Uusi ohjain boxiin

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
millivanilli

Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ajattelin ostaa poikaystävälleni syntymäpäivälahjaksi (toisen) uuden ohjaimen x-boxiin. Koska en noista asioista ymmärrä niin paljoa, niin ajattelin kääntyä puoleenne. Mikä merkki olisi hyvä ja paljonko ohjaimesta kannattaa maksaa?

Logitechin ohjaimia taitaa meillä olla jo entuudestaan. Langaton on ollut jossain vaiheessa, mutta se taisi olla susi.
Sudenhenki

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Suositteleisin hankkimaan sen ihan ehdan virallisen microsoftin ohjaimen, sillä ainakaan itse en ole koskaan törmännyt hyvään ohjaimeen joka olisi ollut jonkin muun kuin laitevalmistajan valmistama.
millivanilli

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sudenhenki kirjoitti:Suositteleisin hankkimaan sen ihan ehdan virallisen microsoftin ohjaimen, sillä ainakaan itse en ole koskaan törmännyt hyvään ohjaimeen joka olisi ollut jonkin muun kuin laitevalmistajan valmistama.
Ok, tosiaan se ohjain mikä tuon konsolin mukana tuli, on ainoa, joka vielä on ehjä. Empä tullut ajatelleeksi noin. Kiitos.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

S-controller ois se valinta mun mielestä,ei ihan niin tajuton sämpylä mitä BillBoxin alkuperäinen ohjain.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
AarneAnkka

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei niitä alkuperäisiä jättiohjaimia taideta enää edes myydä, kaikkien uusien vanhojen Xboxien mukana tulee se pienempi ohjain.

Siitä herääkin kysymys, kuinka vanha Xboxinne on? Voi olla että se alkuperäinen ohjain on ehjä sen takia ettei sitä ole jaksettu käyttää... :)
millivanilli

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AarneAnkka kirjoitti:Ei niitä alkuperäisiä jättiohjaimia taideta enää edes myydä, kaikkien uusien vanhojen Xboxien mukana tulee se pienempi ohjain.

Siitä herääkin kysymys, kuinka vanha Xboxinne on? Voi olla että se alkuperäinen ohjain on ehjä sen takia ettei sitä ole jaksettu käyttää... :)
Olisikohan se pari vuotta vanha, ja kyllä se ohjain on ollut kovassa käytössä. Ehkä mä menen vain kohta siivottuani tuonne lähikauppakeskukseen leikkimään plontia. "Niin mä etsin sellaista juttua mun poikaytävän boxiin.. sellaista jolla niitä pelejä pelataan.. juu ohjainta.. voi kauhee kun mä en ymmärrä mitään näistä.. " Sounds like a suunnitelma :P

EDIT: ja jatkoa "millainen ohjain teillä on ollut aikaisemmin?"... "ööö.. sellainen läpinäkyvä".. dodich, olen kohta valmistautunut henkisesti, ja voin lähteä kiusaamaan myyjiä.
isohaara

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Tiputa myyjäpojan edessä kynä tai vast. lattialle, nouki suorilta jaloin sihteerimäisesti pyllistäen. Tämän jälkeen kysy saako elintenluovutuskortilla 30 %:n alennuksen.
millivanilli

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

isohaara kirjoitti:Tiputa myyjäpojan edessä kynä tai vast. lattialle, nouki suorilta jaloin sihteerimäisesti pyllistäen. Tämän jälkeen kysy saako elintenluovutuskortilla 30 %:n alennuksen.
Ok. *pukee päälle minihameen* Olen mä yleensä saanut lirkuteltua alennukset itselleni.
millivanilli

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uijjui, alkuperäinen hinta 49,40... sain sen 25€:lla... JESCH!!
millivanilli

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

McJanne kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Uijjui, alkuperäinen hinta 49,40... sain sen 25€:lla... JESCH!!
Ohos, jätit pikkaritki pois?
hih, en edes.. meikittä, ps:n mainospaita päällä, vihreät housut jalassa ja hiukset nutturalla. Ei se hame ollutkaan hyvä idea, kun piti pyörällä lähteä.
Noriyumi

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

millivanilli kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Uijjui, alkuperäinen hinta 49,40... sain sen 25€:lla... JESCH!!
Ohos, jätit pikkaritki pois?
hih, en edes.. meikittä, ps:n mainospaita päällä, vihreät housut jalassa ja hiukset nutturalla. Ei se hame ollutkaan hyvä idea, kun piti pyörällä lähteä.
Oi hitsi... Voisin ensi tinkausmatkalle pistää tissipaitani päälle. Se kun on päällä, johan lohkeaa miehiltä tosi ystävällistä palvelua :wink:
millivanilli

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Noriyumi kirjoitti:Oi hitsi... Voisin ensi tinkausmatkalle pistää tissipaitani päälle. Se kun on päällä, johan lohkeaa miehiltä tosi ystävällistä palvelua :wink:
Ei tartte edes tissejä vilauttaa. Viekas hymy ja kunnon katsekontakti riittää, näemmä :D
1108

Re: Uusi ohjain boxiin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haemaeraemies kirjoitti:S-controller ois se valinta mun mielestä,ei ihan niin tajuton sämpylä mitä BillBoxin alkuperäinen ohjain.
Ainakin mun nakkeihin alkuperäinen ohjain sopii hyvin. Langaton Logitech on liian pieni ja jää siksi käyttämättä. Mutta mulla onkin rakentajan lapaset!
Vastaa Viestiin