Autokysely

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Auto?

Vrum.
40
62%
Tennarihenkilöitä.
25
38%
 
Ääniä yhteensä: 65

Pehmis

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Geetzu kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:--
... haluan sen unelmakodin ja vähintään yhden hevosen, ajelkoon nyt siihen asti japskillaan. ;)
Vaadi kirjallinen sopimus siitä, että jokaista 150 hevosvoimaa kohti tulee hankintaan yksi kauramoottori :D
Geetzu

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pehmis kirjoitti:Vaadi kirjallinen sopimus siitä, että jokaista 150 hevosvoimaa kohti tulee hankintaan yksi kauramoottori :D
Loistava idea, Veekin saa puolikkaan kaurasen, ponin!
MadameDeMeloni

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Twingo? No ee helevetissä!
Äläs ny. <myyntipuhe> Twingo on hauskantyylikäs tilaihme joka kuljettaa mitä vain, ja sopii hyvin ensiautoksi. Bensaakaan ei mene kauheasti. </myyntipuhe>

Ostin Twingon aika pitkälti sen ulkonäön takia. Kaikki autot paitsi Twingo ja se uusi Honda Civic (ikioma tulossa syssyllä) ovat tylsiä. Mitä sä sitten etit, jotain Volkswagen Jettaa?
No, enpä tiedä. En varsinaisesti etsi mitään tiettyä mallia/merkkiä. Olen avoin eri vaihtoehdoille. Mutta pili-pali-patongit jää kyllä ostamatta. Sorry. :D Enkä tykkää ajaa pikkuautoilla. Olen kuitenkin sen verran matkaa jo urallani taittanut.

Jos varaa ois, ajaisin vanhalla jenkillä.
Dumari

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti:Jos varaa ois, ajaisin vanhalla jenkillä.
No tuota kalliimpaa kyytiä saa hakea kyllä vähä aikaa :D Toki ite tekisin samat, mutta kun sitä fyffeä ei ole niin täytyy komprotisseihin taipua...
Herra Manala

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MadameDeMeloni kirjoitti:Twingo? No ee helevetissä!
:D :rofl:
Herra Manala

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:No nyt se on sit löytäny mukamas kaikkia persusjäseniä tyydyttävän auton: Toyota jopa. Hieman arvelluttaa, koska kyseinen myyntikappale ei edes olisi kuvan värinen! (Värihän on tärkeä, ellei jopa tärkein ominaisuus noin suuressa huonossa välttämättömässä sijoituksessa... ) Mietintäaikaa on hurjasti, vielä 2 kokonaista päivää, joten eiköhän tässä ratkaisu pian löydy. Tilava kauppakassi mammalle!

(Laitoin tän tähän, että esim. Manala vois nyt äkkiä haukkua, haukuilla on aiemminkin ollut vaikutusta päätöksenteossa, vaikkei mies toki sitä myönnä.)
Siis voi helvetinsaatana miten 130% täydellisen tyylityön, munaton, mauton, ällöruma susipaska. Siis oikeasti, surkeampaa autoa ei enää voisi hankkia. Aivan vitun huonoa. Siis käsittämättömän uskomatonta mauttomuutta. Joku vitun paskamaasturi, joka on täysin paska ajaa kadulla, ja joka ei tule koskaan näkemäänkään metsää. Auto, joka kuluttaa kuin spitaalinen saatana, kiihtyy kuin fossiiloitunut etana, ja jonka tavaratilan nostokorkeus on noin 3 metriä. Siinähän vittu nostelet sinne niitä lastenvaunuja siihen tavaratilaan, joka on puolet pienempi kuin jossain golffissa, vaikka parkkiruudussa auto vie tilaa kuin hummeri.

K-e-t-k-ä v-i-t-u-n i-d-i-o-o-t-i-t o-s-t-e-l-e-e t-o-l-l-a-s-i-a a-u-t-o-j-a?

Ota nyt vittu silmä käteen ja katso. Tuo saa twingonkin näyttämään kauniilta.
Pehmis

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Herra Manala kirjoitti:Joku vitun paskamaasturi, joka on täysin paska ajaa kadulla .. kiihtyy kuin fossiiloitunut etana
No näistä kahdesta on pakko olla eri mieltä ko. auton ratissa olleena. Se on kadulla oikein mukava ja kiihtyy ihan tarpeeksi kipakasti kokoisekseen. Mutta en mä tuota nyt kahden vauvan perheeseen itsekin ostais.

Joku farmari on ainoa järkiratkaisu jos isoa haluaa. Ei ole tilaihme tuo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Mutta kenkäkuumeinen nainen ei sitten taida olla niin kaunis. :P
Perkele! Kenkäkuumeinen nainen on upea! Suorastaan sädehtivä ja uhkuu eläimellistä vetovoimaa. Nih!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pehmis kirjoitti:No näistä kahdesta on pakko olla eri mieltä ko. auton ratissa olleena. Se on kadulla oikein mukava ja kiihtyy ihan tarpeeksi kipakasti kokoisekseen.
Minkähänlaisella moottorilla?

