mp3-soitin

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
huima

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja huima »

Pehmis kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:1) Älä osta mitään, missä on akku.
2) Älä osta mitään, missä on mekaanisesti liikkuvia osia kuten kiintolevy.
Juuri näin. Sanoisin että tällä hetkellä tuo gigainen Creative on ihan rok vaihtoehto.
Toisille sopii, toisille ei.

Itselläni on ollut iPod käytössä vuosikausia. Aluksi sellainen ensimmäisen sukupolven mötikkä, ja nyt Shuffle. Akullinen vehje on sopinut omaan elämäntyyliini, koska en ole missään Espoon metsissä liikenteessä -- vaan käyttöni tapahtuu Cityssä -- ja yleensä eri pisteissä olen saanut lyötyä Shufflen tai iPodin kiinni koneeseen, jolloin se on ladannut itse itsensä täyteen.

Minulle siis turhaa kikkailua olisi vaihdella paristoja, latailla erikseen akkupattereita ja niin edelleen. Teen sitä jo riittävästi kameroiden kohdalla.
impulsiivinen
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 19.09.2005 12:31

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja impulsiivinen »

Pehmis kirjoitti: Just tänään lueskelin uutislehti sataa, serv-it mannerheimintie 2-4:ssä myy tuota creatinven 1 GB:n veriosta 89 €. 512 mb versio oli 69 €.
Kiitän ja kuittaan tästä keskustelusta ja erityisesti tuosta Creativen hinnasta. Kaupat tuli eli jatkossa duunikaverit saavat rauhassa meuhkata. Bonuksena ehkä jotain töitäkin tulee tehtyä. Ehkä.
Tiikeriankka

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Heitän tännekin, että ei kukaan Helsingin seutuvilta haluaisi Creativen Zen Microa (6GB) hommata? Mulla odottaa yksi tuolla postitoimistossa, kun luulin hävittäneeni entisen ja sitten tietysti löysin tilaamisen jälkeen..

Voittaa Applen kikkelisoittimet koska vaan, akunkin voi itse vaihtaa ja muutenkin paljon sujuvampi peli. Minulla on ollut lähes vuoden käytössä ja ihan loistovärkki. Levyjä mahtuu niiiiiiin paljon, ettei niitä yhden päivän aikana jouda edes kuunnella. Eikä maksa kuin 180€!!! Ostakkee niin minun ei tarvitse lähettää takaisin.
huima

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja huima »

Tiikeriankka kirjoitti:Heitän tännekin, että ei kukaan Helsingin seutuvilta haluaisi Creativen Zen Microa (6GB) hommata?
10 e.
Tiikeriankka

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Juu juu. Maksaisin siitä 180, että voisin myydä sen kympillä :roll: Taloudellisesti hyvinkin järkevää.
hermine

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja hermine »

En ymmärrä tämmösistä mitään, mutta sain äitiltä lahjaksi tommosen sinisen missä lukee SanDisk ja Sansa ja 512mb. Toi maksoi kai jotain 60e. Toimii yhdellä AAA-paristolla, joka kestää tosi pitkään. Ainakin toi on tosi helppo käyttää ja toimii myös esim. juostessa ongelmitta.
aimohaiku

Re: mp3-soitin

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mulla on 4 GB:n iPod nano.

Tykkään, suosittelen.
Vastaa Viestiin