Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Pehmis

Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Onko kellään kokemusta kohtuuhintaisesta ja luotettavasta autokorjaamosta tässä Espoo-lähikunnat -akselilla? Pitäisi pakoputken kannakkeita hitsata hippasen kiinni, eli työ on pieni mutta vaatii kuitenkin vehkeet ja paikan. Sellaisesta ei haluaisi maksaa merkkikorjaamon miljaardilaskua.
Sinkkumatti

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

http://www.ristotiittanen.fi/

Kuulemma nopea, hyvä ja halpa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kehä I:ltä kun kääntyy eteläisemmästä risteyksestä Tekniikantielle ja siitä heti oikealle Miestentielle, on joku huoltoasema, Neste ehkä. Sen yhteydessä on itsenäinen huoltamo, jossa oli muistaakseni hemmetin halpa tuntitaksa ja hommat hoidettiin nopeasti (jos oli omat osat mukana).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja ak »

Sinkkumatti kirjoitti:http://www.ristotiittanen.fi/

Kuulemma nopea, hyvä ja halpa.
Tohtori Tiittasella olen muistaakseen parikin kertaa autoja käyttänyt. Ei ajanvarausta vaan suoraan jonottamalla Kannelmäessä. Hoitui ihan kohtuullisessa ajassa.
mustakikkeli

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Täältäkin ääni Tiittaselle. Halpa ja silti hyvä, pari kertaa käytetty, myös kun katalysaattori meni rikkipoiks (yllätyin kuinka halvalla vaihtoivat katalysaattorin uuteen). Ja kuten todettu, sinne ei mennä ajanvarauksella, vaan aamulla vaan jonon jatkoksi (jos mahtuu). Ainakin silloin aiemmin toisessa niistä korjaustalleista (oikeanpuoleinen) oli seinällä varausvihko, mihin käyt itse kirjoittamassa rekisterinumerosi listan perään. En tiedä onko systeemi muuttunut.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja nexie »

ak kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:http://www.ristotiittanen.fi/

Kuulemma nopea, hyvä ja halpa.
Tohtori Tiittasella olen muistaakseen parikin kertaa autoja käyttänyt. Ei ajanvarausta vaan suoraan jonottamalla Kannelmäessä. Hoitui ihan kohtuullisessa ajassa.
...maksu tapahtuu käteisellä, ei kuitteja tai muuta "turhanpäiväistä". Empiiristen havaintojen perusteella kovinkin suosittu paikka, joten eivät ne ihan sutta voi sutia.
Don't Panic!
Herra Manala

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nexie kirjoitti:...maksu tapahtuu käteisellä, ei kuitteja tai muuta "turhanpäiväistä". Empiiristen havaintojen perusteella kovinkin suosittu paikka, joten eivät ne ihan sutta voi sutia.
Joo ei, jos ei satu koskaan katsomaan autonsa alle. Remontit kun tosiaan tehdään vähän jonottamalla ja ilman isompia etukäteistiedusteluja, niin autonsa alle sitten myös saa sitä mitä sattuu. Yhdelle tutulle oli Tiittanen vetänyt amerikkalaiseen sporttiautoon kiinni jotkut corollan 1.5" katalysaattorit putkineen alkuperäisten 2.25" tilalle. Kysymättä ja sanomatta mitään. Oli tuttava hieman ihmetellyt jälkeenpäin kun auto ei enää tuntunut yhtään niin virkeältä kuin ennen...

Jos autona on joku viiden tonnin perusromucorolla niin mikä ettei, mutta en kyllä veisi Tiittasen arvaushuoltoon mitään oikeasti kelpoa peliä. Ja muutenkin pimeän duunin suosiminen on minusta aina hieman arveluttavaa.
Sinkkumatti

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Ja muutenkin pimeän duunin suosiminen on minusta aina hieman arveluttavaa.
Jaa. Mulla ei taas ole ollut ikinä mitään valitettavaa.
Ja minusta taas merkkihuollosta saa ylivoimaisesti huonointa vastinetta rahalle. Silkkaa ryöstökusetusta koko puuha.

Tommonen lappo tarttu mukaan viime katsastusreisulta. En tiedä sit pajan hyvyydestä mtn.

www.pienipaja.net
mustakikkeli

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Herra Manala kirjoitti:Joo ei, jos ei satu koskaan katsomaan autonsa alle.
No sehän siinä onkin hienoa että he tekevät hommansa ihan avoimesti kaikkien näkösällä. Jos ei ole menoa minnekään, voi vaikka sivusta seurata mitä he sille autolle oikein tekevät, näkee oman autonsa pohjan siinä samalla.

Kaikista pajoista varmaan löytyy yksittäisiä kauhukertomuksia.

Tuo minulle tosin oli uutta että Tiittanen muka tekisi työnsä pimeästi. Aika monta vuotta ovat sitten osanneet vältellä lain pitkää kouraa, vaikka niin avoimesti ovet sepposen selällään sitä hommaa tekevät siinä Kannelmäen ostarin päädyssä, suht vilkkaan kadun varrella. Pitäisiköhän käräyttää?

Ai niin, kyllä minä muistelen saaneeni kuitin ihan kysymättäkin molemmilla kerroilla kun siellä kävin...
Sinkkumatti

Re: Hyvä nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:Ai niin, kyllä minä muistelen saaneeni kuitin ihan kysymättäkin molemmilla kerroilla kun siellä kävin...
Sama vika pitskun pakoputkikorjaamolla. Yritin saada työtä kuititta tehtyä, mutta pirulainen lykkäsi väkisin kuitin kouraan, että pystyy varmistaan vuoden takuun tehdylle työlle.

Hyvin hyvin typerä seppä tekee kuititta hommia ihan ventovieraalle asiakkaalle. Sitä kun ei koskaan tiedä kuka juoruaa verottajalle, kun tuo kateellisuus on niin suuri uudistuva luonnonvara.
Vastaa Viestiin