Mutta oikeasti, se tavaratilan nostokorkeus ja koko mitä tuollaisessa on...eeeew. Siis sinne ei oikeasti saa edes lastenvaunuja tungettua...jos mamma nyt ensin jaksaa punnertaa ne lastenvaunut metrin korkeuteen maasta.
Pehmis

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Herra Manala kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:No näistä kahdesta on pakko olla eri mieltä ko. auton ratissa olleena. Se on kadulla oikein mukava ja kiihtyy ihan tarpeeksi kipakasti kokoisekseen.
Minkähänlaisella moottorilla?

Mutta oikeasti, se tavaratilan nostokorkeus ja koko mitä tuollaisessa on...eeeew. Siis sinne ei oikeasti saa edes lastenvaunuja tungettua...jos mamma nyt ensin jaksaa punnertaa ne lastenvaunut metrin korkeuteen maasta.
4.0 L V6. Kaipa kiisseliversio on kuin ketjuton mopo. Aika älytön rahamäärä silti autoon laittaa.
Bliss

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on ollut tuo Golffi kokonaista kaksi kuukautta, ja olin ihan vähällä vaihtaa sen tänään ihan muunlaiseen autoon :shock:
Onneksi pieni järjen ääni nalkutti sopivasti ja kerrankin oikeassa paikassa
Geetzu

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:--

K-e-t-k-ä v-i-t-u-n i-d-i-o-o-t-i-t o-s-t-e-l-e-e t-o-l-l-a-s-i-a a-u-t-o-j-a?

Ota nyt vittu silmä käteen ja katso. Tuo saa twingonkin näyttämään kauniilta.
Heh, tää teksti ampu jotenkin yli kun mies ei luettuaan muuta kuin hymyillyt ja sanonut kävelevänsä safkiksella pankkiin. Yrittäsit ees! Ja tuo Twingo-lause nyt nauratti muakin.
Herra Manala kirjoitti:Mutta oikeasti, se tavaratilan nostokorkeus ja koko mitä tuollaisessa on...eeeew. Siis sinne ei oikeasti saa edes lastenvaunuja tungettua...jos mamma nyt ensin jaksaa punnertaa ne lastenvaunut metrin korkeuteen maasta.
Ei saa kyllä oikein mun farkkuukaan niitä vaunuja, jotka meillä käytössä. Ne on niin tuskasen isot (ei mitään järkeä kasata kuin äärimmäisen pakon edessä, tähän mennessä 2 kertaa) joten käytössä vain täällä saarella. Rattaat nyt mahtuu vaikka Twingon etupenkille.

Noh, nyt se sitten ostaa sen ja minä ajelen todnäk kuitenkin loppuvuoden Golffilla, jolle firma ei keksi muutakaan paikkaa. Mukavastihan se tuossa pihassa seisoo. Puuh, oikeesti autot on ihan vitun turhia mut sitten kun niistä luopuu (kokeilin hetkeks) niin ilman ei osaa olla. Vähän samat kokemukset mulla autoista mitä miehistä.

Closed.

ps. Ai nii se on viininpunanen! Aika söde!!11
Herra Manala

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:ps. Ai nii se on viininpunanen! Aika söde!!11
Hummeri on söde. Tuo sen sijaan näyttää Lada Nivalta, joka on koottu sputnikin ylijäämäosista.
Geetzu

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:ps. Ai nii se on viininpunanen! Aika söde!!11
Hummeri on söde. Tuo sen sijaan näyttää Lada Nivalta, joka on koottu sputnikin ylijäämäosista.
Ää, mä taas en tykkää hummerista, liian äijää kato. Googletin Nivan, ihan söde.
saika

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja saika »

Tiikeriankka kirjoitti:Ajeletko autolla? Ja jos ajelet, onko oma, perheen, leasing, pöllitty, jne? Ja minkä merkkinen, vm, benziini/diesel jne?
Tällä hetkellä edelleen "talviauto" alla. Suzuki Swift 1.3 Tykki. :P
Jos pitää paikkansa sanonta "siellä missä on ääntä, on voimaa" niin "Vitsissä" löytyy hummia useempi sata :D

