Viestiin