Jos ja kun minä saan tuon lasikuituprojektin joskus valmiiksi, niin ajelen 2.0 GTi Toyota Celicalla, ST162, vm 86, valkoinen, jossa "on se ihan oikeesti hieno" -home made body kit puskuri ja kyljet/helmat 8) Bensakone, huonona puolena etuveto ja ikä... ruosteen kanssa oon tapellu tän talvea, aika hyvin oon saanu kuriin. En ole ajanut vielä metriäkään Ihan Ekalla Omalla Autollani. Maksettu luonnossa, joten siis oma.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vroom ja vroom :roll: Kyl tuo vie mut paikasta A paikkaan B, mut että 1,6l Fiat Tipoa vm -92 voisi kutsua autoksi on jo ehkä liioittelua. Tosin se on ruosteeton ja toimii, vaikka sähköpuoli kyllä näyttää ja tuntuu kuin annos spagettia. Monta päätä muttei häntää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kun tuli muutettua Kurvista hiukan kauemmaksi keskustasta tuli ostettua myös auto, tällä hetkellä se on Toyota Corolla (-96), ei maailman paras eikä hienoin auto, mutta riittää mulle.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Tiikeriankka

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Bliss kirjoitti:Mulla on ollut tuo Golffi kokonaista kaksi kuukautta, ja olin ihan vähällä vaihtaa sen tänään ihan muunlaiseen autoon :shock:
Onneksi pieni järjen ääni nalkutti sopivasti ja kerrankin oikeassa paikassa
Minä olen Golf-fani, vaikka en ole sellaisella saanut ajella. Ostaisin Golfin, jos rahaa olisi. Jos tässä on rahaa joku auto ostaa, niin menee tuonne käytettyyn saippuakuppi-luokkaan :?
Tiikeriankka

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Yay. Ostin kuitenkin Golfin. -97 mut hienossa kunnossa ja kaikki huollot huoltokirjan mukaan tehty. IhQuuuuu :cheer:
Bliss

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tiikeriankka kirjoitti:Yay. Ostin kuitenkin Golfin. -97 mut hienossa kunnossa ja kaikki huollot huoltokirjan mukaan tehty. IhQuuuuu :cheer:
Onnexolkoon :D Miltäs nyt tuntuu??
Tiikeriankka

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Bliss kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Yay. Ostin kuitenkin Golfin. -97 mut hienossa kunnossa ja kaikki huollot huoltokirjan mukaan tehty. IhQuuuuu :cheer:
Onnexolkoon :D Miltäs nyt tuntuu??
No tietysti IHQULTA :cheer:

:h:

Oikeasti kiva auto. Kunhan vaan sais kytkettyä soittimen oikein, lieneekö edellinen omistaja laittanut päin persettä, koska aina, kun ottaa avaimen pois virtalukosta, soitin nollautuu. Eli kellot, asemat ym. säädöt katoavat.

Edit: Yay. Soitinkin on kunnossa. En aiemmin edes kehdannut vilkaista sinne, kun ajattelin, että siellä on joku johtoviidakko mutta eipä ollut. Kaks liitintä toisin päin niin toimii kuin junan vessa. Aim sou häpi.
Bmx
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 27.07.2006 22:35

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Bmx »

Mazda mx-6 2.5T, Audi A4 Avant... Audi ois kaupan =)
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Auto on ihan oma ja maksettu.

Volvo S60 D5 vm.2002 eli siis Dieseli peli.
Perheemme toisena autona on Volvo V70 Classic vm.2000 , bensa koneella.

Sitten harrasteautoina on Volkkareita:

vm.1991 alkuperäinen VW Scirocco GTII 16V koneella,
vm.1989 Rallye Golf....ja on näitä muutama muukin. :wink:

tän lisäksi löytyy tallista seisomasta Vespa PX125 vm. 1991 jolla ajettu vain 670km.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Tiikeriankka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Yay. Ostin kuitenkin Golfin. -97 mut hienossa kunnossa ja kaikki huollot huoltokirjan mukaan tehty. IhQuuuuu :cheer:
Onnexolkoon :D Miltäs nyt tuntuu??
No tietysti IHQULTA :cheer:

:h:

Oikeasti kiva auto. Kunhan vaan sais kytkettyä soittimen oikein, lieneekö edellinen omistaja laittanut päin persettä, koska aina, kun ottaa avaimen pois virtalukosta, soitin nollautuu. Eli kellot, asemat ym. säädöt katoavat.

Edit: Yay. Soitinkin on kunnossa. En aiemmin edes kehdannut vilkaista sinne, kun ajattelin, että siellä on joku johtoviidakko mutta eipä ollut. Kaks liitintä toisin päin niin toimii kuin junan vessa. Aim sou häpi.
Sun kannattaa varmaan käydä jossain vaiheessa kurkkaamassa www.ultimatevw.com ja www.ffp.fi sivustot, noista löytyy paljon VW aiheisia juttuja ja apuja
Angita

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ei oo autoo ku oon niiiiiin vihreä. Pelastan maailman autottomuudellani. Eikä sitä täällä lähellä Helsingin keskustaa ees tartte. Seksi vie ja taksi tuo. Tarkistan kantani sit kun mul olis oikeesti rahaakin moiseen kulkupeliin - minäkö tekopyhä? Pois se minusta! Kyl mä silti ekoauton ostaisin jos ostaisin, nih!
Vastaa Viestiin